Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гулько, Юлія Анатоліївна@<.>
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Заглавие : Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розумова діяльність--дитяче експериментування--дослідницька активність--творча діяльність
Аннотация: Розроблено показники за якими можна оцінювати розумову діяльність дошкільника в процесі самостійного експериментування.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Заглавие : Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.)
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 96-105 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примечания : Бібліогр.: с. 104 (8 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): потік свідомості--стратегії творчої діяльності--стратегія рішення нової задачі--стратегія розумового розвитку
Аннотация: У статті обгрунтовано доцільність розгляду процесу розумового розвитку дитини з позиції стратегіально-діяльнісного підходу. Використання поняття "стратегії розумового розвитку" дає можливості нового пояснення та вивчення причин нечіткості меж психологічного віку, суб'єктивної специфіки прояву провідної діяльності, а також часову різницю появи психологічних новоутворень у ліричні та кризові періоди у дітей одного віку.
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 159.928(06)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 12
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Колич.характеристики :329 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Методи дослідження акме-обдарованої особистості/ В. М. Антонов. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини/ Н. А. Бастун. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії/ І. М. Біла. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості/ Н. Д. Володарська. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві/ О. В. Губенко. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника/ Ю. А. Гулько. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі/ О. П. Демченко. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів/ Г. М. Дубчак. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності/ І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості/ М. В. Кокарєва. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами/ О. Я. Митник. Здібності особистості та процес соціалізації/ В. В. Москаленко. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/ Н. О. Никончук. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням/ О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків/ Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці/ О. В. Савченко. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості/ Л. З. Сердюк. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями/ І. М. Тичина, А. П. Байдюк. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції/ О. П. Шестопалова. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї/ Т. М. Яблонська. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами/ О. В. Гончарук. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості/ Е. В. Загурська. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості/ О. С. Нечаєва. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків/ Л. С. Процик. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів/ М. М. Чекрижова. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів/ Т. О. Чигирин.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937+159.954.4/С 80-136642632
Автор(ы) : Моляко, Валентин Олексійович, Гулько, Юлія Анатоліївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації
Выходные данные : Б.м., 2018
Колич.характеристики :72 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
ISBN, Цена 978-966-97846-2-9: Б.ц.
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): функціонування творчого сприймання--сприймання інформації--сучасний інформаційний клімат--дошкільники--старші дошкільники--молодші школярі--старшокласники--студенти--когнітивне конструювання образу сівту
Содержание : Діагностичні функції дитячого експериментування/ Ю. А. Гулько. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників/ Н. А. Ваганова. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач/ Т. Н. Третяк. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності/ М. В. Шепельова. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів/ В. В. Москаленко. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників/ О. М. Боровицька. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю/ В. В. Москаленко. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу/ О. М. Боровицька.
Аннотация: В методичних рекомендаціяхна основіспеціальних теоретико-експериментальних досліджень з проблем функціонування творчого сприйман-ня, когнітивного конструювання образів світу подаються рекомендації щодо стимулювання творчого сприймання інформації з урахуванням вікових та осві-тніх характеристик (дошкільників, молодших школярів, старшокласників, сту-дентів). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагога-ми, фахівцями різного профілю. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Заглавие : Діагностичні функції дитячого експериментування
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Стимулювання творчого сприймання інформації: методичні рекомендації/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 4-17. - ISBN 978-966-97846-2-9 (Шифр 159.937+159.954.4/С 80-136642632). - ISBN 978-966-97846-2-9
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Стимулювання творчого сприймання інформації: методичні рекомендації/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 17-24. - ISBN 978-966-97846-2-9 (Шифр 159.937+159.954.4/С 80-136642632). - ISBN 978-966-97846-2-9
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.937/П 26
Автор(ы) : Боровицька О.М.
Заглавие : Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності: монография/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 168-188. - ISBN 978-966-97846-1-2 (Шифр 159.937/П 26-618264163). - ISBN 978-966-97846-1-2
Примечания : Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК : 159.937
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): конструювання образу світу
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.937/П 26
Автор(ы) : Шепельова М.В.
Заглавие : Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності: монография/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 105-123. - ISBN 978-966-97846-1-2 (Шифр 159.937/П 26-618264163). - ISBN 978-966-97846-1-2
Примечания : Бібліогр.: С. 122-123 (11 назв)
УДК : 159.937
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перцептивно-мисленнєві стратегії--художня діяльність--студенти
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.937/П 26
Автор(ы) : Третяк, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання інформаційних систем в науково-технічній діяльності старшокласників
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності: монография/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 87-104. - ISBN 978-966-97846-1-2 (Шифр 159.937/П 26-618264163). - ISBN 978-966-97846-1-2
Примечания : Бібліогр.: С. 104 (5 назв)
УДК : 159.937
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче конструювання--інформаційні системи--науково-технічна діяльність--старшокласники
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.937/П 26
Автор(ы) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Заглавие : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності: монография/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 124-167. - ISBN 978-966-97846-1-2 (Шифр 159.937/П 26-618264163). - ISBN 978-966-97846-1-2
Примечания : Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
УДК : 159.937
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічно успішна людина--студентська молодь
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Боровицька О.М.
Заглавие : Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Стимулювання творчого сприймання інформації: методичні рекомендації/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 57-70. - ISBN 978-966-97846-2-9 (Шифр 159.937+159.954.4/С 80-136642632). - ISBN 978-966-97846-2-9
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937/Ф 94
Автор(ы) : Моляко, Валентин Олексійович, Гулько, Юлія Анатоліївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Функціонування творчого мислення в інформаційно-віртуальному просторі суб’єкта [Электронный ресурс] : монографія
Выходные данные : Б.м., 2021
Колич.характеристики :194 с.
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Цена : Б.ц.
УДК : 159.937
Предметные рубрики: Творче мислення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення--інформаційно-віртуальний простір
Аннотация: У монографії подано результати останніх досліджень лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України з проблем функціонування творчого мислення, когнітивного конструювання образів з врахуванням сучасного інформаційного «клімату», який суттєво впливає на розумові процеси на різних вікових рівнях (дошкільники, молодші школярі, старшокласники, студенти). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагогами, фахівцями різного профілю. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937 /П 27
Автор(ы) : Моляко, Валентин Олексійович, Гулько, Юлія Анатоліївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монографія
Выходные данные : Б.м., 2019
Колич.характеристики :194 с.
ISBN, Цена 978-966-97846-1-2: Б.ц.
УДК : 159.937
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перцептивно-мисленнєва стратегія--творче конструювання--інформаційна система--трудова діяльність--навчальна діяльність
Аннотация: У монографії подано результати останніх досліджень лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України з проблем функціонування творчого сприймання, когнітивного конструювання образів світу з врахуванням сучасного інформаційного «клімату», який суттєво впливає на розумові процеси на різних вікових рівнях (дошкільники, молодші школярі, старшокласники, студенти). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагогами, фахівцями різного профілю. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Заглавие : Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Стимулювання творчого сприймання інформації: методичні рекомендації/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 53-56. - ISBN 978-966-97846-2-9 (Шифр 159.937+159.954.4/С 80-136642632). - ISBN 978-966-97846-2-9
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Латиш, Наталія Михайлівна
Заглавие : Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Стимулювання творчого сприймання інформації: методичні рекомендації/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 25-34. - ISBN 978-966-97846-2-9 (Шифр 159.937+159.954.4/С 80-136642632). - ISBN 978-966-97846-2-9
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Третяк, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Стимулювання творчого сприймання інформації: методичні рекомендації/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 35-46. - ISBN 978-966-97846-2-9 (Шифр 159.937+159.954.4/С 80-136642632). - ISBN 978-966-97846-2-9
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Шепельова М.В.
Заглавие : Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Стимулювання творчого сприймання інформації: методичні рекомендації/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 47-52. - ISBN 978-966-97846-2-9 (Шифр 159.937+159.954.4/С 80-136642632). - ISBN 978-966-97846-2-9
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.937/П 26
Автор(ы) : Медведева, Надія Віталіївна
Заглавие : Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у художньо-творчій діяльності молодших школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності: монография/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 77-86. - ISBN 978-966-97846-1-2 (Шифр 159.937/П 26-618264163). - ISBN 978-966-97846-1-2
Примечания : Бібліогр.: С. 85-86 (6 назв)
УДК : 159.937
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перцептивно-мисленнєві стратегії--художньо-творча діяльність--молодші школярі
Найти похожие

19.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 23
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2017
Колич.характеристики :376 с.: табл.
Цена : 23.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія творчості
Содержание : Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем/ В. О. Моляко. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику/ Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму/ О. І. Бедлінський. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах/ Л. В. Березова. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу/ О. М. Боровицька. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів/ Н. А. Ваганова. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді/ І. В. Данилюк, В. В. Гресько. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Концептуальні парадигми самоефективності особистості/ М. Т. Дригус. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди/ О. В. Костюченко. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів/ Л. М. Литвинчук. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі/ К. В. Максьом. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника/ К. А. Марчук. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості інновацій в творчій діяльності людини/ В. В. Москаленко. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді/ В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка, . Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента/ А. Н. Поддьяков. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості/ Ф. М. Подшивайлов. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами/ С. Сардарзаде. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади/ Т. І. Сила. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів/ Т. М. Третяк. Творче сприймання реальності/ Т. М. Третяк. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад/ І. В. Яворська-Вєтрова. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества/ В. Кудрявцев. По психологическим тропинкам и дорогам/ Ю. А. Гулько.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Заглавие : Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 60-70 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі перцепції--трансформація умови задачі--трансформація задуму--аналогізування--наочні і образні аналоги
Аннотация: К концу 21 века психология творческой деятельности перестала рассматриваться только как раздел общей психологии и стала приобретать общий теоретико-методологический статус, главными постулатами которого есть положения о творческой природе психики человека. К настоящему времени сложилась достаточно четко оформленная методологическая база, позволяющая осмысливать познавательные процессы человека с точки зрения стратегиальной природы творческой деятельности. Наблюдение за детьми в процессе конструирования целостного объекта из стимульных материалов поданных в виде «фигур и фона» дало возможность выделить узловые регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии, которые: функционируют одновременно, обеспечивают динамику создания целостного смыслового и предметного конструкта и так же являются показателями функционирования стратегии. Перцептивно-мыслительная стратегия возникает с момента принятия ребенком внешней задачи. В задаче выделяются знакомые данные и происходит трансформация условия (задания) по аналогии известному образцу. В процессе принятия задачи зарождается и развивается замысел как основная идея конструирования. По мере развития замысла изменяется понимание ребенком условия поставленной задачи. Переход стратеги на болем сложный уровень функционирования осуществляется за счет игровых и экспериментальных действий ребенка со стимульным материалом.
Найти похожие

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 60425
Число посетителей 1391
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя