Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корній, Лідія
Назва : Українська шкільна драма ХVІІ–ХVІІІ століть: проблема інтерпретації музичного компонента
Місце публікування : Народна творчість та етнологія: Національна академія наук України, Інситут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів/ наукове видання. - Київ: НАН України, 2020. - N 4. - С. 102-113. - ISSN 0130-6936 (Шифр НТтЕ/2020/4). - ISSN 0130-6936
Предметні рубрики (Галузі знань): Театральне мистецтво в Україні-- шкільна драма
Кафедра вокально-хорової майстерності
Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна драма--драма з музикою--спів хору--драматургія--антична теорія
Анотація: У статті йдеться про те, що поява шкільного театру в Україні наприкінці ХVІ ст. була результатом формування української культури відкритого типу і створення умов зближення та її взаємодії з «латинськими» культурами. Підкреслено, що в українських школах ХVІІ–ХVІІІ ст., як і в «латинських», виставлялася переважно духовна драма з використанням музичного компонента. Подано відомості про використання української духовної музики в драмах. У кожній з драм звучав спів Хору, який у більшості з них виступав як персонаж.