Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Завадська, Т. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 372/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14
Выходные данные : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Колич.характеристики :356 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 21.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія дошкільника
Содержание : Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу/ Т. О. Піроженко. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії/ І. М. Балицька. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності/ М. В. Барсуковська. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини/ І. М. Біла. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи/ С. А. Васильєва. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку/ В. В. Горбатих. Розуміння дошкільниками емоцій/ Ю. А. Гулько. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей/ А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку/ І. В. Кондратець. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку/ О. В. Кролівець. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі/ В. В. Маршицька. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор/ О. І. Пуйо. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика/ В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення/ О. Д. Рейпольска. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками/ О. В. Телесенко. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай"/ І. Є. Товкач. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї/ Л.Д. Токарєва. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника/ О. І. Федорчук. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог"/ А. А. Чернов.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Завадська Т.В.
Заглавие : Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 116-128 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійність--самоздійснення--фактори впливу--вихователь
Аннотация: З метою пошуку факторів, які впливають на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів, був проведений лінійний регресійний аналіз результатів попередніх досліджень. Будувались моделі залежностей, рівнів загального внутрішньо- та зовнішньопрофесійного самоздійснення від емпіричних даних. Результати виявили, що найбільш впливовими на рівень професійного самоздійснення вихователів є показники "ціннісні орієнтації", "синергія", "активність", "зовнішня негативна мотивація" та "емоційна відстороненість". Останні два показники вказують на ознаки професійної деформації.
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 372/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13
Выходные данные : Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017
Колич.характеристики :223 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Цена : 15.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія дошкільника
Содержание : Детство как социальный феномен/ Л. В. Балтина. Діагностика здібностей дітей/ І. М. Біла. Творче сприймання і його психологічні характеристики/ Н. М. Ваганова. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими/ В. М. Гальченко. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці/ Т. О. Гальцева. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології/ Т. В. Завязун. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду/ І. В. Клименко. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала/ І. В. Кондратець. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей/ Т. О. Піроженко. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво"/ О. А. Половіна. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції/ О. С. Рижкова. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей/ Л. І. Соловйова. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків/ К. І. Степанюк. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності/ І. Є. Товкач. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку/ Л. Д. Токарєва. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців/ Д. В. Швець. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості/ А. М. Шульга.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Завадська Т.В.
Заглавие : Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 63-72 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самоздійснення--вихователь--самоактуалізація
Аннотация: У статті представлені результати дослідження рівня самоактуалізації як чинника професійного самоздійснення вихователів з ознаками самоактуалізації за показниками "компетентності у часі", "ціннісних орієнтацій", "поглядів на природу людини", "самоповаги", "синергії", "пізнавальних потреб". У групи вихователів визначена відсутність ознак процесу самоактуалізації за певними шкалами. Визначена група ризику за шкалою "прийняття агресії".
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 20
Выходные данные : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020
Колич.характеристики :166 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 15.00 р.
УДК : 159.91(082)
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Содержание : Особливості складових та компонентів професійної життєстійкості працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Аналіз професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів/ М. В. Войтович, Т. В. Завадська. Дослідження психофізіологічних складових професійної життєстійкості менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Психологічні особливості емоційних бар'єрів у міжособистісному спілкуванні учнів основної школи/ З. П. Зеленська. Емпіричне дослідження готовності студентів до виконання перекладацької діяльності та їхньої самоактуалізації в професійній сфері/ Е. Е. Івашкевич. Психофізіологія цілеспрямованих дій зі зворотними завбаченнями тонусу людини/ В. В. Клименко. Професійна життєстійкість особистості: аналіз феномена/ О. М. Кокун. Психологічні передумови становлення гармонійних сімейних взаємостосунків/ О. І. Комплієнко. Основні напрямки психологічного забезпечення професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи/ С. М. Могиляста. Дослідження психологічних особливостей професійної життєстійкості журналістів/ Н. М. Панасенко. Дослідження специфіки професійної життєстійкості викладачів/ Т. Л. Савченко. Психологічні принципи фасилітативної педагогічної взаємодії/ Н. О. Хупавцева. Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини/ О. М. Чудакова.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Войтович М. В., Завадська Т.В.
Заглавие : Аналіз професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 8-17 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примечания : Бібліогр.: с. 15-16 (9 назв)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вихователі днз--життєстійкість особистості--професійна життєстійкість--складові компоненти професійної життєстійкості
Аннотация: У статті поданий аналіз результатів експериментального дослідження професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів. Зокрема, визначені рівні професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів, а також передні значення показників професійної життєстійкості вихователів. У статті наводяться та аналізуються зв'язки між складовими і компонентами професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів.
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 109004
Число посетителей 777
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя