Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Лукомська, Світлана Олексіївна@<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 78
Заглавие : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 29
Выходные данные : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015
Колич.характеристики :840 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Цена : 50.00 грн.
УДК : 15(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського/ С. Д. Максименко. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ Н. І. Антюхова. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста/ Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве/ А. И. Ахметзянова. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей/ І. М. Біла. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете/ Н. И. Болтакова. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців/ А. О. Борисова. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом/ С. В. Бургонська. Типологія особистості ризику/ О. В. Вдовиченко. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях/ Г. С. Венгер. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі/ Н. І. Волошко. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки/ Н. М. Гончарук. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини/ О. Ю. Горбачова. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ/ І. А. Горобець. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості/ О. М. Гринів. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості/ І. А. Гуляс. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання)/ Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості/ Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу/ В. В. Журов. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці/ Т. В. Зозуль. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка/ Є. О. Іванова. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування/ І. А. Коваль. До проблеми вивчення психічних станів особистості/ В. В. Корнілова. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини/ К. В. Кравченко. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів/ А. І. Куриця. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні/ Д. І. Куриця. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці/ О. І. Куцан. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови/ Л. В. Лимар. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу/ С. О. Лукомська. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів/ Л. А. Любіна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов/ К. С. Максименко. До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання/ Т. М. Мандзик. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи/ И. А. Нигматуллина. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence/ L. A. Onufriieva. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога/ О. М. Паламар. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты/ М. Палюх. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала/ Н. П. Панчук. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера/ Н. В. Підбуцька. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/ Т. С. Пільгук. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis/ О. М. Поляничко. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування"/ І. С. Попович. Стильові особливості навчальної діяльності студентів/ М. А. Попчук. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів/ О. В. Портяна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності/ Л. Я. Прокопів. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності/ І. Ю. Пушкарук. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних/ О. В. Рудюк. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой/ А. В. Северин. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи/ К. В. Седих. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії/ Н. М. Семенів. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик/ А. В. Смотрицький. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування/ І. І. Сняданко. Психологічні фактори подолання стресу/ Х. Р. Стельмащук. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки/ А. А. Твардовская. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів/ М. М. Тесленко. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога/ Б. В. Хомуленко. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів/ Н. Ю. Цибуляк. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития/ Е. А. Цивильская. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях/ О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності/ В. І. Шебанова. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу/ О. С. Штепа. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства/ О. М. Юрчик. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15
Выходные данные : Київ: ТОВ "Талком", 2017
Колич.характеристики :636 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 38.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--психологічна допомога
Содержание : Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки/ В. В. Баранов. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї/ І. М. Біла. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи/ О. А. Блінов. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців/ Т. М. Вакуліч. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера/ О. А. Виходцева. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації/ О. В. Войтенко. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО/ Н. Д. Володарская. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців/ Л. М. Вольнова. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка/ Г. Б. Гандзілевська. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів/ С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи/ А. М. Грись, С. Д. Максименко . Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів/ І. Л. Гудінова. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО/ А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб/ Н. М. Дідик. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням/ В. А. Доріченко. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність/ В. Л. Зливков. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності/ В. О. Каламаж. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду/ Я. Ю. Каплуненко. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення/ І. В. Каськов. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/ Л. П. Киричевська. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами/ Е. В. Кіричевська. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)/ О. П. Ковальчук. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка"/ Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. Концептуальні положення особистісної надійності людини/ І. О. Котик. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі.../ Л. Ф. Крупельницька. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель/ Л. І. Литвиненко. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації/ Л. М. Литвинчук. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО/ С. О. Лукомська. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів/ М. М. Лук'яненко. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій/ О. В. Максим. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій/ Н. В. Максимов. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки/ Н. Ю. Максимова. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження/ О. В. Матласевич. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті/ О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму/ О. А. Мельник. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО/ О. В. Мельник. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО/ Л. М. Мельниченко. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій/ О. Б. Мельничук. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз/ О. Л. Музика. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи/ О. Я. Митник. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО/ М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку/ О. В. Недвига. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців/ Т. А. Некіз. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців/ Ю. О. Омельченко. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених/ А. М. Османова. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ М. М. Павлюк. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва/ І. М. Поклад. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців.../ Л. В. П'янківська. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі/ Л. А. Рибик. Особливості психологічного супроводу учасників АТО.../ Т. А. Рябовол. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії/ М. І. Савіна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності.../ Г. В. Савченко. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми/ Ю. О. Святенко. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості/ Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. Б. Сидоренко. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини/ Т. В. Синіцька. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей/ Д. Ю. Старков. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів/ Л. А. Терещенко. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ А. Д. Терещук. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки.../ Б. М. Ткач. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ Т. Л. Ткачук. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях/ Л. А. Філоненко. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі/ О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій/ Г. О. Хомич. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців/ Г. В. Чайка. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії/ Н. М. Черемшинська. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки/ О. Є. Цвєткова. Загальна модель самореалізації особистості/ О. М. Шамич. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій/ В. В. Шусть. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Лукомська, Світлана Олексіївна
Заглавие : Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 256-264 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примечания : Бібліогр.: с. 262-264 (12 назв)
УДК : 159.9-097.36
Предметные рубрики: Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учасники бойових дій--прощення--самопрощення--провина--сором--моральна травма--психологічна допомога
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблем прощення та самопрощення у контексті сучасної психології і психотерапії. Окреслено особливості використання даних понять в іноземних мовах, релігійному і філософському дискурсах. Охарактеризовано ситуативно зумовлене та диспозиційне прощення, визначено психологічні механізми міжособистісного прощення і прощення себе. Визначено поняття моральної травми учасників бойових дій. Встановлено, що самопрощення знижує ризик виникнення симптомів постравматичних розладів (ПТСР) і суїцидальних намірів в учасників бойових дій.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 155/О-72
Заглавие : Особистість та її історія : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.)
Выходные данные : НДУ ім. М. Гоголя: Ніжин, 2017
Колич.характеристики :208 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ), Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 12.00 грн
УДК : 159.9:005.745(06)
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--історія особистості--психологія особистості--конференція
Содержание : Методологічні орієнтири дослідження генези особистості/ С. Д. Максименко. Саморозвиток як провідна діяльність у старості/ М. Л. Смульсон. Особистість як оповідач історій/ Н. В. Чепелєва. Ставлення до смерті у наративних осіб, що мають онкологічне захворювання/ С. 26-27. Проблеми психологічного пізнання особистості в 20-му столітті/ І. В. Білоконь. Особистісна самореалізація у підлітковому віці/ В. В. Бучма. Вікові особливості самореалізації підлітків/ Л. В. Дзюбко. Концепція власного життя людини: типи та рівні функціонування/ О. В. Завгородня. Відчуття часу у наративних історіях юнаків/ О. В. Зазимко. Уявлення дорослих різного віку про особистісне зростання (за матеріалами опитування)/ О. О. Зарецька. Екзистенційний підхід до визначення автентичності особистості/ В. Л. Зливков. Категорія особистості у працях Г. О. Балла/ С. 89-90. Історія особистості у контексті дискурсивної методології/ І. В. Лебединська. Автентичність як ресурс життєстійкості особистості/ С. О. Лукомська. Самореалізація учня в навчально-пізнавальний діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Ґенеза саморозвитку особистості у контексті сучасних парадигм/ І. М. Поклад. Концептуально-системотворчі підходи у дослідженні етнонаціональної самосвідомості/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачьов. Позитивний та негативгий аспект релігійності в контексті психологічного благополуччя особи/ Є. В. Степура. Парадигми української психології: становлення та розвиток/ В. В. Турбан. Самообмеження особистоті: постановка проблеми/ В. В. Турбан. The legitimacy of the scientific results of psychological researches/ L. Shatyrko. Образ жизни как предмет психологического исследования/ Ю. М. Швалб. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії злочинця і жертви в кіберпросторі/ Н. М. Бугайова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 155/О-72
Автор(ы) : Лукомська, Світлана Олексіївна
Заглавие : Автентичність як ресурс життєстійкості особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Особистість та її історія: збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя: Ніжин, 2017. - С. С. 109-110 (Шифр 155/О-72-069574188)
Примечания : Бібліогр.: С. 110 (5 назв)
УДК : 159.9:005.745(06)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98:355.018(47/М 48-898898297 рукописный текст
Автор(ы) : Мельник, Олена Вікторівна
Заглавие : Вікові особливості адаптації учасників бойових дій до умов мирного життя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :262 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 218-249 (289 назв).
УДК : 159.98:355.018(477)(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптація--учасники бойових дій--птср--копінг-стратегії--посттравматичне зростання--резилентна реінгтеграція
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі визначення вікових особливостей адаптації учасників бойових дій. У роботі: – досліджено особливості адаптації учасників бойових дій 20-60 років до умов мирного життя, доведено, що найкраще адаптуються 31-45 річні досліджувані, а найгірше – старші за 45 років; – встановлено зв'язок адаптованості із копінг-стратегіями, посттравматичним зростанням, резилентністю, життєстійкістю і психологічним благополуччям; – визначено поняття резилентної реінтеграції як ключового аспекту адаптації демобілізованих учасників бойових дій. На основі отриманих даних розроблено і обґрунтовано модель адаптації учасників бойових дій до умов мирного життя. Сформульовано критерії адаптованості, розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку навичок адаптації учасників бойових дій; оцінено ефективність її впровадження в процес медико-психологічної реабілітації учасників бойових дій різного віку. Отримані емпіричні дані підтвердили гіпотези, визначені на початку дослідження.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98:355.018(47/М 48-032114899 рукописный текст
Автор(ы) : Мельник, Олена Вікторівна
Заглавие : Вікові особливості адаптації учасників бойових дій до умов мирного життя : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :18 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв).
УДК : 159.98:355.018(477)(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптація--учасники бойових дій--птср--копінг-стратегії--посттравматичне зростання--резилентна реінгтеграція
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі визначення вікових особливостей адаптації учасників бойових дій. У роботі: – досліджено особливості адаптації учасників бойових дій 20-60 років до умов мирного життя, доведено, що найкраще адаптуються 31-45 річні досліджувані, а найгірше – старші за 45 років; – встановлено зв'язок адаптованості із копінг-стратегіями, посттравматичним зростанням, резилентністю, життєстійкістю і психологічним благополуччям; – визначено поняття резилентної реінтеграції як ключового аспекту адаптації демобілізованих учасників бойових дій. На основі отриманих даних розроблено і обґрунтовано модель адаптації учасників бойових дій до умов мирного життя. Сформульовано критерії адаптованості, розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку навичок адаптації учасників бойових дій; оцінено ефективність її впровадження в процес медико-психологічної реабілітації учасників бойових дій різного віку. Отримані емпіричні дані підтвердили гіпотези, визначені на початку дослідження.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 59375
Число посетителей 1388
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя