Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Володарская, Наталия Дмитриевна@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 14
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Колич.характеристики :436 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 25.00 грн.
УДК : 159.928(06)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10"/ І. В. Ершова-Бабенко. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності/ Б. Г. Кремінський. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект/ В. В. Москаленко, Т. І. Сила. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини/ В. В. Москаленко. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості/ Л. В. Романюк. Фактори психологічного благополучча студентів/ Л. З. Сердюк. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження/ О. Л. Музика. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях/ Н. Д. Володарская. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект/ К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності/ І. М. Грицюк, Н. О. Денис. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів/ О. В. Губенко. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій/ О. П. Демченко. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей/ І. В. Козицька, О. О. Ковальска. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Духовні здібності особистості як психологічна проблема/ О. І. Кузнецов. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання/ Н. М. Латиш. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект/ К. А. Марчук. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння/ Н. І. Мусіяка. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Ціннісні аспекти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію/ С. О. Подофєй. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності)/ Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект/ О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників/ К. В. Терещенко. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла/ Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність?/ Г. В. Чайка. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів/ О. М. Шамич. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання/ А. В. Бахвалова. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності/ О. В. Еверт. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Розвиток комунікативної компетентності особистості/ З. П. Зеленська. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера/ В. Д. Кузіна. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості/ А. О. Курбатова. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену/ К. В. Максьом. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО/ О. В. Мельник. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості/ С. М. Могиляста. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку/ Т. В. Павленко. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор/ М. Ю. Панасенко. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості/ Н. Ю. Ремесник. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра/ О. М. Сторожук. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти/ М. М. Чекрижова. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах/ В. В. Щербатюк.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.923.2/П 86
Автор(ы) : Володарская, Наталия Дмитриевна
Заглавие : Психолого-педагогічні засади розвитку світоглядних орієнтацій особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості: монографія/ Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 154-157 (Шифр 159.923.2/П 86-153175677)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10211/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017
УДК : 159.923.2
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.923.2/П 86
Автор(ы) : Володарская, Наталия Дмитриевна
Заглавие : Світоглядні орієнтації як детермінанта самотворення особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості: монографія/ Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 54-68 (Шифр 159.923.2/П 86-153175677)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10211/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017
УДК : 159.923.2
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Володарская, Наталия Дмитриевна
Заглавие : Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 77-83 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самодетермінація--розвиток особистості--почуття--переживання--технології--активізація--кризові ситуації
Аннотация: В статті проаналізована проблема самодетермінації розвитку особистості в кризових ситуаціях. Визначено ефективні напрямки та методи активізації самодетермінації особистості. Виокремлені засоби актуалізації потреб, бажань, життєвих перспектив особистості. Описана діалогова модель взаємодії як технології активізації формування життєвих перспектив особистості. Зазначені складові цієї моделі. Найголовнішим інструментом моделі є - почуття, переживання, які виникають в діалозі і створюють поле взаємодії, в якому відбувається процес концептуалізації цих взаємин. Вивчена специфіка гештальт-підходу. Технологія взаємодії з іншими активізує пошук можливостей досягнення життєвих цілей особистості, які вона ставить в певних життєвих ситуаціях
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2/П 86
Автор(ы) : Сердюк, Людмила Захарівна, Яблонська, Тетяна Миколаївна, Данилюк, Іван Васильович, Пенькова, Олена Іванівна, Володарська , Наталія Дмитрівна, Пилипенко, Любов Іванівна, Антоненко, В'ячеслав Володимирович
Заглавие : Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2015
Колич.характеристики :197 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10211/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самотворення--самовдосконалення--саморозвиток--самореалізація--ціннісні орієнтації--світогляд--самоставлення
Содержание : Самотворення та самовдосконалення особистості як цілісний самодетермінований феномен/ Л. З. Сердюк. Ціннісна регуляція процесу самотворення та самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Проблема самовдосконалення особистості як предмет наукового дослідження/ Т. М. Яблонська. Методичне забезпечення дослідження/ Л. З. Сердюк, Т. М. Яблонська. Ціннісні основи самотворення особистості/ Л. З. Сердюк. Самоставлення та механізми його захисту в структурі самотворення особистості/ Л. З. Сердюк. Світоглядні орієнтації як детермінанта самотворення особистості/ Н. Д. Володарская. Етнічна ідентичність як чинник самотворення особистості/ І. В. Данилюк. Вплив соціального контексту на формування етнічної ідентичності особистості/ І. В. Данилюк. Самотворення особистості як детермінанта осягнення її морально-естетичного ідеалу та гуманістичного самовираження/ В. В. Антоненко. Концептуальні підходи до проблеми самовдосконалення особистості у сучасній науці/ О. І. Пенькова. Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинники самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/ Т. М. Яблонська. Динаміка процесу самовдосконалення у сімейному спілкуванні/ О. І. Пенькова. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Психологічні особливості самотворення особистості як умови її самореалізації/ Л. І. Пилипенко. Психолого-педагогічні засади розвитку світоглядних орієнтацій особистості/ Н. Д. Володарская. Психолого-педагогічні умови та методичні засоби активізації самовдосконалення особистості підлітка та юнака/ Т. М. Яблонська. Психологічні засади формування самовдосконалення особистості у взаємодії сім’ї та школи/ О. І. Пенькова. Психологічні засади оптимізації процесу самотворення в морально-естетичній сфері / В. В. Антоненко. Психолого-педагогічні рекомендації стосовно оптимізації самореалізації особистості в навчально-виховному процесі/ Л. І. Пилипенко.
Аннотация: У монографії висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами монографії розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості самовдосконалення особистості; чинники самотворчих процесів та самовдосконалення особистості, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно-родинних ціннісних орієнтацій, етнічних та міжособистісних взаємин. Монографія адресована науковцям, які займаються проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості, педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, аспірантам, студентам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 109400
Число посетителей 777
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя