Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.013/П78
Назва : Проблеми мистецької освіти : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 15.60 грн.
ДРНТІ : 18.01.21
ББК : 74.200.55 + 74.58.055 + 85.31я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики-- підготовка
Зміст : Методологічний аналіз формування музичного сприймання школярів/ О. Я. Ростовський. Роль естетичного ідеалу у формуванні художнього світогляду особистості/ М. В. Піскунова. Мистецтво слова як засіб формування естетичного досвіду особистості/ М. П. Долматова. Проблеми формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Проблеми формування ціннісно-орієнтаційного компонента фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Діагностичні уміння у музично-виконавському процесі та умови їх формування у студентів мистецьких факультетів/ Л. І. Рузан. Інтерпретаційно-педагогічний аналіз у музично-виконавській підготовці/ В. М. Крицький. Педагогічні умови забезпечення ефективної навчальної взаємодії викладача і студента у класі фортепіано/ В. В. Ревенчук. Теоретичне обгрунтування критеріїв і показників сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. До проблеми інтерпретації фортепіанних творів В.-А. Моцарта/ О. М. Щербініна. Деякі особливості виконання прикрас у фортепіанних творах Й. Гайдна/ Л. Г. Котлінська. Стильові особливості фортепіанних творів Л. Ревуцького/ Т. М. Тімашева. Педагогічні проблеми формування музично-слухової активності студентів мистецьких факультетів у процесі інструментально-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Музично-ритмічне виховання майбутніх учителів музики у процесі виконавської підготовки/ Ю. Д. Пономарьов, С. Ю. Драган. Мовна інтерпретація музичного образу як складова професійної підготовки майбутнього вчителя у класі хорового диригування/ З. В. Хоменко. Особливості виконання поліфонічної музики у класі бандури/ Н. В. Голуб. Педагогічна спадщина В. П. Голубєва у формуванні вокальної майстерності майбутнього вчителя музики/ В. М. Курсон. До сутності поняття "музично-педагогічні здібності"/ О. В. Береза. Роль сучасних комп’ютерних технологій у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики/ Ю. Ф. Дворник. Деякі питання соціально-педагогічного супроводу музично обдарованих дітей/ С. Р. Хлєбік. Методичні засади формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Особливості викладання музики в Вальдорфській школі/ В. О, Спіліоті В. О. Педагогічні умови формування художньої саідомості учнів/ В. С. Вергунова. Музично-педагогічна спадщина Ф. Колесси у контексті сучасних вимог до викладання музики у школі/ К. В. Кабриль. Музичне краєзнавство як історико-культурологічна проблема/ О. А. Кавунник. Музыкально-просветительская деятельность хоров духовных учебных заведений Чернигова начала ХХ столетия/ Л. А. Дорохіна. Сьогодення народної хореографії/ В. М. Кирилюк. Становлення українського народно-сценічного танцю і сучасність/ О. М. Пархоменко. До сутності поняття "музична інтонація"/ С. В. Корма. Рок-музика у контексті сучасної молодіжної культури/ Н. А. Сидоренко. Особенности интерпретации на баяне сонаты № 9 Д. Скарлатти/ В. Г. Дорохін.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), муз.(10), аб(3)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), муз.(10), аб(3)

Дод.точки доступу:
Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Голубєв, В. П. \о нем\; Колесса, Ф. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя