Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Біла, Ірина Миколаївна@<.>
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Виховання творчого сприймання у дітей дошкільного віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організація творчого сприймання на різних рівнях: методичні рекомендації/ В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 9-20 (Шифр 159.937+159.954.4/О-64-292838679)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Моляко, Валентин Олексійович
Заглавие : Методологічні засади формування прийомів творчого сприймання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організація творчого сприймання на різних рівнях: методичні рекомендації/ В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 4-9 (Шифр 159.937+159.954.4/О-64-292838679)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Оптимізація сприймання дітьми художніх інформаційних структур
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організація творчого сприймання на різних рівнях: методичні рекомендації/ В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 20-27 (Шифр 159.937+159.954.4/О-64-292838679)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Медведєва, Надія Віталіївна
Заглавие : Стимуляція художнього сприймання молодших школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організація творчого сприймання на різних рівнях: методичні рекомендації/ В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 31-36 (Шифр 159.937+159.954.4/О-64-292838679)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Латиш, Наталія Михайлівна
Заглавие : Розвиток творчого конструювання у дітей молодшого шкільного віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організація творчого сприймання на різних рівнях: методичні рекомендації/ В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 27-31 (Шифр 159.937+159.954.4/О-64-292838679)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937+159.954.4/О-64-292838679
Автор(ы) : Моляко В. О., Біла, Ірина Миколаївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна, Латиш, Наталія Михайлівна, Медведєва, Надія Віталіївна, Найдьонова Л.М., Третяк, Тетяна Миколаївна, Кіричевська Е. В., Кокарєва, Марія Володимирівна, Москаленко В.В.
Заглавие : Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2015
Колич.характеристики :57 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Предметные рубрики: Психологія сприйняття
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче сприймання--інформаційні індикатори реальності--перцептивно-конструктологічна культура
Содержание : Методологічні засади формування прийомів творчого сприймання/ В. О. Моляко. Виховання творчого сприймання у дітей дошкільного віку/ І. М. Біла. Оптимізація сприймання дітьми художніх інформаційних структур/ Н. А. Ваганова. Розвиток творчого конструювання у дітей молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Стимуляція художнього сприймання молодших школярів/ Н. В. Медведєва. Сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ Л. М. Найдьонова. Розвиток творчого сприймання інформації в процесі розв'язування задач/ Т. Н. Третяк. Розвиток творчого сприймання релігійної інформації в юнацькому віці/ Е. В. Кіричевська. Активізація творчого сприймання студентами рекламної інформації/ М. В. Кокарєва. Формування образу успішної людини у студентської молоді/ В. В. Москаленко.
Аннотация: В даному посібнику на основі спеціальних теоретико-експериментальних досліджень процесів творчого сприймання навколишнього світу у його актуальних та різноманітних проявах подаються рекомендації щодо підвищення загальної культури сприймання з урахуванням вікових та освітніх характеристик (дошкільників, школярів, студентів). Передбачається, що перцептивно-конструктологічна культура становитиме більш адекватний фундамент розуміння суб’єктом інформаційних індикаторів реальності. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Третяк, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 95-106 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Найдьонова Л.М.
Заглавие : Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 81-86 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Кіричевська, Елеонора Всеволодівна
Заглавие : Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 107-113 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Заглавие : Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 120-130 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Кокарєва, Марія Володимирівна
Заглавие : Сприймання студентами рекламної інформації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 114-119 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Найти похожие

12.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 15
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Колич.характеристики :459 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 28.00 р.
УДК : 159.928(08)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер)/ І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Сім'я як простір формування цінностей дитини/ І. М. Біла. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики)/ І. В. Єршова-Бабенко. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого")/ І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту/ Є. З. Івашкевич. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину/ Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців/ В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами/ О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності/ В. В. Москаленко. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді/ Л. З. Сердюк. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації/ О. Л. Музика. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості/ Н. Д. Володарська. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО/ Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід)/ О. В. Губенко. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів/ Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді/ О. П. Коханова, О. А. Столярчук. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості/ О. І. Кузнецов. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку/ І. М. Левицька, М. І. Попіль. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків/ О. О. Литвиненко. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду/ О. В. Мазяр. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві/ М. М. Назар. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків/ Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту/ І. В. Нікітіна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин/ О. І. Пенькова. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів/ С. О. Подофєй. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти/ Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації/ А. І. Руденок, К. І. Максимчук. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності/ О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі/ Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів/ О. Р. Ткачишина. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці/ Г. В. Чайка. Життєстійкість самодетермінованої особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців/ О. М. Шамич. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління/ О. Г. Шаумян. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"/ О. І. Боковець. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти/ А. О. Курбатова. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості/ О. С. Нечаєва. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків/ А. С. Окнова. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників/ О. А. Поканевич. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/ О. М. Чудакова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Діагностика творчості дошкільників
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 14-24 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примечания : Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільник--дитяча творчість--творча задача--творчі мисленнєві тенденції--творчий процес--творча діяльність
Аннотация: Дослідження присвячено вивченню специфіки творчості у дошкільному віці. В роботі поглиблено знання про дитячу творчість крізь призму системно-стратегіальної концепції, визначено психолого-педагогічний підхід до вивчення, аналізу та організації творчого конструювання у дошкільному віці.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Сім'я як простір формування цінностей дитини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 16-24 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
УДК : 159.922.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сім'я--дитина--цінності--ціннісна взаємодія--сімейне виховання--аксіогенез
Аннотация: Основні особистісні якості дитини, її ціннісні уявлення формуються у дошкільному віці. Перші знання про світ, перший досвід буття дитина отримує у сім'ї. Сім'я на початкових стадіях індивідуального розвитку є єдиною і найбільш значимою референтною малою групою, що опосердковує засвоєння соціальних цінностей у межах існуючих сімейних цінностей. Успішність процесу формування системи ціннісних орієнтацій особистості на всіх вікових стадіях, соціалізації в сім'ї забезпечують механізми розуміння, підкріплення та ідентифікація. Важливою при цьому є готовність батьків до ціннісної взаємодії з дитиною, яка включає мотиваційний, когнітивний, операційний, емоційно-вольовий та рефлексивний компонент. Запорукою успішного аксіогенезу дитини є також дотримання батьками основних принципів сімейного виховання: гуманність, оптимістичність, демократичність, батьківсько-дитячих взаємин, залучення дітей до життєдіяльності сім'ї як рівноправних учасників, врахування їхніх вікових та індивідуальних особливостей, послідовність та єдність батьківських вимог.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954-043.86:[9/В 48-413967591 рукописный текст
Автор(ы) : Виноградова, Вікторія Євгеніївна
Заглавие : Психологічна генеза творчих здібностей видатних діячів науки : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :40 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): в. вернадський--і. мечников--к. ушинський--генеза--здібності--особистість--розвиток--творчі здібності--творчий потенціал--формування особистості
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічної генези творчих здібностей видатних діячів науки. У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено наукові праці з теорії творчості та концепціїї розвитку творчих здібностей. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища в родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Досліджуються дитячі, юнацькі роки та професійне становлення В. Вернадського, І. Мечникова, К. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системах "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців. Визначено фактори, які вплинули на формування творчих здібностей видатних особистостей в умовах індивідуального підходу. Важливим є суб'єктно-ціннісний підхід у розвитку твочої особистості. Зазначено умови організації розвиваючого середовища для розвитку творчості у науковій діяльності. З'ясовані психологічні аспекти активізації та оптимізаціїї творчого процесу як в шкільній, так і в університетській освіті. Проаналізовано вплив оточення на формування особистостей видатних науковців. Приділена увага родинам батьків, близоького оточення, викладачів, колег, що безпосередньо впливали на формування світогляду майбутніх науковців. Простежено зв'язки між значущими соціально-політичними подіями та формуванням світогляду видатних діячів науки. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах звичайного життя. Розроблено концептуальну модель розвитку творчої особистості. Основними аспектами є генетико-фізіологічні передумови розвитку, особливості когнітивних процесів та якості особистості. Соціальними чинниками творчої активності є мотиваційно-ціннісні компоненти, якість розвивального простору освітнього середовища, соціально-психологічні та політичні умови. Визначальним для становлення творчої особистості має мікро- та макросередовище. Системоутворювальним чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором розвитку творчих здібностей та сприяти спроможності робити наукові відкриття.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954-043.86:[9/В 48-615786484 рукописный текст
Автор(ы) : Виноградова, Вікторія Євгенівна
Заглавие : Психологічна генеза творчих здібностей видатних діячів науки : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :409 с.: табл. + 1 додатки 22 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 363-409 (555 назв).
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): в. вернадський--і. мечников--к. ушинський--генеза--здібності--особистість--розвиток--творчі здібності--творчий потенціал--формування особистості
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічної генези творчих здібностей видатних діячів науки. У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено наукові праці з теорії творчості та концепціїї розвитку творчих здібностей. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища в родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Досліджуються дитячі, юнацькі роки та професійне становлення В. Вернадського, І. Мечникова, К. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системах "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців. Визначено фактори, які вплинули на формування творчих здібностей видатних особистостей в умовах індивідуального підходу. Важливим є суб'єктно-ціннісний підхід у розвитку твочої особистості. Зазначено умови організації розвиваючого середовища для розвитку творчості у науковій діяльності. З'ясовані психологічні аспекти активізації та оптимізаціїї творчого процесу як в шкільній, так і в університетській освіті. Проаналізовано вплив оточення на формування особистостей видатних науковців. Приділена увага родинам батьків, близоького оточення, викладачів, колег, що безпосередньо впливали на формування світогляду майбутніх науковців. Простежено зв'язки між значущими соціально-політичними подіями та формуванням світогляду видатних діячів науки. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах звичайного життя. Розроблено концептуальну модель розвитку творчої особистості. Основними аспектами є генетико-фізіологічні передумови розвитку, особливості когнітивних процесів та якості особистості. Соціальними чинниками творчої активності є мотиваційно-ціннісні компоненти, якість розвивального простору освітнього середовища, соціально-психологічні та політичні умови. Визначальним для становлення творчої особистості має мікро- та макросередовище. Системоутворювальним чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором розвитку творчих здібностей та сприяти спроможності робити наукові відкриття.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 372/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11
Выходные данные : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Колич.характеристики :315 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 19.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія дошкільника
Содержание : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу/ О. М. Байєр. Діагностика творчості дошкільників/ І. М. Біла. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища/ Ю. В. Болотна. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів/ І. Ващенко, О. Литвиненко. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків/ Т. Говорун. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників/ Т. М. Іванова. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/ С. А. Іванчук. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Формування духовних цінностей у родині/ О. В. Карапетрова. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів/ О. С. Колпакчи. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків/ І. В. Кондратець. Підвалини щасливого дитинства/ С. О. Ладивір. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності/ К. В. Левшунова. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки/ В. В. Лесик, О. В. Тесленко. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.]. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти/ Т. О. Піроженко. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника/ О. В. Пісарєва. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка/ Р. Пурмале. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування/ М. В. Савченко. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми/ Л. І. Соловйова. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу/ Н. П. Тарнавська. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини/ Л. І. Тищук. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці/ І. Є. Товкач. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками/ Л. Д. Токарєва. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання/ В. В. Федорик. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога/ О. І. Федорчук. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании/ И. Фрейберга. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії/ А. В. Якименко.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Третяк, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Розвиток творчого сприймання інформації в процесі розв'язування задач
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організація творчого сприймання на різних рівнях: методичні рекомендації/ В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 39-42 (Шифр 159.937+159.954.4/О-64-292838679)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Найдьонова Л.М.
Заглавие : Сприймання екранної інформації в підлітковому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організація творчого сприймання на різних рівнях: методичні рекомендації/ В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 36-39 (Шифр 159.937+159.954.4/О-64-292838679)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Кіричевська Е. В.
Заглавие : Розвиток творчого сприймання релігійної інформації в юнацькому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організація творчого сприймання на різних рівнях: методичні рекомендації/ В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 42-45 (Шифр 159.937+159.954.4/О-64-292838679)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-47 
 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 115334
Число посетителей 1020
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя