Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(075.33)/І-90
Автор(и) : Бєлкіна, Надія Іванівна, Коваленко, Євгенія Іванівна, Яковець, Наталія Іванівна
Назва : Історія зарубіжної педагогіки : тексти для вивчення курсу
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 284-285
Ціна : 9.00, 9.00, 10.00, 09.00, грн.
ДРНТІ : 14.91
ББК : 74.03я73-3
Зміст : Про спартанське виховання/ Плутарх. Протагор/ Платон. Закони/ Платон. Держава/ Платон. Політика/ Арістотель. Про виховання оратора/ Квінтіліан. Гаргантюа і Пантагрюель/ Ф. Рабле. Досліди/ М. Монтень. Похвала Глупості/ Роттердамський Еразм. Утопія/ Т. Мор. Місто сонця/ Ф. Кампанелла. Велика дидактика/ Я. Коменський. Закони добре організованої школи/ Я. Коменський. Думки про виховання/ Д. Локк. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства/ Д. Беллерс. Еміль, або Про виховання/ Ж.-Ж. Руссо. Лінгард і Гертруда/ Й. Песталоцці. Лебедина пісня/ Й. Песталоцці. Посібник для освіти німецьких вчителів/ А. Дістервег. Уривки з педагогічних творів/ Р. Оуен. Питання життя/ М. І. Пирогов. Яснополянська школа/ Я. Толстой. "Нова школа" в Англії/ Е. Демолен. Характеристика "Нових шкіл"/ А. Фер’єр. Виховні принципи німецької "Нової школи"/ Г. Літц. Моє педагогічне кредо/ Д. Дьюї. Суть трудової школи/ Г. Кершенштейнер. Мета громадянського виховання/ Г. Кершенштейнер. Завдання держави/ Г. Кершенштейнер. Ставлення вищих верств до робітничого класу/ Г. Кершенштейнер. Завдання народної школи/ Г. Кершенштейнер. Про додаткову школу/ Г. Кершенштейнер. Індивідуальність як об’єкт педагогічного процесу/ Г. Кершенштейнер. Лекції з експериментальної педагогіки/ Е. Мейман. Школа дії/ В. Лай. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини"/ М. Монтессорі. Основні настанови/ Г. Шарельман. Про вільну шкільну общину/ Г. Вінекен. Вік дитини/ Е. Кей. Уривки з "Соціальної педагогіки"/ П. Наторп. Гармонійна освіта як мета виховання/ Р. Зейдель.
Примірники : всього 481: ав(4), фб(1), аб(457), Ч.З.№2(24)
Вільні : ав(4), фб(1), аб(457), Ч.З.№2(24)
Дод.точки доступу:
Бєлкіна, Надія Іванівна; Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя