Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 37(05)/В 53
Назва : Вісник Львівського університету. Серія педагогічна : збірник наукових праць. Вип. 20
Вихідні дані : Львів: Львівський університет, 2005
Кільк.характеристики :295 с
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я5
Зміст : Емансипаційна педагогіка як важливий напрям розвитку педагогічної науки в епоху постмодернізму/ Марія Швед. Когнітивізм як філософська передумова дистанційної освіти/ Сергій Зулкарнєєв. Гармонія чи конфлікт: елементи нової парадигми підготовки вчителя початкової школи/ Лідія Мацевко-Бекерська. Раціонально-логічні та емоційні начала в підготовці майбутнього педагога/ Петро Атаманчук, Вадим Мендерецький. Концепція розвитку індивідуальності майбутнього вчителя іноземних мов/ Ольга Заболотська. Головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутнього педагога у процесі педагогічної практики/ Лілія Манчуленко. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови/ Любов Заблоцька. Деякі аспекти підготовки вчителів до роботи з дистантними сім’ями/ Наталія Куб'к. Психолого-педагогічна підготовка студентів у вищому навчальному закладі економічного спрямування/ Віра Лисак. Особливості навчання іноземних мов дорослих/ Тетяна Григор’єва. Образне мовлення та його сутність (на матеріалі навчання і виховання учнів початкових класів)/ Наталія Сіранчук-Василишина. Активізація самостійної роботи учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітній школі/ І. Мідяна, Л. Ковальчук. Історичний аспект оцінювання навчальних досягнень учнів/ Ольга Біляковська. Вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів/ Оксана Гончарова. Діагностика та раннє виявлення творчих здібностей учнів/ Тетяна Равлюк. Інтеграція екологічного контексту в освіту як засіб формування особистості у західноєвропейських країнах/ Олена Яременко. Виховання особистості у початкових школах Німеччини - мета цивілізованого суспільства/ Олександра Кашуба. Оцінювання успішності учнів початкових шкіл Франції/ Ольга Пермякова. Європейські традиції скаутського руху: педагогічні аспекти/ Василь Кузик. Філософсько-педагогічні засади неформальної освіти жінок у США/ Наталія Горук. Стресові стани у дітей як психолого-педагогічна проблема/ Лариса Баклицька, Надія Крижановська, Людмила Мудровська. Педагогічні передумови оптимізації комунікативної культури особистості у соціокультурному розвитку/ Раїса Шулигіна. Тренінгові заняття для формування толерантності у старшокласників на уроках англійської мови/ Оксана Дмитрів. Сучасна система соціального обслуговування і реабілітації дітей з особливими потребами/ Світлана Андрійчук. Шкільний музей як джерело культурного матеріалу для забезпечення навчально-виховного процесу/ Олексій Караманов. Інтуїтивні компоненти творчого процесу/ Тамара Тюріна. Соціальна зрілість старшокласника: проблема формування/ Михайло Левківський. Аналіз зміни з віком освітнього рівня молоді регіону/ Ірина Слєпко. Виховний потенціал дозвіллєвих об’єднань/ Ірина Петрова. Памфіїл Юркевич про громадянське виховання/ Наталія Гуменюк. Особливості організації процесу навчання у класичній педагогічній думці Сходу/ Володимир Федина. З історії виникнення першого закладу комерційної освіти в Україні/ Алла Синявська. Проблема змісту навчання в педагогічній спадщині І. Ф. Гербарта/ Надія Федчишин. Громадсько-просвітницька діяльність Степана Смаль-Стоцького/ Тетяна Шоліна. Система педагогічної освіти у Львівському університеті: теологічний напрям (1812-1918)/ Теодор Лещак. Діяльність активістів громадських товариств у вивченні краєзнавства Волині/ Олександр Борейко. Вимоги до особи викладача в освітньо-виховній системі Августа Германа Франке (XVIII ст.)/ Андрій Завальнюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Дод.точки доступу:
Смаль-Стоцький, Степан \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Франке, Август Герман \о нем\