Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 33И/Б 77 Автор(и) : Boyd, Harper W., Walker, Orville C., Larreche, Jean-Claude Назва : Marketing. Management : A Strategic Approach with a Global Orientation . -2th. ed. Вихідні дані : Chicago: Irwin, 1995 Кільк.характеристики :555 p: il Переклад видання: Бойд Х. В. Маркетинг. Менеджмент/ Х. В. Бойд, О. К. Волкер, Д. К. Лерріч Примітки : На англ. мові ISBN, Ціна 0-256-12576-7: 6.20 грн. ДРНТІ : 06.39.41 ББК : 65.29 + 81.43.21 Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Дод.точки доступу: Walker, Orville C.; Larreche, Jean-Claude; Бойд, Х. В.; Волкер, О. К.Лерріч, Д. К. |