Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.70 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації/ А. А. Петренко. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві/ Ю. Беднарек. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід/ Є. І. Коваленко. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем/ Н. І. Бєлкіна. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема/ І. О. Ростовська. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи/ В. М. Кирилюк. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя/ І. О. Ковба. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві/ О. А. Осаволюк. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір/ Н. О. Падун. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки/ Ю. Г. Новгородська. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою/ С. І. Шевченко. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів/ Т. А. Овчинникова. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь/ Т. В. Андрущенко. Начальні завдання як засіб контролю/ С. О. Коваленко, В. М. Гавій. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра/ Л. О. Дубровська. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем/ Л. М. Пісоцька. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії/ Ю. О. Ростовська. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників/ І. М. Носаченко. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю/ І. А. Гриценок. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку/ С. Павлюк. Тенденції змін польської освіти/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Баленко. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда)/ О. А. Барило. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст./ Н. А. Олійник. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу/ О. М. Таран. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?)/ І. і. Киричок. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США/ М. В. Нагач. США: дослідження вимог до особистості вчителя/ Т. Г. Чувакова. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля/ Т. А. Василенко. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст./ Н. О. Ярмак. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання/ С. П. Кошова.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(2)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя