Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Зазимко, Оксана Володимирівна@<.>
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-27 
1.
159.928.22
З-12


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Зазимко Оксана Володимирівна ; наук. кер. Пономарьова-Семенова Р. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

фывфывфыв:
ОБДАРОВАНІСТЬ -- ТЕХНІЧНА ОБДАРОВАНІСТЬ -- ідентифікація обдарованості -- ЮНАЦЬКИЙ ВІК -- актуальний рівень -- потенційний рівень
Аннотация: В роботі здійснено аналіз концептуальних підходів до проблеми загальної і технічної обдарованості, а також розкрито особливості застосування психодіагностичних методів у психології обдарованості. Визначено базисні компоненти в структурі технічної обдарованості. Висвітлені принципи, на основі яких розроблено валідну процедуру ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці. Означена процедура включає в себе психодіагностичний і тренінговий етапи та дозволяє виявляти як актуальний, так і потенційний рівні обдарованості цього типу на етапі юнацтва. Визначено критерії ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці і показано, що створена процедура може служити засобом реалізації особистістю своїх потенційних можливостей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пономарьова-Семенова, Римма Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
151.60
А 43


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 106-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
особистісний досвід -- юнацтво постмодерної епохи -- критерії дослідження -- особливості життєвого досвіду сучасного юнацтва
Аннотация: В ромках постнекласичного підходу в психології визначені основні одиниці дослідження процесів розуміння та інтерпретації життєвого досвіду та специфіка життєвого досвіду особистості юнацького віку.


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 6 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України ; за. ред. Н. В. Чепелєвої. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - 194 с. - ISSN 2072-4772. - 12.00 грн.
    Содержание:
Титаренко, Т. М. Постмодерна особистість у динаміці самоконструювання / Т. М. Титаренко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 14 (10 назв)
Чепелева, Наталія Василівна. Методологические основы исследования личности в контексте постнеклассической психологии / Н. В. Чепелева. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації / М. Л. Смульсон. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (12 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия / В. А. Мединцев. - С .36-55. - Бібліогр.: с. 53-55 (28 назв)
Черемных, Е. Нарративная идентичность в пространстве диалога / Е. Черемных. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 65 (4 назви)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості / О. М. Кочубейник. - С .66-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (14 назв)
Кляпець, О. Я. Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю / О. Я. Кляпець. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю / І. В. Березко. - С .90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .106-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Методологічний аналіз застосування категорії "ситуація" при текстоутворенні / О. О. Зарецька. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (9 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Семиотический подход к проблемам исследования мифа / С. Ю. Гуцол. - С .129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (18 назв)
Лазоренко, Б. П. Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді / Б. П. Лазоренко. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
Ларіна, Т. О. Модель постановки життєвих завдань життєстійкої молоді / Т. О. Ларіна. - С .151-159. - Бібліогр.: с. 159 (5 назв)
Сидоренко, Ж. В. Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я / Ж. В. Сидоренко. - С .160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
Полунін, О. В. Особливості переживання межи суб'єктивного теперішнього / О. В. Полунін. - С .170-182. - Бібліогр.: с. 181-182 (12 назв)
Крайчинська, В. А. Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості / В. А. Крайчинська. - С .183-193. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв) : табл.
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
психологічна герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
151.60
А 43


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
особистісний досвід -- ідентифікація -- рефлектуюче відособлення -- трансцендентне розуміння -- особистісне зростання
Аннотация: Показана роль рефлектуючого відособлення як механізму розуміння та інтерпретації життєвого досвіду в особистісному розвитку індивіда. За допомогою емпіричного дослідження встановлено, що більш об'єктивне і цілісне розуміння індивідуальності іншої особистості сприяє розширенню власного життєвого досвіду людини. Розглянуто деякі блокуючі умови розуміння особистісного досвіду в юнацькому віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 7 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; гол. ред. С. Д. Максименко . - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 250 с. - ISSN 2072-4772. - 14.00 грн.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Лейтмотив как ведущая линия развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .5-14. - Бібліогр.: с 13-14 (9 назв)
Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості / Т. М. Титаренко. - С .15-23. - Бібліогр.: с. 23 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача / М. Л. Смульсон. - С .24-34. - Бібліогр.: с. 32-34 (21 назва)
Андрієвська, Валерія Вікторівна. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності / В. В. Андрієвська. - С .35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
Лебединська, І. В. Личностный опыт: пути смыслообразования / І. В. Лебединська. - С .49-57. - Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Матрица культурного пространства лица / В. А. Мединцев. - С .58-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (25 назв) : табл.
Чепелєва, Наталія Василівна. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем / Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (17 назв)
Зарецька, О. О. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження / О. О. Зарецька. - С .90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (14 назв)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного / О. М. Кочубейник. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 110 (11 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта) / С. Ю. Гуцол. - С .111-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (19 назв)
Черемных, Е. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации / Е. Черемных. - С .121-142. - Бібліогр.: с. 142 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / О. В. Зазимко. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Чернобровкина, В. А. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / В. А. Чернобровкина. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Полунін, О. В. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда / О. В. Полунін. - С .168-180. - Бібліогр.: с. 1178-180 (16 назв)
Крайчинська, В. А. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання / В. А. Крайчинська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 188-190 (25 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду / О. М. Шиловська. - С .191-202. - Бібліогр.: с. 202 (2 назви)
Уніат, Наталія. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості / Н. Уніат. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
Березко, Іванна Василівна. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання / І. В. Березко. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 225-226 (5 назв)
Чаусова, Ю. А. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків / Ю. А. Чаусова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (17 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях / І. Л. Гудінова. - С .235-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (13 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
психологічна герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

фывфывфыв:
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Аннотация: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - 138 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 08.00 р.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование как фактор развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .1-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Місце самопроектування у проектній парадигмі / М. Л. Смульсон. - С .16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
Лебединська, І. В. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії / І. В. Лебединська. - С .30-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
Зарецька, О. О. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми / О. О. Зарецька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (5 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения / В. А. Мединцев. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 69-72 (21 назва) : рис.
Гуцол, Світлана Юріївна. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи / С. Ю. Гуцол. - С .73-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (8 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
Березко, І. В. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії / І. В. Березко. - С .109-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (6 назв)
Брацюк, О. Г. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств / О. Г. Брацюк. - С .213-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (6 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 85-105. - Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
дискурсивні практики -- особистісний проект -- трансспектива -- юнацький вік -- життєвий досвід
Аннотация: У статті охарактеризовано дискурсивні практики збагачення часової трансспективи. Вона означується можливістю часової децентрації людини та відтворює її життєвий хронотоп з погляду представленості і значимості власного часу та простору. Дискурсивні практики містять інтерпретацію досвіду не лише з позиції сьогодення, а й минулого або майбутнього, що більшою мірою сприяє породженню власних життєвих смисліву побудові оригінального особистісного проекту. Особлива увага приділена дискурсивним практикам розкриття смислів подій власного досвіду та відкриття смислів досвіду іншого.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 186 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 11.00 р.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование и развитие личности / Н. В. Чепелєва. - С .4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
Балл, Георгий Алексеевич. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С .18-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості / М. Л. Смульсон. - С .36-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. - С .49-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (15 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности / С. Ю. Гуцол. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості / О. О. Зарецька. - С .72-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (12 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості / О. В. Зазимко. - С .85-105. - Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
Шиловська, Олена Миколаївна. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток в старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку / І. В. Березко. - С .130-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (6 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері / І. Л. Гудінова. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (17 назв)
Проскура, Олена Василівна. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування / О. В. Проскура. - С .156-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.923
С 17


   
    Самопроектування особистості у дискурсивному просторі [Електронний ресурс] : монографія / Н. В. Чепелєва [и др.] ; ред. Н. В. Чепелєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2016. - 232 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/704560/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 15.09.2017. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Самопроектування особистості
фывфывфыв:
герменевтика -- самопроектування -- дискурсивний простір -- особистість -- інтерпретація -- наратив -- розуміння
Аннотация: Монографія спрямована на висвітлення результатів дослідження психологічних закономірностей і механізмів самопроектування особистості у контексті психологічної герменевтики, визначення їх впливу на розвиток особистості залежно від вікових та соціокультурних чинників. Висвітлено зв‘язок самопроектування та розвитку особистості, схарактеризовано його особливості на різних вікових етапах – у молодшому шкільному, підлітковому та юнацькому віці, дано характеристику дискурсивних практик самопроектування дорослих та людей похилого віку. Подано результати теоретико-експериментального дослідження особливостей самопроектування у кризових обставинах, пов‘язаних із складними соматичними хворобами, у лімінальні періоди життя студентської молоді а також користувачів Інтернету. Монографія адресована викладачам ВНЗ, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна; Смульсон, Марина Лазарівна; Зазимко, Оксана Володимирівна; Гуцол, Світлана Юріївна; Чепелєва, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие

 1-10    11-20   21-27 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 61265
Число посетителей 1392
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя