Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрикіна А.
Назва : Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка"
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 1(93). - С. 48–56. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 37.091.33-027.22:069.12](477) + 376-056.262(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- музейна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музейна педагогіка--музейно-педагогічний процес--діти з порушеннями зору--культурно-освітній простір--музейні колекції--естетичний смак--формування особистості--компаративний аналіз поняття
Анотація: У статті здійснено компаративний аналіз поняття "музейна педагогіка" за матеріалами наукових джерел декількох країн світу, а саме: США, Індії, Великої Британії, Швеції, Франції, Італії, Чехії, Польщі. Актуалізовано потенціал засобів музейної педагогіки в процесі формування особистості учнів, які мають порушення зору.