Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/Ш67
Назва : Школа першого ступеня: Теорія і практика : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький; Київ: СПД "Самойлова І. П.", 2004
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
ISBN, Ціна 966-308-021-3: 35.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 74.20я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Диференційоване навчання
Педагогічні технології
Початкова школа
Учнівське самоврядування
Підготовка вчителів
Сучасний педагог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференціація освіти--молодші школярі--учні початкових класів--сільські школи--конкурентоспроможні педагоги--комунікативна компетентність--самовдосконалення вчителя--дидактична діяльність вчителя
Зміст : Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку)/ В. П. Коцур. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів/ Н. М. Бібік. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування/ С. П. Бондар. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки/ Л. А. Липова, С. М. Ренський. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання/ О. В. Барановська. Профільне навчання в умовах сільської школи/ Г. О. Васьківська. Особливості організації повторення в початкових класах/ О. В. Вашуленко. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів/ Н. В. Ігнатенко. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва/ О. С. Монастирська. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів/ Р. І. Осадчук. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах/ А. В. Лопухівська. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема/ Н. І. Коцур. Психічне здоров’я молодших школярів/ Л. С. Гармаш. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти/ О. Я. Савченко. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ/ В. І. Бондар. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки/ Л. Я. Бірюк. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя/ Л. Л. Хоружа. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму/ Д. С. Мазоха. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації/ О. Г. Коханко. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології/ Ю. М. Криворучко. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект/ А. П. Лозенко. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ О. Д. Замашкіна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів/ Н. І. Опанасенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)

Дод.точки доступу:
Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди