Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трофименко Л.
Назва : Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 2. - С. 64–73. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.264:81-028.31](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти із тяжкими порушеннями мовлення--граматична компетенція--психологічні механізми порушень--учні початкових класів--усне мовлення--писемне мовлення--морфемна структура слова
Анотація: Мета статті – у рамках загальної проблеми навчання учнів початкових класів з мовленнєвими порушеннями проаналізувати та представити теоретичні й прикладні підходи до вирішення питання формування граматичних знань про морфемну структуру слова.