Назва журналу :Рідна школа -2007р.,N 9 Цікаві статті : Гончаренко С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг/ С. Гончаренко (стр.3-4) Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей Дічек Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського/ Н. Дічек (стр.14-16) Антонець М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків/ М. Антонець (стр.17-19) Бондар Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості/ Л. Бондар (стр.19-22) Заліток Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського/ Л. Заліток (стр.22-24) Буряк В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності/ В. Буряк (стр.25-27) Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя/ Т. Саєнко (стр.28-31) Шапран О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя/ О. Шапран (стр.31-33) Щекатунова Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи/ Г. Щекатунова (стр.34-35) Фатюшин Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля/ Ю. Фатюшин (стр.37-40) Твердрхлєб М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів/ М. Твердрхлєб (стр.41-43) Корсак К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті/ К. Корсак (стр.44-46) Вішнікіна Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії/ Л. Вішнікіна (стр.47-49) Вихрущ А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді/ А. Вихрущ, І. Стецько (стр.50-52) Ануркіна О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі/ О. Ануркіна (стр.52-54) Юник Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.54-56) Лебединець Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища/ Н. Лебединець (стр.57-59) Березівська Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984)/ Л. Березівська (стр.60-64) Сипченко О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.)/ О. Сипченко (стр.64-66) Чернишова Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст/ Є. Чернишова (стр.67-69) Хміль Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст./ Н. Хміль (стр.69-71) Павлюк С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів/ С. Павлюк (стр.72-75) Степанов І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу/ І. Степанов (стр.75-77) Печенко І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі/ І. Печенко (стр.78-80) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Гончаренко, С.; Дічек, Н.; Антонець, М.; Бондар, Л.; Заліток, Л.; Буряк, В.; Саєнко, Т.; Шапран, О.; Щекатунова, Г.; Фатюшин, Ю.; Твердрхлєб, М.; Корсак, К.; Вішнікіна, Л.; Вихрущ, А.; Ануркіна, О.; Юник, Д.; Лебединець, Н.; Березівська, Л.; Сипченко, О.; Чернишова, Є.; Хміль, Н.; Павлюк, С.; Степанов, І.; Печенко, І.; Стецько, І. |