Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Ушмарова, Вікторія, Холтобіна, Олександра Назва : Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - К.: Преса України, 2021. - N 3. - С. 58-66. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2021/3). - ISSN 0131-6788 Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі початкової школи-- робота з обдарованими дітьми Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі початкової школи--неперервна педагогічна освіта--обдарованість--науково-методична система--наукова еліта--особистість--список літератури з вищої освіти--вища педагогічна освіта Анотація: У статті розкрито методологічні, теоретичні та методичні засади дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями та процесу її формування в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано сутність готовності вичтелів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, схарактеризовано її компоненти. Представлено авторську науково-методичну систему формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в умовах неперервної педагогічної освіти, визначено етапи її реалізації та експериментально доведено ефективність упровадження. Уточнено критерії, показники, рівні сформованості готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. Дод.точки доступу: Холтобіна, Олександра |