Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Григор'єва, Яна Генадіївна@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :414 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
Содержание : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/Г 83
Автор(ы) : Григор'єва, Яна Генадіївна
Заглавие : Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 318-324 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 323 (16 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): конструктивізм--наратив--внутрішній світ особистості--наративна психологія
Аннотация: Проаналізовано положення наративної психології та конструктивістського підходу в психології. Розглянуто проблему внутрішнього світу особистості та його взаємозв'язку з зовнішнім світом. Проаналізовано визначення поняття наративу, розглянуто функції наративу.
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Колич.характеристики :483 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Григор'єва, Яна Генадіївна
Заглавие : Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 101-110 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сенс життя--конструктивізм--постнекласична психологія--конструювання сенсу життя
Аннотация: Статтю присвячено теоретичному дослідженню процесу конструювання особистістю сенсу власного життя. Проблему розглянуто в контексті постнекласичного підхоу в психології. Розглянуто особливості конструктивістського підходу, визначено погляди на особистість згідно з цим підходом.
Найти похожие

 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 44
Число посетителей 29
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя