Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 33(075.3)/М 26 Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович Назва : Маркетинг: бакалаврський курс : Навч. посіб. Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2004 Кільк.характеристики :976 с.: граф., табл. ISBN (в пер.), Ціна 966-680-158-2: 60.00 грн. ДРНТІ : 72.75.39 ББК : 65.29я73 Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг Товарний ринок Ринок Торгівля оптова Торгівля роздрібна Товарознавство Конкуренція Цінова політика Товар-- реклама Логістика Міжнародний маркетинг Екологічний маркетинг Соціальний маркетинг Аудит маркетинговий Примірники : всього : Ч.З.№2(14), фб(1), ав(2), аб(3) Вільні : Ч.З.№2(14), фб(1), ав(2), аб(3) Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович |