Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Біла, Ірина Миколаївна@<.>
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/Б 61-747352 рукописный текст
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :240 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стратегічні тенденції--аналогізування--старший дошкільник--творча діяльність--мисленнєві дії--творче завдання--природа--концептуальна модель--комплексна методика
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/Б 61-014211 рукописный текст
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Психологія творчого конструювання в дошкільному віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :530 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 452-495.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творче конструювання
Вікова психологія-- Дошклільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільник--конструювання--творчі мисленеві тенденції--творчий процес--розуміння--задум--апробація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928/Н 59
Автор(ы) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Заглавие : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Содержание : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Аннотация: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 20
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2014
Колич.характеристики :376 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Цена : 22.00 р.
УДК : 151.51
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. М. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Б 61
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Активізація творчого сприймання на етапі дитинства
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 38-47 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільники--творче сприймання--стимулювання
Аннотация: Завдання дослідження - віднайдення дійових форм та засобів розвитку перцептивних дій дошкільників, стимулювання їх творчого сприймання.
Найти похожие

6.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 372/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 10
Выходные данные : Київ: Срібна хвиля, 2014
Колич.характеристики :306 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 18.00 р.
УДК : 372
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія дошкільника
Содержание : Пізнавальна активність як вектор творчості/ І. М. Біла. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці/ Н. А. Ваганова. Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку/ С. Дем`яненко. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами/ Т. Дуткевич, М. Володченко. Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків/ Т. Завадська. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства/ Т. Завязун. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу/ Л. О. Калмикова. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення/ І. І. Карабаєва. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі/ К. В Карасьова. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими/ С. О. Ладивір. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу/ С. Лічман. Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби/ О. Мельник. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови/ І. Мисан. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками/ Н. Павлюк. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя/ Т. О. Піроженко. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками/ О. Пісарєва. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку/ М. Савченко. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника/ Ю. Савченко. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників/ Л. І. Соловйова. Сім'я як найбільша цінність дитини/ А. Теплюк. Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці/ Л. Тищук. Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів/ Л. Токарева. Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів/ О. Федорчук. Соціально-психологічний аналіз життєвиїх цінностей батьків дітей дошкільного віку/ О. Хартман. До питання про розуміння дошкільниками мовного матеріалу: теоретичний аспект проблеми/ Н. Харченко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.73/Б 61
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Пізнавальна активність як вектор творчості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 4-18 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примечания : Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
УДК : 159.922.73
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільники--пізнавальна активність--дослідницька діяльність--експеримент--творчість
Аннотация: В дослідженні аналізується специфіка пізнавальної, дослідницької активності дошкільників та форм їх прояву з метою популяризації та розвитку.
Найти похожие

8.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 78
Заглавие : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 29
Выходные данные : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015
Колич.характеристики :840 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Цена : 50.00 грн.
УДК : 15(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського/ С. Д. Максименко. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ Н. І. Антюхова. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста/ Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве/ А. И. Ахметзянова. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей/ І. М. Біла. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете/ Н. И. Болтакова. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців/ А. О. Борисова. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом/ С. В. Бургонська. Типологія особистості ризику/ О. В. Вдовиченко. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях/ Г. С. Венгер. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі/ Н. І. Волошко. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки/ Н. М. Гончарук. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини/ О. Ю. Горбачова. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ/ І. А. Горобець. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості/ О. М. Гринів. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості/ І. А. Гуляс. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання)/ Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості/ Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу/ В. В. Журов. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці/ Т. В. Зозуль. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка/ Є. О. Іванова. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування/ І. А. Коваль. До проблеми вивчення психічних станів особистості/ В. В. Корнілова. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини/ К. В. Кравченко. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів/ А. І. Куриця. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні/ Д. І. Куриця. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці/ О. І. Куцан. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови/ Л. В. Лимар. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу/ С. О. Лукомська. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів/ Л. А. Любіна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов/ К. С. Максименко. До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання/ Т. М. Мандзик. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи/ И. А. Нигматуллина. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence/ L. A. Onufriieva. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога/ О. М. Паламар. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты/ М. Палюх. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала/ Н. П. Панчук. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера/ Н. В. Підбуцька. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/ Т. С. Пільгук. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis/ О. М. Поляничко. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування"/ І. С. Попович. Стильові особливості навчальної діяльності студентів/ М. А. Попчук. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів/ О. В. Портяна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності/ Л. Я. Прокопів. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності/ І. Ю. Пушкарук. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних/ О. В. Рудюк. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой/ А. В. Северин. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи/ К. В. Седих. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії/ Н. М. Семенів. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик/ А. В. Смотрицький. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування/ І. І. Сняданко. Психологічні фактори подолання стресу/ Х. Р. Стельмащук. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки/ А. А. Твардовская. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів/ М. М. Тесленко. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога/ Б. В. Хомуленко. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів/ Н. Ю. Цибуляк. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития/ Е. А. Цивильская. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях/ О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності/ В. І. Шебанова. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу/ О. С. Штепа. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства/ О. М. Юрчик. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928.235/Б 61
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Система організованого впливу на творчу діяльність дітей
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 55-70: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 69-70 (2 назви)
УДК : 159.928.235
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитяча творчість--творче конструювання--система супроводу--творча задача--дитяча творча конструкторологія
Аннотация: Стаття присвячена проблемі розвитку творчої діяльності дітей , зокрема творчого конструювання. Розширено знання про дитячу творчість, визначено підхід до аналізу та організації творчої діяльності дітей крізь призму стратегіального підходу. Творчу діяльність визначено як процес розв'язання творчих задач. З'ясовано характеристики особистісних і процесуальних регуляторів творчої діяльності.
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 159.928(06)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 12
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Колич.характеристики :329 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Методи дослідження акме-обдарованої особистості/ В. М. Антонов. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини/ Н. А. Бастун. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії/ І. М. Біла. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості/ Н. Д. Володарська. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві/ О. В. Губенко. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника/ Ю. А. Гулько. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі/ О. П. Демченко. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів/ Г. М. Дубчак. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності/ І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості/ М. В. Кокарєва. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами/ О. Я. Митник. Здібності особистості та процес соціалізації/ В. В. Москаленко. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/ Н. О. Никончук. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням/ О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків/ Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці/ О. В. Савченко. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості/ Л. З. Сердюк. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями/ І. М. Тичина, А. П. Байдюк. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції/ О. П. Шестопалова. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї/ Т. М. Яблонська. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами/ О. В. Гончарук. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості/ Е. В. Загурська. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості/ О. С. Нечаєва. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків/ Л. С. Процик. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів/ М. М. Чекрижова. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів/ Т. О. Чигирин.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 43-53 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
УДК : 159.928.23
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--розвиток здібностей--психологічна діагностика--психологічний супровід
Аннотация: Визначаються фактори інтелектуальних та творчих потенцій дітей, зокрема зовнішні. Описуються причини, що перешкоджають реалізації потенціалудітей.
Найти похожие

12.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 372/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12
Выходные данные : Київ: Срібна хвиля, 2016
Колич.характеристики :184 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Цена : 11.00 грн.
УДК : 372.2(06)
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія дошкільника
Содержание : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці/ І. М. Біла. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження/ О. І. Власова, В. Л. Щербина. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Демченко. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі./ Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку/ А. В. Кабанцева. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих/ І. Кондратець. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра/ О. І. Костецька. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини/ С. О. Ладивір. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу/ В. В. Лесик. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності/ В. І. Метелюк. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці/ Л. Тищук, Л. Ковальова. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників/ І. Є. Товкач. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова/ Л. Д. Токарєва. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури/ О. І. Федорчук. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу/ Є. Ф. Філенко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 4-13 (Шифр 372/А 43-483084)
Примечания : Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитина--дошкільний вік--світосприймання--світобачення--методи діагностики
Аннотация: В статті описуються методи діагностики, які виявляють провідні тенденції у світосприйманні дитини, визначаються індивідуальні та загальні особливості його формування у онтогенезі дошкільного дитинства, аналізуються вікові та індивідуальні тенденції світосприймання як основи формування світогляду.
Найти похожие

14.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 21
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2015
Колич.характеристики :364 с.: табл.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Цена : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі/ В. О. Моляко. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору/ Ю. А. Алексєєва. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема/ Л. В. Березова. Реабілітація творчого сприймання/ І. М. Біла. Самоставлення самотніх жінок/ Н. А. Ваганова. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості/ Н. Л. Височіна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей/ М. В. Гаража. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах/ В. В. Горбунова. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.)/ Ю. А. Гулько. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів/ В. Є. Гурський. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці/ Т. І. Доцевич. Літературне полотно життя/ О. В. Зінченко. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації/ В. В. Кириченко. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації/ Е. В. Кіричевська. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти/ В. О. Климчук. Типологія сприймання студентами рекламної інформації/ Ю. Г. Ковровський. Художня перцепція в системі рекреації/ О. А. Кривопишина. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості/ О. С. Кущ. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму/ О. В. Лещенко. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.)/ Л. А. Мойсеєнко. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського/ В. В. Москаленко. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів/ Н. В. Медведева. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського/ О. Л. Музика. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача/ С. А. Мул. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості/ Н. І. Мусіяка. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю/ Л. М. Найдьонова. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ І. В. Опанасюк. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження)/ О. А. Панченко [и др.]. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки/ В. В. Плохіх. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція/ Ф. М. Подшивайлов. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань/ Н. І. Радченко. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів/ Т. М. Траверсе. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації/ Т. М. Третяк. Дослідження відповідальності у системі профвідбору/ І. О. Філенко. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко)/ В. О. Моляко.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Реабілітація творчого сприймання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 40-48 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примечания : Бібліогр.: с. 48 (3 назви)
УДК : 159.937
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): естетичне сприймання--творче сприймання--стимулювання--реабілітація
Аннотация: Вирішальним завданням виховання та розвитку особистості є формування сенсорного досвіду, спостережливості, перцептивних дій, стимулювання виникнення феноменів творчого сприймання. Застосування системи творчих завдань, ігор, комплексу умов та розвивальних прийомів забезпечить цілеспрямовану активізацію сенсорно-перцептивних, мисленнєвихпроцесів, становлення сенсорного, естетичного досвіду творчого бачення світу.
Найти похожие

16.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 13
Выходные данные : Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Колич.характеристики :318 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 19.00 р.
УДК : 159.928(06)
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
Содержание : Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості/ О. Л. Музика. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства/ І. М. Біла. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід/ Н. Д. Володарська. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект/ Г. М. Дубчак. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків/ І. М. Євченко, А. М. Маслюк. Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців/ І. В. Клименко. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Проблема об'єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання/ Т. О. Костіна. Проблема обдарованості: субособистісний підхід/ О. В. Мазяр. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості")/ К. А. Марчук. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. До проблеми співробітництва молодших школярів/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Цінності самовдосконалення - важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії/ О. Я. Митник. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет/ С. О. Подофєй. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості/ І. М. Поклад. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія/ Н. Ф. Портницька. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку/ Л. В. Романюк. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці/ Г. А. Ставицький. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії/ О. А. Чиханцова. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності/ Д. В. Швець. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект/ І. В. Яворська-Вєтрова. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи/ Н. В. Бень. Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу/ І. А. Гречуха. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору/ В. Б. Джеджея. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту/ О. В. Лахтадир. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості/ Л. С. Процик. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки/ О. В. Срібна. Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця/ О. С. Ходос. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях/ Г. В. Чайка. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби/ О. В. Шелестова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Модель розвитку здібностей на етапі дитинства
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 20-31 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примечания : Бібліогр.: с. 30-31 (14 назви)
УДК : 159.922.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--задатки--обдарованість--дитинство--розвиток здібностей--модель розвитку--умови розвитку--онтогенез
Аннотация: У статті викладено різні погляди на етимологію поняття здібностей, природу та закономірності розвитку здібностей. Розглянуто компонентний склад здібностей, види здібностей, особливості їх прояву та умови розвитку в онтогенезі. Представлено модель розвитку здібностей.
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937+159.954]:/П 86-435307370
Автор(ы) : Моляко В. О., Біла, Ірина Миколаївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2015
Колич.характеристики :145 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сприймання--творчість
Содержание : Генетичні індикатори конструювання образів світу/ В. А. Моляко. Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності / І. М. Біла. Психологічне дослідження сприймання старшими дошкільниками художніх інформаційних структур/ Н. А. Ваганова. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами графічної інформації/ Н. М. Латиш. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами художніх інформаційних структур / Н. В. Медведєва. Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ Л. М. Найдьонова. Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності/ Т. Н. Третяк. Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці/ Е. В. Кіричевська. Сприймання студентами рекламної інформації/ М. В. Кокарєва. Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини/ В. В. Москаленко.
Аннотация: В монографії представлені нові дослідження закономірностей творчого сприймання, що продовжують попередні розробки авторського колективу лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Особливий акцент в аналізі процесів конструювання образно-понятійних систем («образів світу») робиться на генетичних індикаторах, на специфічних стратегічних та тактичних проявах розумової діяльності в умовах хронічного інформаційного дисонансу (надмір або дефіцит інформації). Робота може бути корисною для психологів, педагогів, фахівців інших спеціальностей та студентів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Моляко В. А.
Заглавие : Генетичні індикатори конструювання образів світу
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 10-40 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 41-51 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Найти похожие

 1-20    21-40   41-47 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 36761
Число посетителей 933
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя