Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Реформування класно-урочної системи - шлях до утвердження в українській школі педагогіки толерантності: Добірка статей
Місце публікування : Педагогіка толерантності: Філософія освіти. Педагогічні методики, технологии. Дайджест: Журнал для вчителів, викладачів, вихователів, організаторів освіти, батьків та юнацтва/ Київський громадський освітньовидавничий центр "Полікультурний світ". - Київ: КГОВЦ "Полікультурний світ", 2008. - N1/2. - С. 7-88 (Шифр ПТ-1/2008/1/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі
вчитель-учень
гуманізація освіти
класно-урочна система
навчання-- домашне завдання
педагоги-новатори
Навчання-- методи-- форми-- засоби
навчання студентів
оцінювання,тестування у педагогіці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод талгенизма--лекції--самоосвіта--шкільне перевантеження
Анотація: Основні функції вчителя; В чем коренные недостатки современной классно-урочной системы и какие изменения необходимо в неевнести?

Дод.точки доступу:
Лысенкова, Софья Николаевна (педагог-новатор) \о ней\; Шаталов, Виктор Федорович (учитель) \о нем\; Ривин, Александр Григорьевич (укр.педагог) \о нем\; Дьяченко, Виталий Кузьмич (педагог) \о нем\