Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.2.091.12-057.164:159.98-051](477) + 376.015.3(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- робота практичного психолога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--практичний психолог--психологічна діяльність--заклади дошкільної освіти--психологічна готовність--інклюзивне середовище--психологічна допомога
Анотація: Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які тісно пов’язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги.