Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33И/Б 77
Автор(и) : Boyd, Harper W., Walker, Orville C., Larreche, Jean-Claude
Назва : Marketing. Management : A Strategic Approach with a Global Orientation . -2th. ed.
Вихідні дані : Chicago: Irwin, 1995
Кільк.характеристики :555 p: il
Переклад видання: Бойд Х. В. Маркетинг. Менеджмент/ Х. В. Бойд, О. К. Волкер, Д. К. Лерріч
Примітки : На англ. мові
ISBN, Ціна 0-256-12576-7: 6.20 грн.
ДРНТІ : 06.39.41
ББК : 65.29 + 81.43.21
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Дод.точки доступу:
Walker, Orville C.; Larreche, Jean-Claude; Бойд, Х. В.; Волкер, О. К.Лерріч, Д. К.