Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Корольов, Дмитро Констянтинович@<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :414 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
Содержание : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/К 68
Автор(ы) : Корольов, Дмитро Констянтинович
Заглавие : Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 122-129 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--особистість--цінності--мораль--обдаровані діти--ціннісна сфера--морально-ціннісне виховання--етична обдарованість--особистісні якості--емоційно-ціннісна сфера
Аннотация: Проаналізовано головні напрями вивчення цінностей обдарованої особистості в світовій психологічній науці. Піднімається проблема моральної відповідальності дорослих обдарованих, їх впливу на долю інших людей і людства в цілому. Розглядається проблема морально-ціннісного виховання обдарованих дітей, емоційно-ціннісні особливості обдарованих осіб.
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153.6/П 86
Автор(ы) : Музика, Олександр Леонідович, Корольов, Дмитро Констянтинович, Семенова, Рима Олександрівна
Заглавие : Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі : методичний посібник
Выходные данные : Київ, Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2015
Колич.характеристики :144 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Цена : 19.00 грн.
УДК : 159.922.2+37.015.3:159.928 + 159.922.2+37.015.3:159.928 + 37.015.3:159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--освітнє середовище--обдарованість особистості
Аннотация: У методичному посібнику описано основні підходи до створення освітнього середовища, сприятливого для розвитку обдарованої особистості. Аналізується зарубіжний і вітчизняний досвід освіти для обдарованих дітей. Окреслено вимоги до особистості і професійних якостей педагогів, які працюють з обдарованими дітьми. Описано ряд авторських методик, зокрема анкету для вивчення розвивальних характеристик освітнього середовища навчального закладу, методику вивчення динаміки здібностей та методику надання ціннісної підтримки. Наведено тренінг розвитку позитивної мотивації і цілеутворення для дітей з ознаками обдарованості. Методичний посібник адресується педагогам і психологам, аспірантам, викладачам, наукові інтереси чи професійна діяльність яких пов’язана з розвитком здібностей і обдарованості дітей, учнів та студентів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 7
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Колич.характеристики :281 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 15.00 р.
УДК : 153.6
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості/ Р. О. Семенова. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості/ Д. К. Корольов. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця/ А. С. Борисюк. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів/ Я. З. Василькевич. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей/ О. О. Євдокімова. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка/ Н. І. Жигайло. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів/ А. М. Крицька. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку/ Н. О. Матвеєва. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень/ М. О. Мельник. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира)/ О. А. Мельник. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва/ О. С. Нечаєва. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы/ М. А. Садовая. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці/ М. А. Сніжна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема/ М. В. Субота. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності/ І. С. Черевко. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя/ Т. Д. Щербан. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения/ Б. А. Щербатюк. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів/ С. П. Яланська. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології/ М. М. Янковчук.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Корольов, Дмитро Констянтинович
Заглавие : Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 27-44 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 44 (8 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--психодіагностика--валідність--ідентифікація обдарованості
Аннотация: Досліджується в культурному контексті України діагностичні можливості методу оцінки ознак обдарованості. Висвітлено результати емпіричного аналізу діагностичних можливостей методу оцінки стабільності ознак обдарованості.
Найти похожие

6.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 6
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011
Колич.характеристики :236 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
Содержание : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/ Д. К. Корольов. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей/ С. В. Герасіна. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів/ Л. А. Данилевич. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок/ А. А. Дереча. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників/ І. І. Карабаєва. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі/ К. В Карасьова. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей/ В. С. Качар'ян. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів/ Т. М. Кулик. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади/ Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі/ О. А. Мельник. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості/ А. Б. Мудрик. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/ О. С. Науменко. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід/ А. В. Пасічник. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності/ Т. О. Піроженко. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів/ І. М. Поклад. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата)/ В. М. Поліщук. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект/ О. А. Половіна. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ/ О. А. Соловей. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів/ А. В. Сорока. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/ М. А. Сніжна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника/ Л. Д. Токарева. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації/ Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/ Т. В. Яценко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Корольов, Дмитро Констянтинович
Заглавие : Адаптивна модель психодіагностики обдарованості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6 (Шифр 153.6/А 43-252193)
Примечания : Бібліогр.: с. 22 (14 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--психодіагностика--ідентифікація обдарованості--потенційна обдарованість
Аннотация: Автор аналізує побудову психодіагностичного обстеження обдарованих. Запропоновано адаптивну модель психодіагностики обдарованості, що включає 5 стадій.
Найти похожие

8.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Колич.характеристики :563 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Корольов, Дмитро Констянтинович
Заглавие : Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 46-61 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--освіта обдарованих учнів і студентів--розвиток обдарованості
Аннотация: У статті поданий аналіз теоретичних підходів до розробки проблеми освіти обдарованих. Визначено головні характеристики освітнього середовища для обдарованих учнів та студентів.
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98/Ц 65
Автор(ы) : Музика, Олександр Леонідович, Корольов, Дмитро Констянтинович, Музика, Олена Оксентівна, Никончук, Наталія Олександрівна
Заглавие : Ціннісна підтримка розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Психологічна технологія : практ. посіб.
Выходные данные : Б.м., 2023
Колич.характеристики :237 с.
ISBN, Цена 978-617-7745-27-2 : Б.ц.
УДК : 159.98:37.042-056.45
Предметные рубрики: Обдарованість-- особистість
Психологічна допомога-- Обдаровані діти --Україна, 21 ст.
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарована особистість--освітній простір--освітній простір--особистісні цінності--ціннісна підтримка--психологічна технологія
Аннотация: У посібнику представлено психологічну технологію ціннісної підтримки обдарованих учнів і студентів. Психолого-технологічні комплекси для кожного вікового періоду складаються з теоретичної моделі, детальних описів діагностичних методик (у тому числі й авторських) та описів технік розвивальних впливів. Для ціннісної підтримки школярів і студентів в умовах дистанційного навчання, пов’язаного з російсько-українською війною, освітянам пропонується е-платформа «Обдарованість ТЕST ONLINE», яка генерує і надсилає досліджуваним індивідуальні інтерпретації результатів із рекомендаціями для саморозвитку. Практичний посібник адресовано психологам-дослідникам, викладачам психології та педагогіки у закладах вищої освіти, студентам, керівникам освітніх установ, психологам в системі освіти, вчителям, батькам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2/А 42
Автор(ы) : Музика, Олександр Леонідович, Корольов, Дмитро Констянтинович, Музика, Олена Оксентівна, Никончук, Наталія Олександрівна
Заглавие : Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі : монографія
Выходные данные : Б.м., 2020
Колич.характеристики :160 с.
ISBN, Цена 978-966-194-318-5: Б.ц.
УДК : 159.922.2+37.015.3:159.928
ББК : 37.015.3 + 159.928
Предметные рубрики: Обдарованість-- особистість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіогенез--обдарована особистість--освітній простір--особистісні цінності
Аннотация: Аксіогенез розглядається як процес, що визначає становлення й розвиток обдарованої особистості. В освітньому просторі ціннісний розвиток відбувається у системі координат, що задаються віковими й соціальними закономірностями розвитку особистості та розвитком здібностей і саморегуляції. Ключовий момент в аксіогенезі обдарованої особистості – ціннісне самовизначення і розвиток притаманних обдарованим людям особистісних цінностей соціальної взаємодії, саморозвитку здібностей, особистісної самобутності. Результати наукових досліджень, представлені в монографії, мають важливе значення для освітньої практики, оскільки дозволяють моделювати такі умови ціннісної взаємодії між дітьми з ознаками обдарованості, які підвищують ймовірність розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Монографію адресовано науковцям, викладачам закладів вищої освіти, психологам, вчителям, аспірантам, студентам, керівникам і методистам освітніх установ та іншим фахівцям, що займаються проблемами розвитку обдарованої особистості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2/Ц 62
Автор(ы) : Музика, Олександр Леонідович, Біла, Ірина Миколаївна, Корольов, Дмитро Констянтинович
Заглавие : Ціннісна детермінація становлення обдарованої особистості : монографія
Выходные данные : Б.м., 2017
Колич.характеристики :220 с.
ISBN, Цена 978-966-194-286-7: Б.ц.
УДК : 159.922.2+37.015.3:159.928 + 159.922.2 + 37.015.3:159.928
Предметные рубрики: Обдарованість-- особистість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--детермінація--обдарованість--обдарована особистість--особистісні цінності--потреби
Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичного аналізу та емпіричних досліджень ціннісних детермінант становлення і розвитку обдарованої особистості. Серед психологічних механізмів становлення обдарованої особистості особливу увагу приділено їх ціннісній взаємодії з референтними особами. Отримано важливі дані про вплив соціального оточення на становлення та розвиток обдарованої особистості на окремих вікових етапах. Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, психологам, керівникам освітніх установ, учителям, аспірантам, студентам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2/О-72
Автор(ы) : Семенова, Рима Олександрівна, Музика О. Л., Корольов, Дмитро Констянтинович
Заглавие : Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості : монографія
Выходные данные : Б.м., 2014
Колич.характеристики :228 с.
ISBN, Цена 978-966-189-338-1 : Б.ц.
УДК : 159.922.2+37.015.3:159.928.22 + 159.922.2 + 37.015.3:159.928.22
Предметные рубрики: Обдарована особистість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--обдарована особистість
Аннотация: У монографії розкрито широке коло методологічних і прикладних проблем, пов’язаних із створенням освітнього середовища як такої сукупності умов для навчання, розвитку, індивідуалізації та соціалізації обдарованої особистості, яка забезпечує можливість прояву та розвитку її обдарованості у відповідності з природними задатками, інтересами, вимогами вікової соціалізації, з одного боку, та соціальним запитом, з іншого. На основі емпіричного дослідження визначена психологічна структура й принципи побудови розвивального освітнього середовища, спрямованого на випереджувальний характер навчання, розвиток, індивідуалізацію та соціалізацію обдарованої особистості на різних етапах онтогенезу. Представлено систему підготовки педагогічних кадрів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю. Монографія адресована науковцям, аспірантам, викладачам психології, а також психологам, педагогам і вихователям, які мають справу з навчанням і вихованням обдарованих дітей та учнівської молоді. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2/О-72
Автор(ы) : Семенова, Рима Олександрівна, Музика, Олександр Леонідович, Корольов, Дмитро Констянтинович, Карабаєва, Ірина Іванівна, Яковчук М. М., Мельник М. О., Науменко, Ольга Степанівна, Сніжна, Марина Анатоліївна
Заглавие : Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості : монографія
Выходные данные : Б.м., 2014
Колич.характеристики :228 с.
ISBN, Цена 978-966-189-338-1: Б.ц.
УДК : 159.922.2+37.015.3:159.928.22 + 159.922.2 + 37.015.3: 159.928.22
Предметные рубрики: Психологі особистості-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--обдарована особистість
Аннотация: У монографії розкрито широке коло методологічних і прикладних проблем, пов’язаних із створенням освітнього середовища як такої сукупності умов для навчання, розвитку, індивідуалізації та соціалізації обдарованої особистості, яка забезпечує можливість прояву та розвитку її обдарованості у відповідності з природними задатками, інтересами, вимогами вікової соціалізації, з одного боку, та соціальним запитом, з іншого. На основі емпіричного дослідження визначена психологічна структура й принципи побудови розвивального освітнього середовища, спрямованого на випереджувальний характер навчання, розвиток, індивідуалізацію та соціалізацію обдарованої особистості на різних етапах онтогенезу. Представлено систему підготовки педагогічних кадрів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю. Монографія адресована науковцям, аспірантам, викладачам психології, а також психологам, педагогам і вихователям, які мають справу з навчанням і вихованням обдарованих дітей та учнівської молоді. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 9337
Число посетителей 527
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя