Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/Т 23 Автор(и) : Татьянчикова І., Сахно Т. Назва : Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 86–94. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781 Примітки : Бібліогр.: 12 назв. УДК : 376-056.2/.3(477) Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- формування інформаційної компетентності Заклади спеціальної освіти-- учні із психофізичними порушеннями-- навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатичні компетентності--психофізичні порушення--інформаційні технології--старшокласники--інформаційна компетентність--комп’ютерні технології--ікт--інформаційно-комунікаційні технології--інформаційні технології--комп’ютерна грамотність--учні з психофізичними порушеннями Анотація: Розглянуто питання доцільності та ефективності формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями. Доведено, що використання інформаційних технологій дозволяє модернізувати та підвищити якість навчання, а також інтерес учнів до оволодіння базовими знаннями, що впливає на формування в них інформаційно-комунікаційних компетентностей. Дод.точки доступу: Сахно, Т. |