Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Кривопишина, Олена Анатоліївна@<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928/К 82 рукописный текст
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічний аналіз впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :250 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-203.
УДК : 37.015.3:159.928
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Здібності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): етноекологічні чинники--здібності--партнери--літературна творчість--експеримент--творчий тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена аналізу впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. В роботі теоретично та експериментально розроблено застосування системно-стратегічного підходу до виявлення психологічних особливостей впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. Визначено особливості впливу системи часо-просторових та фуркаційних чинників на формування здібностей до літературної творчості та залежність формування когнітивних та емоційних структур письменників і літературно обдарованих учнів від впливу зазначених етноекологічних чинників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 20
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2014
Колич.характеристики :376 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Цена : 22.00 р.
УДК : 151.51
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. М. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159/922/К 82
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 147-154: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с.153 (3 назви)
УДК : 159/922
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціотип--творча особистість--креативність--творчі здібності--мислення--уява
Аннотация: У статті подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей розвитку психосоціотипу творчої особистості юнацького віку. Виявлено структурні складові психосоціотипу творчої особистості. Проведено констатувальне експериментальне дослідження особливостей розвитку складових психосоціотипу творчої особистості у період юності.
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 38
Выходные данные : Миколаїв: Іліон, 2015
Колич.характеристики :582 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 34.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
Содержание : Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології/ С. Д. Максименко. Психологічна структура і зміст "Я тілесного"/ Л. М. Абсалямова. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці/ Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов/ В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді/ О. В. Бацилєва. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки/ К. В. Бондар. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці/ Л. А. Варава. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці/ Я. О. Василенко. Рухова хвиля в артистичній практиці/ Є. П. Воропаєв. Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)/ Т. О. Гальцева. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги/ О. М. Генералова. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення/ Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу/ Т. І. Доцевич. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності/ Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя/ Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів/ Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі/ І. В. Кахно. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога/ О. П. Кашекова. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я/ О. В. Козлов. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності/ О. А. Кривопишина. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю/ І. І. Лановенко. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів/ С. В. Літуш. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму/ І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. Формування життєвого сценарію молоді/ О. В. Матвієнко. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра/ Н. В. Михальченко. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача/ Л. М. Мухіна. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку/ О. П. Нікітіна. Рефлексія як особлива психічна реальність/ Л. А. Носко. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології/ О. О. Олійник. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях/ Л. А. Онуфрієва. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості/ Л. С. Пілецька. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості/ Л. Є. Просандєєва. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття/ О. В. Рудюк. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен/ Л. З. Сердюк. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації/ В. В. Турбан. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів/ К. І. Фоменко. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти/ В. І. Худякова. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами/ О. В. Царькова. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності/ О. В. Царькова, С. В. Радченко. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами/ О. А. Чиханцова. Психологічні моделі соціалізації особистості/ Ю. М. Швалб. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва/ О. В. Шевяков, І. В. Маркова. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади/ Л. С. Шелег. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю/ Н. І. Шилова. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості/ Т. Л. Шугурова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.954:82-053.67/К 82
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 245-255 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 253 (12 назв)
УДК : 159.954:82-053.67
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча особистість--рефлексія--рефлексивна самореалізація--естетична потреба--внутрішній світ--життєвий шлях--юність
Аннотация: Подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей рефлексивної самореалізації творчої особистості у юності. Виявлено, що джерелом цілісності діяльності і спілкування є значеннєва сфера особистості, що розвивається у процесі рефлексивного культивування людиною власної творчої унікальності. З'ясовано, що характерною особливістю особистості юнацького віку є стабілізація емоційної сфери, підвищення самоконтролю та саморегуляції, глибинної рефлексії.
Найти похожие

6.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 10
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :236 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Цена : 14.00 р.
УДК : 153.6
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики/ В. С. Бажанюк. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства/ Ю. О. Бохонкова. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості/ І. А. Горобець. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів/ О. А. Кривопишина. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців/ О. М. Кокун. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ/ Д. К. Корольов. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологические проблемы становления информационного общества/ О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии/ О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. Психологическая коррекция больных неврастенией/ О. А. Панченко [и др.]. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка/ О. А. Панченко [и др.]. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології/ І. М. Поклад. Толерантність як перцептивна готовність особистості/ А. В. Пфлюгер. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями/ О. Б. Сидоренко. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків/ Т. М. Яблонська. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога/ С. П. Яланська. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей/ В. М. Волошин. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку/ М. М. Малкович. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників/ М. О. Мельник. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття/ О. О. Музичук. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків/ В. М. Орос. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями/ М. А. Сніжна. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців/ Д. С. Шаріпова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928/Н 59
Автор(ы) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Заглавие : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Содержание : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Аннотация: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.954:82-053.67/К 82
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 31-38 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 38 (5 назв)
УДК : 159.954:82-053.67
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--емпатія--вербальна креативність--невербальна креативність--здібності--обдарованість--дивергентне мислення
Аннотация: Проаналізовано розвиток структурних компонентів обдарованої особистості студентів. Проведено психодіагностичне дослідження обдарованих студентів.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 120-128 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
УДК : 159.954:82
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальний інтелект--емоційний інтелект--творча особистість--особистісна креативність--емпатія--соціальна фрустрація
Аннотация: У статті подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку; наголошено на актуальності вивчення соціального інтелекту як необхідної умови життєдіяльності та життєтворчості особистості в сучасних особливих умовах; розглянуто основні етапи дослідження проблеми розвитку соціального інтелекту; уточнено та поглиблено сутність та зміст поняття соціальний інтелект; з’ясовано наявність взаємозв’язку емоційного та соціального інтелекту; за результатами відсоткового та кореляційного аналізу доведено: творчим особистостям юнацького віку притаманний високий рівень розвитку особистісної креативності, високий рівень розвитку комунікативних та організаторських схильностей, низький та дуже низький рівень соціальної фрустрації, розвинені здібності до емпатії, що є свідченням розвитку структурних складових соціального інтелекту.
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 23
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2017
Колич.характеристики :376 с.: табл.
Цена : 23.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія творчості
Содержание : Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем/ В. О. Моляко. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику/ Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму/ О. І. Бедлінський. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах/ Л. В. Березова. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу/ О. М. Боровицька. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів/ Н. А. Ваганова. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді/ І. В. Данилюк, В. В. Гресько. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Концептуальні парадигми самоефективності особистості/ М. Т. Дригус. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди/ О. В. Костюченко. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів/ Л. М. Литвинчук. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі/ К. В. Максьом. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника/ К. А. Марчук. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості інновацій в творчій діяльності людини/ В. В. Москаленко. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді/ В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка, . Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента/ А. Н. Поддьяков. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості/ Ф. М. Подшивайлов. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами/ С. Сардарзаде. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади/ Т. І. Сила. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів/ Т. М. Третяк. Творче сприймання реальності/ Т. М. Третяк. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад/ І. В. Яворська-Вєтрова. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества/ В. Кудрявцев. По психологическим тропинкам и дорогам/ Ю. А. Гулько.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 103707
Число посетителей 760
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя