Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Зарецька, О. О.@<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 8
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014
Колич.характеристики :138 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Цена : 08.00 р.
УДК : 151.60
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Самопроектирование как фактор развития личности/ Н. В. Чепелєва. Місце самопроектування у проектній парадигмі/ М. Л. Смульсон. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії/ І. В. Лебединська. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми/ О. О. Зарецька. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения/ В. А. Мединцев. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи/ С. Ю. Гуцол. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування/ О. М. Шиловська. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії/ І. В. Березко. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств/ О. Г. Брацюк.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/З-34
Автор(ы) : Зарецька О. О.
Заглавие : Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 41-52 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примечания : Бібліогр.: с. 51-52 (5 назв)
УДК : 159.923.2
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування--дорослі--дискурсивні практики--інтерв'ю
Аннотация: Представлено спробу розбудови методолого-організаційної основи дослідження.
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 7
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011
Колич.характеристики :250 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 грн.
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна герменевтика
Содержание : Лейтмотив как ведущая линия развития личности/ Н. В. Чепелєва. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості/ Т. М. Титаренко. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача/ М. Л. Смульсон. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності/ В. В. Андрієвська. Личностный опыт: пути смыслообразования/ І. В. Лебединська. Матрица культурного пространства лица/ В. А. Мединцев. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем/ Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження/ О. О. Зарецька. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного/ О. М. Кочубейник. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта)/ С. Ю. Гуцол. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации/ Е. Черемных. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ О. В. Зазимко. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ В. А. Чернобровкина. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда/ О. В. Полунін. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання/ В. А. Крайчинська. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду/ О. М. Шиловська. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості/ Н. Уніат. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання/ І. В. Березко. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків/ Ю. А. Чаусова. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях/ І. Л. Гудінова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Зарецька О. О.
Заглавие : Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 90-100 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примечания : Бібліогр.: с. 99-100 (14 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісне зростання--життєві контексти--життєва ситуація--психологічна ситуація--подія--життєвий досвід
Аннотация: Представлено методологічну розробку категорії "життєві контексти особистісного зростання", здійснену у контексті проблем психологічної герменевтики. Сформульовано основні методологічні обмеження дослідження такого типу. З'ясовано зв'язки і співвідношення досліджуваної категорії з деякими категоріями психологічної герменевтики та наближених психологічних дисциплін, такими, як "життєва ситуація особистості", "подія", "життєвий досвід".
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 12
Выходные данные : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020
Колич.характеристики :144 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна герменевтика
Содержание : Інтерпретація як механізм конструювання досвіду особистості/ Н. В. Чепелева. Продуктивні і стагнуючі стратегії дискурсивного конструювання досівду особистості/ С. Ю. Рудницкая. Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду/ М. Л. Смульсон. Конструктивізм у контексті зміни статусу знання/ І. В. Лебединська. Особливості дискурсивної практики при наданні дистанційної психологічної підтримки/ О. О. Зарецька. Конструювання досвіду в процесі розвитку особистості юнаків: вікові особливості/ О. В. Зазимко. Теоретичне підгрунтя діагностики розвитку здатності молодшого школяра до дискурсивного констрауювання досвіду/ О. М. Шиловська. Теоретико-методичні основи та структурно-змістові складові програми тренінгу наративної компетентності особистості/ Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька, К. В. Гуцол. Дискурсивне конструювання професійного досвіду працівниками освіти/ І. Л. Гудінова.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Зарецька О.О.
Заглавие : Особливості дискурсивної практики при наданні дистанційної психологічної підтримки
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 71-82 (Шифр 15(08)/А 43-351176743)
Примечания : Бібліогр.: с. 80-82 (10 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психогерменевтичний підхід--наративна практика--дискурс--дистанційне психологічне консультування--телефон довіри--самопроектування--конструювання досвіду
Аннотация: Роботу присвячено аналізу особливостей дискурсивної практики, яка має місце при наданні дистанційної психологічної підтримки, в контексті проблеми конструювання досвіду. Виявлено особливості наративу абонентів телефонів довіри та "гарячих ліній": це ініціативний прояв текстотворчості, спрямованість на діалог, незалежність від образу "слухача", максимальна відкритість слухачу, вибірковість. Проаналізовано основні форми наративної практики під час телефонного консультування: наратив-монолог, наратив для діалогу, наратив як запит на роботу зі своїм розумінням власного досвіду. Аналізуються введені раніше поняття "кризовий наратив", "керуючий наратив", "консультативно-дослідницький наратив". Обговорюються деякі наративні стратегії дистанційної психологічної підтримки, що можуть сприяти мотивації до самопроектування і самоконструювання. Зроблено висновок про доцільність застосування методів, вироблених у психогерменетивних досліджень і наративній психології, до дискурсів дистанційного психологічного консультування.
Найти похожие

7.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 159.9.01:801.73(0/А 43-412404491
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 13
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021
Колич.характеристики :135 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Цена : 20.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Структурно-процесуальна модель наративного конструювання досвіду особистості/ С. Ю. Рудницька. Структурно-смыслова модель наративного конструювання досвіду в контексті розвитку особистості/ Н. В. Чепелева. Інтелектуальні метакогніції та конструювання особистісного досвіду в похилому віці/ М. Л. Смульсон. Феномен досвіду в контексті ідей конструктивізму/ І. В. Лебединська. Розвиток рефлексії та децентрації як чинник формування інтерпретаційних процесів у дитини молодшого шкільного віку/ О. М. Шиловська. Психологічні характеристики студентів у набутті досвіду дистанційного навчання/ О. В. Зазимко. Методичні питання визначення рівнів сформованості інтерпретаційних процесів особистості/ О. О. Зарецька. Особливості сформованості наративної копетентності користувачів соціальних мереж/ К. В. Гуцол. Смислова структура особистості в автобіографічних наративах/ І. Б. Колобова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/А 43
Автор(ы) : Зарецька О.О.
Заглавие : Методичні питання визначення рівнів сформованості інтерпретаційних процесів особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 89-103 (Шифр 159.9.01:801.73(0/А 43-412404491)
Примечания : Бібліогр.: с. 99-103 (13 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерпретаційні процеси--діагностична процедура--онлайн-опитування--експериментальні тести--наративна компетентність--рівні інтерпретації
Аннотация: У роботі розглядаються методичні питання побудови діагностичної процедури для визначення рівня сформованості інтерпретаційних процесів у дорослої особистості для подальшого використання у експерименті. Робота виконана в контексті психолого-герменевтичного підходу. Обгрунтовуються методичні рішення вироблені для втілення наукового задуму в конкретні методики. Детально обговорюються всі компоненти методики: лист-інструкція, експериментальні тексти, завдання до текстів, обробка відповідей респондентів за виявленими критеріальними ознаками сформованості інтерпретативних процесів та їх лексичним втіленням. Описано процедуру проведення письмового онлайн-опитування та її модифікації. віковою групою респондентів були дорослі. Аналіз матеріалів апробації дозволив виявити і проаналізувати негативні фактори, які заважали дорослим респондентам пройти експеримент до кінця. На базі цього аналізу було модифіковано як завдання до експериментальних текстів, так і саму процедуру проведення опитування. Завдання за експериментальними текстами мали на мету дати можливість визначити рівень сформованості у респондентів інтерпретаційних процесів (передсмисловий, смисловий або метасмисловий). За матеріалами аналізу експериментальних даних визначено ознаки у відповідях респондентів, сама наявність і зміст яких є діагностичними для висновків про той чи інший рівень сформованості інтерпретативних моментів у респондентів. Намічено шляхи подальших уточнюючих розробок критеріального апарату визначення рівня сформованості інтерпретативних процесів. Зроблено висновок про низький рівень розвиненості багатьох складових наративної і рефлексивної компетентностей дорослих респондентів.
Найти похожие

 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 128084
Число посетителей 1815
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя