Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Круглик О.
Назва : Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 3. - С. 64-73. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/3). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.26:616.28-008.14
Предметні рубрики (Галузі знань): Сурдопедагогіка-- взаємовідносини-- мовлення
Люди з особливими потребами-- порушення слуху
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні відносини--референтна група--образ людини--соціальна перцепція--взаємовідносини--поняття
Анотація: Розкрито значення формування абстрактних понять для вивчення проблеми діагностики і розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху, коли суб'єкти розглядають себе такими, які регулюють свою життєдіяльність у соціальній системі. Автор зазначає, що на основі складоритмічного принципу з увагою на моторний і перцептивний компоненти дитина з порушеннями слуху розуміє й усвідомлює образ слова для себе, яким в подальшому буде оперувати, як відомим їй поняттям.