Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіщук Н.
Назва : Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 12. - С. 35–41. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2019/12). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.3.016:51](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки математики-- окремі теми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання математики--образно-графічний рівень--уявлення про дріб--образні числа--арифметичні дії--початкова школа
Анотація: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні.