Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Андрієвська, Валерія Вікторівна@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/П 19-032153 рукописный текст
Автор(ы) : Пасічніченко, Анжела Василівна
Заглавие : Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-190.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29 + 159.922.73-053.4 + 373.29
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Групова діяльність-- Соціально-психологічний статус
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-психологічний статус--міжособистісні взаємини--статусна структура група--рефлексія--адаптація до школи
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.1:165.243/Б 72-727342 рукописный текст
Автор(ы) : Бойко, Ольга Валеріївна
Заглавие : Індивідуальні особливості розуміння студентами писемного і усного іншомовного тексту : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :212 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 152-168.
УДК : 159.955.1:165.243+159.953.5:81'243(043.5) + 159.955.1:165.243(043.5) + 159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розуміння
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розуміння--оволодіння іноземною мовою--індивідуальні особливості--оволодіння знаннями--розуміння іншомовного тексту
Аннотация: В роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння іншомовних усних та письмових текстів. Визначено основні критерії оцінки розуміння іншомовних навчальних текстів. Виявлено взаємозв'язок між різними показниками комунікативного типу оволодіння іноземною мовою та між різними показниками некомунікативного типу за допомогою методу кореляційного аналізу. Виокремлено мішаний тип оволодіння іноземною мовою та визначено його характеристики. Досліджено вплив типу оволодіння іноземною мовою на рівень розуміння студентами іншомовних усних та письмових текстів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 7
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011
Колич.характеристики :250 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 грн.
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна герменевтика
Содержание : Лейтмотив как ведущая линия развития личности/ Н. В. Чепелєва. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості/ Т. М. Титаренко. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача/ М. Л. Смульсон. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності/ В. В. Андрієвська. Личностный опыт: пути смыслообразования/ І. В. Лебединська. Матрица культурного пространства лица/ В. А. Мединцев. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем/ Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження/ О. О. Зарецька. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного/ О. М. Кочубейник. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта)/ С. Ю. Гуцол. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации/ Е. Черемных. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ О. В. Зазимко. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ В. А. Чернобровкина. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда/ О. В. Полунін. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання/ В. А. Крайчинська. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду/ О. М. Шиловська. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості/ Н. Уніат. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання/ І. В. Березко. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків/ Ю. А. Чаусова. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях/ І. Л. Гудінова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Андрієвська, Валерія Вікторівна
Заглавие : Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 35-48 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примечания : Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--презентація--молодий педагог--професійна діяльність--приватна криза
Аннотация: У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб'єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності. Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв'ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 47770
Число посетителей 1331
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя