Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Лебединська, І. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Лебединська І. В.
Заглавие : Личностный опыт: пути смыслообразования
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 49-57 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примечания : Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): споконвічне запізнення--особистісний досвід--подія--топос розриву--шляхи смислоутворення
Аннотация: У статті аналізується феномен "споконвічного запізнення" особистісного досвіду. Поняття "споконвічне запізнення" особистісного досвіду, за версією статті, дозволяє виявити розрив між досвідом, що переживається та досвідом, що артикулюється. Пропонується топос розриву інтерпретувати як один з можливих шляхів смислоутворення, що провокує пошук іншого наратива, іншої історії, інших інтерпретативних стратегій.
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 159.9.01:801.73(0/А 43-412404491
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 13
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021
Колич.характеристики :135 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Цена : 20.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Структурно-процесуальна модель наративного конструювання досвіду особистості/ С. Ю. Рудницька. Структурно-смыслова модель наративного конструювання досвіду в контексті розвитку особистості/ Н. В. Чепелева. Інтелектуальні метакогніції та конструювання особистісного досвіду в похилому віці/ М. Л. Смульсон. Феномен досвіду в контексті ідей конструктивізму/ І. В. Лебединська. Розвиток рефлексії та децентрації як чинник формування інтерпретаційних процесів у дитини молодшого шкільного віку/ О. М. Шиловська. Психологічні характеристики студентів у набутті досвіду дистанційного навчання/ О. В. Зазимко. Методичні питання визначення рівнів сформованості інтерпретаційних процесів особистості/ О. О. Зарецька. Особливості сформованості наративної копетентності користувачів соціальних мереж/ К. В. Гуцол. Смислова структура особистості в автобіографічних наративах/ І. Б. Колобова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/А 43
Автор(ы) : Лебединська І. В.
Заглавие : Феномен досвіду в контексті ідей конструктивізму
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 52-62 (Шифр 159.9.01:801.73(0/А 43-412404491)
Примечания : Бібліогр.: с. 60-62 (16 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативний конструктивізм--досвід--множинна реальність
Аннотация: У статті проаналізовано окремі положення дослідницької практики комунікативного конструктивіста П. Вацлавіка. Обговорюються ідеї реальності першого і другого порядків, ідея тлумачення досвіду як комунікативної реальності, як сукупності взаємовідносин, які є процесом "чистого конструювання", а також втілення цих ідей у методиці "As if", яка базується на впевненості автора у здатності людини реконструювати власний досвід шляхом появи спонтанної наративної ідентичності, рефлексія над якою відкриває нові можливості і перспективи у побудові автобіографічного наративу. Стверджується, що конструктивізм як когнітивна практика артикулює активну позицію суб'єкта здатного силою власних очікувань, переконань та передбачень конструювати особистісний досвід. Уточнюється і розвивається авторська версія інтерпретації особистісного досвіду як множинної реальності. Пропонується досвід повсякденності [everyday world] інтерпретувати як опорний у множинній реальності особистісного досвіду. Передбачається, що досвід повсякденності сам потребує опертя на особистісні смисли, ресурсами яких виступають психологічні смисли, тотожність яких гарантується безперервністю таких понять як світ, бог, свобода, безсмертя тощо.
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 7
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011
Колич.характеристики :250 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 грн.
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна герменевтика
Содержание : Лейтмотив как ведущая линия развития личности/ Н. В. Чепелєва. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості/ Т. М. Титаренко. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача/ М. Л. Смульсон. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності/ В. В. Андрієвська. Личностный опыт: пути смыслообразования/ І. В. Лебединська. Матрица культурного пространства лица/ В. А. Мединцев. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем/ Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження/ О. О. Зарецька. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного/ О. М. Кочубейник. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта)/ С. Ю. Гуцол. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации/ Е. Черемных. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ О. В. Зазимко. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ В. А. Чернобровкина. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда/ О. В. Полунін. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання/ В. А. Крайчинська. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду/ О. М. Шиловська. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості/ Н. Уніат. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання/ І. В. Березко. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків/ Ю. А. Чаусова. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях/ І. Л. Гудінова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/Л 33
Автор(ы) : Лебединська І. В.
Заглавие : Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 30-40 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примечания : Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
УДК : 159.923.2
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування--дискурс--культурна форма--перспектива--позиція
Аннотация: Аналізується феномен самопроектування як опосередкований результат власного історичного становлення. Історичне становлення практик самопроектування запропоновано проаналізувати у контнксті горизонту авторства. Розпочато аналіз шляху становлення стратегії авторства .
Найти похожие

6.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 8
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014
Колич.характеристики :138 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Цена : 08.00 р.
УДК : 151.60
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Самопроектирование как фактор развития личности/ Н. В. Чепелєва. Місце самопроектування у проектній парадигмі/ М. Л. Смульсон. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії/ І. В. Лебединська. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми/ О. О. Зарецька. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения/ В. А. Мединцев. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи/ С. Ю. Гуцол. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування/ О. М. Шиловська. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії/ І. В. Березко. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств/ О. Г. Брацюк.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Лебединська І.В.
Заглавие : Конструктивізм у контексті зміни статусу знання
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 58-70 (Шифр 15(08)/А 43-351176743)
Примечания : Бібліогр.: с. 67-70 (18 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): конструктивізм--досвід--статус знання--подія--істина
Аннотация: У статті обгрунтовується ідея появи конструктивізму у сучасних наукових практиках як результата рефлексивної травматизації власного досвіду. Окремі положення конструктивізму проаналізовано у контексті критичного переосмислення класичних уявлень про "статус знання", який за версією статті підтримувався, принаймні, трьома основними характеристиками - об'єктивністю, нейтральністю та універсальністю знання. Феномен об'єктивності знання проаналізовано у контексті причинного обгрунтування досвіду людини. Розглядаються певні аргументи та слабкі сторони даного підходу. Показано, що ідея об'єктивності знання проблематизується існуванням низки об'єктів, які не мають іншого обгрунтування ніж побудований певними порядками значень простір пояснень, резонів та аргументацій. Опозиція внутрішній-зовнішній простір інтерпретується як картезіанська парадигма яка конститує теорію репрезентацій. В традиції констриктувіської методології пропонується інтерпретація досвіду як обгрунтування значенням. Припускається, що виявлені тенденції у зміні статусу знання, дозволяють говорити про становлення нового (іншого) типу знання, артикуляцією якого є, зокрема, конструктивізм.
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153/П 86
Заглавие : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(8) : Ч. 1
Выходные данные : Київ; Полтава: ПНПУ, 2015
Колич.характеристики :283 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
ISBN, Цена 978-966-518-513-0: 36.00 грн.
УДК : 153
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--особистість
Содержание : Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки/ Г. О. Балл. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій/ В. Ф. Моргун. Місце та роль світогляду в структурі свідомості/ І. Г. Тітов. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості/ О. Є. Блинова. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект/ Д. В. Полєжаев. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості/ І. В. Лебединська. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій/ В. В. Горбунова. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців/ І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці/ М. М. Рева. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Н. Ю. Цибуляк. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку/ Т. А. Яновська. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань/ В. А. Лавріненко. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я/ О. В. Завгородня. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи/ Н. І. Кривоконь. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті/ А. С. Харченко. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості/ О. І. Власова. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості/ Л. С. Пілецька. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці/ Л. Л. Дворніченко. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя/ О. Г. Коваленко. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя/ О. Г. Мирошник.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 12
Выходные данные : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020
Колич.характеристики :144 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна герменевтика
Содержание : Інтерпретація як механізм конструювання досвіду особистості/ Н. В. Чепелева. Продуктивні і стагнуючі стратегії дискурсивного конструювання досівду особистості/ С. Ю. Рудницкая. Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду/ М. Л. Смульсон. Конструктивізм у контексті зміни статусу знання/ І. В. Лебединська. Особливості дискурсивної практики при наданні дистанційної психологічної підтримки/ О. О. Зарецька. Конструювання досвіду в процесі розвитку особистості юнаків: вікові особливості/ О. В. Зазимко. Теоретичне підгрунтя діагностики розвитку здатності молодшого школяра до дискурсивного констрауювання досвіду/ О. М. Шиловська. Теоретико-методичні основи та структурно-змістові складові програми тренінгу наративної компетентності особистості/ Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька, К. В. Гуцол. Дискурсивне конструювання професійного досвіду працівниками освіти/ І. Л. Гудінова.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 73588
Число посетителей 1147
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя