Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Біла, Ірина Миколаївна@<.>
Общее количество найденных документов : 50
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-50 
1.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Латиш, Наталія Михайлівна.
    Розвиток творчого конструювання у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. М. Латиш // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 27-31
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

2.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Оптимізація сприймання дітьми художніх інформаційних структур [Текст] / Н. А. Ваганова // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 20-27
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

3.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Виховання творчого сприймання у дітей дошкільного віку [Текст] / І. М. Біла // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 9-20
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

4.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Третяк, Тетяна Миколаївна.
    Розвиток творчого сприймання інформації в процесі розв'язування задач [Текст] / Т. Н. Третяк // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 39-42
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

5.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Найдьонова, Л. М.
    Сприймання екранної інформації в підлітковому віці [Текст] / Л. М. Найдьонова // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 36-39
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

6.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Медведєва, Надія Віталіївна.
    Стимуляція художнього сприймання молодших школярів [Текст] / Н. В. Медведєва // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 31-36
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

7.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Кокарєва, Марія Володимирівна.
    Сприймання студентами рекламної інформації [Текст] / М. В. Кокарєва // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 114-119
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

8.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці [Текст] / Е. В. Кіричевська // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 107-113
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

9.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Третяк, Тетяна Миколаївна.
    Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності [Текст] / Т. Н. Третяк // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 95-106
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

10.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Моляко, Валентин Олексійович.
    Методологічні засади формування прийомів творчого сприймання [Текст] / В. О. Моляко // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 4-9
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

11.
   159.937(072)
   О-64


   
    Організація творчого сприймання на різних вікових рівнях [Електронний ресурс] : метод. рек. / В. О. Моляко [та ін.]. ; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 57 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Методологічні засади формування прийомів творчого сприймання / В. О. Моляко. - С .4-9
Біла, Ірина Миколаївна. Виховання творчого сприймання у дітей дошкільного віку / І. М. Біла. - С .9-20
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Оптимізація сприймання дітьми художніх інформаційних структур / Н. А. Ваганова. - С .20-27
Латиш, Наталія Михайлівна. Розвиток творчого конструювання у дітей молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .27-31
Медведєва, Надія Віталіївна. Стимуляція художнього сприймання молодших школярів / Н. В. Медведєва. - С .31-36
Найдьонова, Л. М. Сприймання екранної інформації в підлітковому віці / Л. М. Найдьонова. - С .36-39
Третяк, Тетяна Миколаївна. Розвиток творчого сприймання інформації в процесі розв'язування задач / Т. Н. Третяк. - С .39-42
Кіричевська, Е. В. Розвиток творчого сприймання релігійної інформації в юнацькому віці / Е. В. Кіричевська. - С .42-45
Кокарєва, Марія Володимирівна. Активізація творчого сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва. - С .45-48
Москаленко, В. В. Формування образу успішної людини у студентської молоді / В. В. Москаленко. - С .48-56
УДК
Рубрики: Психологія сприйняття--Методичні рекомендації
фывфывфыв:
творче сприймання -- інформаційні індикатори реальності -- перцептивно-конструктологічна культура
Аннотация: В даному посібнику на основі спеціальних теоретико-експериментальних досліджень процесів творчого сприймання навколишнього світу у його актуальних та різноманітних проявах подаються рекомендації щодо підвищення загальної культури сприймання з урахуванням вікових та освітніх характеристик (дошкільників, школярів, студентів). Передбачається, що перцептивно-конструктологічна культура становитиме більш адекватний фундамент розуміння суб’єктом інформаційних індикаторів реальності.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие

12.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини [Текст] / В. В. Москаленко // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 120-130
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

13.
159.954-043.86:[929:001]
В 48


    Виноградова, Вікторія Євгеніївна.
    Психологічна генеза творчих здібностей видатних діячів науки [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / В. Є. Виноградова ; наук. конс. І. М. Біла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 40 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
В. Вернадський -- І. Мечников -- К. Ушинський -- генеза -- здібності -- особистість -- розвиток -- творчі здібності -- творчий потенціал -- формування особистості
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічної генези творчих здібностей видатних діячів науки. У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено наукові праці з теорії творчості та концепціїї розвитку творчих здібностей. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища в родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Досліджуються дитячі, юнацькі роки та професійне становлення В. Вернадського, І. Мечникова, К. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системах "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців. Визначено фактори, які вплинули на формування творчих здібностей видатних особистостей в умовах індивідуального підходу. Важливим є суб'єктно-ціннісний підхід у розвитку твочої особистості. Зазначено умови організації розвиваючого середовища для розвитку творчості у науковій діяльності. З'ясовані психологічні аспекти активізації та оптимізаціїї творчого процесу як в шкільній, так і в університетській освіті. Проаналізовано вплив оточення на формування особистостей видатних науковців. Приділена увага родинам батьків, близоького оточення, викладачів, колег, що безпосередньо впливали на формування світогляду майбутніх науковців. Простежено зв'язки між значущими соціально-політичними подіями та формуванням світогляду видатних діячів науки. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах звичайного життя. Розроблено концептуальну модель розвитку творчої особистості. Основними аспектами є генетико-фізіологічні передумови розвитку, особливості когнітивних процесів та якості особистості. Соціальними чинниками творчої активності є мотиваційно-ціннісні компоненти, якість розвивального простору освітнього середовища, соціально-психологічні та політичні умови. Визначальним для становлення творчої особистості має мікро- та макросередовище. Системоутворювальним чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором розвитку творчих здібностей та сприяти спроможності робити наукові відкриття.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Біла, Ірина Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

14.
159.954-043.86:[929:001]
В 48


    Виноградова, Вікторія Євгенівна.
    Психологічна генеза творчих здібностей видатних діячів науки [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / В. Є. Виноградова ; наук. конс. І. М. Біла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 409 с. : табл. + 1 додатки 22 с. - Бібліогр.: с. 363-409 (555 назв). -
УДК

фывфывфыв:
В. Вернадський -- І. Мечников -- К. Ушинський -- генеза -- здібності -- особистість -- розвиток -- творчі здібності -- творчий потенціал -- формування особистості
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічної генези творчих здібностей видатних діячів науки. У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено наукові праці з теорії творчості та концепціїї розвитку творчих здібностей. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища в родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Досліджуються дитячі, юнацькі роки та професійне становлення В. Вернадського, І. Мечникова, К. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системах "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців. Визначено фактори, які вплинули на формування творчих здібностей видатних особистостей в умовах індивідуального підходу. Важливим є суб'єктно-ціннісний підхід у розвитку твочої особистості. Зазначено умови організації розвиваючого середовища для розвитку творчості у науковій діяльності. З'ясовані психологічні аспекти активізації та оптимізаціїї творчого процесу як в шкільній, так і в університетській освіті. Проаналізовано вплив оточення на формування особистостей видатних науковців. Приділена увага родинам батьків, близоького оточення, викладачів, колег, що безпосередньо впливали на формування світогляду майбутніх науковців. Простежено зв'язки між значущими соціально-політичними подіями та формуванням світогляду видатних діячів науки. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах звичайного життя. Розроблено концептуальну модель розвитку творчої особистості. Основними аспектами є генетико-фізіологічні передумови розвитку, особливості когнітивних процесів та якості особистості. Соціальними чинниками творчої активності є мотиваційно-ціннісні компоненти, якість розвивального простору освітнього середовища, соціально-психологічні та політичні умови. Визначальним для становлення творчої особистості має мікро- та макросередовище. Системоутворювальним чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором розвитку творчих здібностей та сприяти спроможності робити наукові відкриття.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Біла, Ірина Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Сім'я як простір формування цінностей дитини [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
сім'я -- дитина -- цінності -- ціннісна взаємодія -- сімейне виховання -- аксіогенез
Аннотация: Основні особистісні якості дитини, її ціннісні уявлення формуються у дошкільному віці. Перші знання про світ, перший досвід буття дитина отримує у сім'ї. Сім'я на початкових стадіях індивідуального розвитку є єдиною і найбільш значимою референтною малою групою, що опосердковує засвоєння соціальних цінностей у межах існуючих сімейних цінностей. Успішність процесу формування системи ціннісних орієнтацій особистості на всіх вікових стадіях, соціалізації в сім'ї забезпечують механізми розуміння, підкріплення та ідентифікація. Важливою при цьому є готовність батьків до ціннісної взаємодії з дитиною, яка включає мотиваційний, когнітивний, операційний, емоційно-вольовий та рефлексивний компонент. Запорукою успішного аксіогенезу дитини є також дотримання батьками основних принципів сімейного виховання: гуманність, оптимістичність, демократичність, батьківсько-дитячих взаємин, залучення дітей до життєдіяльності сім'ї як рівноправних учасників, врахування їхніх вікових та індивідуальних особливостей, послідовність та єдність батьківських вимог.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
   159.937
   П 86


   
    Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях [Електронний ресурс] : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова [та ін.] ; за ред. В. О. Моляко . - Кіровоград : [б. и.], 2012. - 210 с. - ISBN 978-966-189-141-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Творчий розвиток--особистість--Україна--Монографія
фывфывфыв:
творчість -- сприймання -- стратегії творчого сприймання
Аннотация: Монографія є першим науковим екскурсом в досі не досліджувану проблему творчої перцептивної діяльності, що здійснюється на різних вікових рівнях при засвоєнні нової інформації, представленої у різних формах та модальностях. Спираючись на вже відомі теорії та концепції, автори намагаються віднайти нові, оригінальні теоретико-методологічні та експериментальні вектори дослідницької орієнтації в надзвичайно актуальній та складній сфері сучасного інформаційного Вавілона.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Кіричевська, Елеонора Всеволодівна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведева, Надія Віталіївна; Москаленко, Валентина Володимирівна; Найдьонова, Любов Михайлівна; Рибалка, Валентин Васильович; Траверсе, Тетяна Михайлівна; Третяк, Тетяна Миколаївна; Моляко , В. О. \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

17.
   159.922.72
   Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Дитяча творча конструктологія [Електронний ресурс] : монографія. / І. М. Біла. - [Б. м. : б. и.], 2013. - 408 с. - ISBN 978-3-659-33248-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Конструювання--Дитяча психологія--Україна--Монографія
фывфывфыв:
дошкільник -- конструювання -- творчі мисленнєві тенденції -- творчий процес -- розуміння -- задум -- апробація -- модель конструкторської творчості -- методика розвитку
Аннотация: У монографії досліджуються теоретичні й практичні аспекти психології творчого конструювання в дошкільному віці. Розкриваються сутнісні характеристики пошукового творчого процесу, його динаміка, стратегіальна організація, вікові особливості та можливості розвитку. Для психологів, педагогів, студентів, а також усіх, хто цікавиться проблемами творчості та розумового розвитку дошкільників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Свободных экз. нет
Найти похожие

18.
   159.922.2
   Ц 62


   
    Ціннісна детермінація становлення обдарованої особистості [Електронний ресурс] : монографія / О. Л. Музика, І. М. Біла, Д. К. Корольов [та ін.]; за ред. О. Л. Музики. - Київ : [б. и.], 2017. - 220 с. - ISBN 978-966-194-286-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Обдарованість--особистість--Монографія
фывфывфыв:
здібності -- детермінація -- обдарованість -- обдарована особистість -- особистісні цінності -- потреби
Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичного аналізу та емпіричних досліджень ціннісних детермінант становлення і розвитку обдарованої особистості. Серед психологічних механізмів становлення обдарованої особистості особливу увагу приділено їх ціннісній взаємодії з референтними особами. Отримано важливі дані про вплив соціального оточення на становлення та розвиток обдарованої особистості на окремих вікових етапах. Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, психологам, керівникам освітніх установ, учителям, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Музика, Олександр Леонідович; Біла, Ірина Миколаївна; Корольов, Дмитро Констянтинович; Музика, Олександр Леонідович \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

19.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Москаленко, В. В.
    Формування образу успішної людини у студентської молоді [Текст] / В. В. Москаленко // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 48-56
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

20.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Кокарєва, Марія Володимирівна.
    Активізація творчого сприймання студентами рекламної інформації [Текст] / М. В. Кокарєва // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 45-48
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-50 
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 11793
Число посетителей 650
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя