Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Максименко, Ксенія Сергіївна@<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.94/М 17
Автор(ы) : Максименко, Ксенія Сергіївна
Заглавие : Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 397-409 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 407-408 (6 назв)
УДК : 159.94
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психотерапевтичні підходи--особистісне "я"--пацієнт--психологічний захист--соматичні захворювання--корекція
Аннотация: Досліджено, що механізми лікувальних впливів психотерапії виступають тими внутрішніми умовами психотерапевтичної ситуації, які забезпечують факторизацію вісх саногенних впливів у процесі психотерапії, і служать пояснювальними моделями ефективності психотерапевтичних впливів. Встановлено, що перспектива розвитку психотерапії полягає в пошуку спільних механізмів лікувальних впливів для всіх психотерапевтичних шкіл і напрямків, незалежно від їх теоретичної спрямованості в сприйнятті базових принципів психотерапевтичного процесу.
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 78
Заглавие : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Выходные данные : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Колич.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Цена : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 78
Заглавие : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 29
Выходные данные : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015
Колич.характеристики :840 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Цена : 50.00 грн.
УДК : 15(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського/ С. Д. Максименко. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ Н. І. Антюхова. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста/ Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве/ А. И. Ахметзянова. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей/ І. М. Біла. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете/ Н. И. Болтакова. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців/ А. О. Борисова. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом/ С. В. Бургонська. Типологія особистості ризику/ О. В. Вдовиченко. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях/ Г. С. Венгер. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі/ Н. І. Волошко. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки/ Н. М. Гончарук. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини/ О. Ю. Горбачова. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ/ І. А. Горобець. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості/ О. М. Гринів. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості/ І. А. Гуляс. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання)/ Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості/ Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу/ В. В. Журов. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці/ Т. В. Зозуль. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка/ Є. О. Іванова. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування/ І. А. Коваль. До проблеми вивчення психічних станів особистості/ В. В. Корнілова. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини/ К. В. Кравченко. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів/ А. І. Куриця. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні/ Д. І. Куриця. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці/ О. І. Куцан. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови/ Л. В. Лимар. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу/ С. О. Лукомська. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів/ Л. А. Любіна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов/ К. С. Максименко. До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання/ Т. М. Мандзик. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи/ И. А. Нигматуллина. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence/ L. A. Onufriieva. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога/ О. М. Паламар. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты/ М. Палюх. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала/ Н. П. Панчук. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера/ Н. В. Підбуцька. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/ Т. С. Пільгук. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis/ О. М. Поляничко. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування"/ І. С. Попович. Стильові особливості навчальної діяльності студентів/ М. А. Попчук. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів/ О. В. Портяна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності/ Л. Я. Прокопів. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності/ І. Ю. Пушкарук. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних/ О. В. Рудюк. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой/ А. В. Северин. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи/ К. В. Седих. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії/ Н. М. Семенів. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик/ А. В. Смотрицький. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування/ І. І. Сняданко. Психологічні фактори подолання стресу/ Х. Р. Стельмащук. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки/ А. А. Твардовская. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів/ М. М. Тесленко. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога/ Б. В. Хомуленко. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів/ Н. Ю. Цибуляк. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития/ Е. А. Цивильская. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях/ О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності/ В. І. Шебанова. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу/ О. С. Штепа. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства/ О. М. Юрчик. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:616-05(04/П 32-458851089 рукописный текст
Автор(ы) : Пилипчук, Людмила Станіславівна
Заглавие : Особистісні чинники взаємодії медичних сестер з пацієнтами в умовах стаціонарного лікування : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :24 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 21 (5 назв).
УДК : 159.923:616-05(043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісні якості--лікувальна взаємодія--етико-деонтологічні аспекти--лікувальний процес--професійно значущі якості--ціннісно-мотиваційна сфера
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особистісних якостей медичних сестер, що зумовлюють ефективну лікувальну взаємодію з пацієнтами в умовах стаціонарного лікування. У роботі проведено аналіз наукових робіт, присвячених особистісним якостям людини, лікувальній взаємодії, етико-деонтологічним аспектам лікувального процесу. У роботі проведено порівняння загальних уявлень медичних сестер і пацієнтів про особистісні якості, що забезпечують їх ефективну взаємодію, визначено ступінь їх узгодженості. Розглянуто специфіку уявлень медичних сестер про якості, що забезпечують взаємодію з пацієнтом, досліджено їх у динаміці. Вивчено мотивацію, задоволеність професією, цінності та емоційну спрямованість медичних сестер у період навчання. Виявлено наявність взаємозв'язку ціннісно-мотиваційної сфери особистості медичних сестер з соціальними уявленнями про значущі якості особистості, що забезпечують взаємодію з пацієнтом. Розроблено науково обґрунтовану модель розвитку професійно значущих особистісних якостей медичних сестер, спрямовану на оптимізацію їх особистісних якостей. Створено психологічну тренінгову програму, спрямовану на оптимізацію особистісних якостей медичних сестер та доведено її ефективність.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:616-05(04/П 32-362046477 рукописный текст
Автор(ы) : Пилипчук, Людмила Станіславівна
Заглавие : Особистісні чинники взаємодії медичних сестер з пацієнтами в умовах стаціонарного лікування : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :249 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 215-234 (212 назв).
УДК : 159.923:616-05(043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісні якості--лікувальна взаємодія--етико-деонтологічні аспекти--лікувальний процес--професійно значущі якості--ціннісно-мотиваційна сфера
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особистісних якостей медичних сестер, що зумовлюють ефективну лікувальну взаємодію з пацієнтами в умовах стаціонарного лікування. У роботі проведено аналіз наукових робіт, присвячених особистісним якостям людини, лікувальній взаємодії, етико-деонтологічним аспектам лікувального процесу. У роботі проведено порівняння загальних уявлень медичних сестер і пацієнтів про особистісні якості, що забезпечують їх ефективну взаємодію, визначено ступінь їх узгодженості. Розглянуто специфіку уявлень медичних сестер про якості, що забезпечують взаємодію з пацієнтом, досліджено їх у динаміці. Вивчено мотивацію, задоволеність професією, цінності та емоційну спрямованість медичних сестер у період навчання. Виявлено наявність взаємозв'язку ціннісно-мотиваційної сфери особистості медичних сестер з соціальними уявленнями про значущі якості особистості, що забезпечують взаємодію з пацієнтом. Розроблено науково обґрунтовану модель розвитку професійно значущих особистісних якостей медичних сестер, спрямовану на оптимізацію їх особистісних якостей. Створено психологічну тренінгову програму, спрямовану на оптимізацію особистісних якостей медичних сестер та доведено її ефективність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243(/В 22-270056304 рукописный текст
Автор(ы) : Вахнован, Мирослава Миколаївна
Заглавие : Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :287 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 251-271 (224 назв).
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--мова--мовлення--студенти-медики--професійне навчання--підходи до навчання іноземних мов--логічна і граматична асоціативна реакція
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостейвзаємозв’язку мови та мислення при вивченні іноземної мови студентами медичних спеціальностей таумов, за яких досягається максимальна ефективністьїх розвитку. На засадах генетичної психології розроблено модель розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної мови. Побудовано модель взаємообумовленості мислення та мовлення при вивченні іноземної мови студентами-медиками, представлену трьома факторами: «гнучка вербалізація – центральна синтагматична мовна асоціативність», «образна активність – асоціативна логічна переферійність», «асоціативна граматичність – аналітичність – парадигматичність». В роботі представлено експрес-методи оцінки активності іншомовного мовлення та мислення за допомогою реєстрації його продуктивності в завданнях різного типу (навчальні завдання з окремих тем на нестандартне вирішення творчих завдань протягом обмеженого проміжку часу). Побудовано моделі асоціативних реакцій на матеріалі рідної та іноземної (німецької) мови, зокрема встановлено особливості логічної (центральна, периферична), та граматичної реакції (синтагматична, парадигматична). Запропоновано експериментальну навчальну програму з розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної (німецької) мови. Узагальнено методи оптимізації розвитку когнітивної сфери особистості на основі генетико-моделюючого підходу до проблеми особистісного розвитку в онтогенезі. Доведено переваги когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов, що базується на принципі свідомості у викладанні й на теорії соціоконструктивізму, згідно з якою студент є активним учасником процесу навчання. Упровадження експериментальної навчальної програми засвідчило позитивну динаміку показників мисленнєвої сфери студентів-медиків та показника іншомовного мовлення. Доведено ефективність програми і можливість її використання як психолінгвістичного засобу розвитку пізнавальної сфери студентів у цілому. Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації процесу когнітивного розвитку студентів медичних спеціальностей в процесі оволодіння ними іноземною мовою.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 155/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали XVI Міжнар. наук.-практ. конф. 23 квіт. 2024 року
Выходные данные : Б.м., 2024
Колич.характеристики :240 с.
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примечания : Бібліогр. в конці ст.
Цена : 35.00 грн., р.
УДК : 159.9:005.745(477)
Предметные рубрики: Психологія особистості --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--міжособистісні взаємини--україна
Содержание : Психомоторні аспекти навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку/ Л. О. Скальська. Особистість як центральна проблема диференційної психології/ С. Д. Максименко, К. С. Максименко. Кризи вікових періодів у житті дитини: психологічне обгрунтуваннякризи новонародженості/ В. С. Пастушенко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243(/В 22-060468960 рукописный текст
Автор(ы) : Вахнован, Мирослава Миколаївна
Заглавие : Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :25 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 21-22 (10 назв).
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--мова--мовлення--студенти-медики--професійне навчання--підходи до навчання іноземних мов--логічна і граматична асоціативна реакція
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостейвзаємозв’язку мови та мислення при вивченні іноземної мови студентами медичних спеціальностей таумов, за яких досягається максимальна ефективністьїх розвитку. На засадах генетичної психології розроблено модель розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної мови. Побудовано модель взаємообумовленості мислення та мовлення при вивченні іноземної мови студентами-медиками, представлену трьома факторами: «гнучка вербалізація – центральна синтагматична мовна асоціативність», «образна активність – асоціативна логічна переферійність», «асоціативна граматичність – аналітичність – парадигматичність». В роботі представлено експрес-методи оцінки активності іншомовного мовлення та мислення за допомогою реєстрації його продуктивності в завданнях різного типу (навчальні завдання з окремих тем на нестандартне вирішення творчих завдань протягом обмеженого проміжку часу). Побудовано моделі асоціативних реакцій на матеріалі рідної та іноземної (німецької) мови, зокрема встановлено особливості логічної (центральна, периферична), та граматичної реакції (синтагматична, парадигматична). Запропоновано експериментальну навчальну програму з розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної (німецької) мови. Узагальнено методи оптимізації розвитку когнітивної сфери особистості на основі генетико-моделюючого підходу до проблеми особистісного розвитку в онтогенезі. Доведено переваги когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов, що базується на принципі свідомості у викладанні й на теорії соціоконструктивізму, згідно з якою студент є активним учасником процесу навчання. Упровадження експериментальної навчальної програми засвідчило позитивну динаміку показників мисленнєвої сфери студентів-медиків та показника іншомовного мовлення. Доведено ефективність програми і можливість її використання як психолінгвістичного засобу розвитку пізнавальної сфери студентів у цілому. Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації процесу когнітивного розвитку студентів медичних спеціальностей в процесі оволодіння ними іноземною мовою.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 86
Заглавие : Психологічний часопис : Збірник наукових праць. № 1 (1)
Выходные данные : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015
Колич.характеристики :109 с.: табл., рис.
ISBN, Цена 978-966-189-359-6: 8.00 грн.
УДК : 159.9(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Особливості використання психотерапевтом мовленнєвих структур НЛП/ О. В. Виноградна. Самогубство як втрата моральних та екзистенційних цінностей/ В. М. Волошин. Особливості когнітивного компоненту економічної культури підлітків/ Н. М. Дембицька. Психоемоційний стан вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Витоки поняття "автентичний" у психологічній науці/ В. Л. Зливков. Самоздійснення фахівців різних професійних груп та професій/ О. М. Кокун. Эвристический и развивающий потенциал генетико-моделирующего метода в психологии/ С. Д. Максименко, К. Е. Максименко. Исследование проблем творчества в координатах конструктологической парадигмы/ В. А. Моляко [и др.]. Особливості професійного самоздійснення спеціалістів в галузі інформаційних технологій (програмістів)/ Н. М. Панасенко. Самовдосконалення особистості і її самооцінка/ О. І. Пенькова. Лідерські якості як важливий фактор успішності професійної діяльності фахівців соціономічних професій/ М. В. Пророк. Спосіб життя родини як чинник ставлення підлітка до міського середовища/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Вплив батьківської сім'ї на формування статеворольових установок і уявлень старшокласників про майбутнє сімейне життя/ Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. Проблема формування готовності до сімейного життя та відповідального батьківства у молоді/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психологічні особливості розвитку децентрації в сучасних умовах/ О. Ю. Чекстере.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:616+159.9/М 15-291623 рукописный текст
Автор(ы) : Максименко, Ксенія Сергіївна
Заглавие : Переживання і подолання особистістю негативних психічних станів при хронічних соматичних захворюваннях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :211 с.: табл.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.183-211.
УДК : 159.923:616+159.97 + 159.923:616 + 159.97
Предметные рубрики: Медична психологія-- Негативні психічні стани
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічні стани--переживання--внутрішня картина хвороби--хронічне соматичне захворювання--креативний потенціал особистості--семантичний простір--психометрія
Аннотация: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експерементальному дослідженню психічних станів у контексті хронічного соматичного захворювання. Кількість досліджуваних-162 (чоловіків-56, жінок-106), вік від 19 до 59 років. На матеріалі аналізу типів особистісного реагування пацієнтів на хронічне соматичне захворювання та дослідження соціокультурних зразків переживання негативних психічних станів вперше побудовано модель психотерапевтичної допомоги соматичним пацієнтам шляхом віднайдення соціокультурного прототипу естетизованих переживань (на матеріалі ураїнської та російської поезії) та приєднання останнього до семантичного простору особистості пацієнта. При цьому розроблено своєрідний алгоритм креативності як особистісної основи подолання негативних психічних станів. В дослідженні встановлено специфіку феноменології афективного забарвлення та смислового наповнення життєвого світу особистості під час перебігу хронічної соматичної хвороби. Крім того, в процесі дослідження були уточнені деякі поняттєві та термінологічні невідповідності сучасної медичної психології. Також опрацьовані конкретні рекомендації щодо впровадження запропонованої програми психотерапевтичної допомоги в практику роботи стаціонарних та амбулаторних медичних установ, в яких є посада медичного психолога. Розроблена процедура поглибленого дослідження самовідчуття пацієнтів з хронічними соматичними захворюваннями та діагностики внутрішньої картини хвороби можуть бути використані в клінічній, психотерапевтичній та психологічній практиці медичними психологами, психіатарами та психологами-психотерапевтами для визначення ключових орієнтувальних компонентів внутрішньої картини хвороби у пацієнтів з хронічними соматичними захворюваннями і диференціювання власне психічних, соматичних і особистісно-смислових компонетів їхнії психічних станів та специфіки особистісного переживання останніх.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 86
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович, Максименко, Ксенія Сергіївна
Заглавие : Эвристический и развивающий потенциал генетико-моделирующего метода в психологии
Место публикации : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 46-57. - ISBN 978-966-189-359-6 (Шифр 15(06)/П 86-059873). - ISBN 978-966-189-359-6
Примечания : Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
УДК : 159.922.018
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генетико-моделюючий метод--психологія особистості--методологія--розвиток--криза--допомога--дослідження
Аннотация: У статті розглядаються основні, історичні риси і принципи генетико-моделюючого методу. Доводиться, що цей метод - один з небагатьох в психології (поряд з лонгітюдним), що дають можливість дослідити розвиток психіки, а отже, і її сутність особливості. Розкриваються можливості методу для вікової та консультативної психології.
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922(043.5)/Т 34 рукописный текст
Автор(ы) : Тепляков, Микола Миколайович
Заглавие : Психосемантичний аналіз трансформації свідомості особистості : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :44 с.: рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 38-41 (38 назв).
УДК : 159.922(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): буденна свідомість--особистість--трансформація свідомості--семантичний простір--дискурс--реконструкція--модель трансформаційних тенденцій
Аннотация: У роботі здійснено комплексне теоретичне і експериментальне дослідження механізмів трансформаціїбуденної (повсякденної), естетичної та громадсько-політичної свідомості особистості. Процес трансформації повсякденної свідомості особистості є своєрідним переходом однієї, специфічно впорядкованої системи оціночних парадигм в іншийрівеньупорядкованості цієї системи, що нівелює ймовірнісний і хаотичний принцип існування систем свідомості. Зміна розташування оцінюваного образу в суб'єктивному семантичному просторі особистості, який виявляється в змінах величини проекцій конкретного образу на полюси того або іншого чинника, оцінної парадигми, визначається саме тими трансформаціями, які відбуваються на рівні особистісних смислів значень, увійшовши до структури конкретної оцінної парадигми (чинника). Доведено, що в рамках нових методологічних парадигм змінюється функція свідомості з відображальної на презентативну, в якій суб'єкт презентує себе (у своєрідному квазівимірі), свою, буттійну реальність у вигляді цілісного, системного суб'єктивного утворення. Процес трансформації свідомості особистостіносить адаптаційний та динамічний характер, який співвідноситься з різними рівнями життєстійкості і смислоутворювальної активності особистості в процесі її життєдіяльності. Динамічний характер існування особистісних смислівдозволив розробититеоретичну модель трансформаційних процесів особистості, виділивши в ній два рівні: «семантичний» і «парадигмальний». Трансформація естетичної і етичної свідомості розглядається як складне багаторівневе системне утворення,детермінація якого зумовлена як системою значущих для особистості образів і персонажів, так і структурою актуальних життєвих парадигм, між якими встановлюється специфічна форма взаємодетермінації. Обгрунтовано, що трансформаційні процеси естетичної і етичної свідомості особистості, в основному, здійснюються на семантичному рівні, а трансформаційні процеси політичної свідомості –на парадигмальному рівні.Виявлений і експериментально обґрунтований в дослідженні феномен антиципації в естетичній і політичній свідомості особистостівідкриває нові ракурси в дослідженні феномена свідомості в психології.Розроблено технології діагностики, реконструкції та цілеспрямованого психологічного впливу на сфери повсякденної свідомості особистості, побудованих у відповідності до ситуативного аналізу та аналізу художніх творів, тощо. В основу діагностичних комплексів покладено уявлення про структуру свідомості, компонентами якої виступають значення, особистісний смисл, чуттєва «тканина», механізми трансформації значень і особистісних смислів, цілісність та диференціація семантики конкретного психологічного образу і семантики мовленнєвих означень.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922(043.5)/Т 34 рукописный текст
Автор(ы) : Тепляков, Микола Миколайович
Заглавие : Психосемантичний аналіз трансформації свідомості особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :531 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 420-484 (658 назв).
УДК : 159.922(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): буденна свідомість--особистість--трансформація свідомості--семантичний простір--дискурс--реконструкція--модель трансформаційних тенденцій
Аннотация: У роботі здійснено комплексне теоретичне і експериментальне дослідження механізмів трансформаціїбуденної (повсякденної), естетичної та громадсько-політичної свідомості особистості. Процес трансформації повсякденної свідомості особистості є своєрідним переходом однієї, специфічно впорядкованої системи оціночних парадигм в іншийрівеньупорядкованості цієї системи, що нівелює ймовірнісний і хаотичний принцип існування систем свідомості. Зміна розташування оцінюваного образу в суб'єктивному семантичному просторі особистості, який виявляється в змінах величини проекцій конкретного образу на полюси того або іншого чинника, оцінної парадигми, визначається саме тими трансформаціями, які відбуваються на рівні особистісних смислів значень, увійшовши до структури конкретної оцінної парадигми (чинника). Доведено, що в рамках нових методологічних парадигм змінюється функція свідомості з відображальної на презентативну, в якій суб'єкт презентує себе (у своєрідному квазівимірі), свою, буттійну реальність у вигляді цілісного, системного суб'єктивного утворення. Процес трансформації свідомості особистостіносить адаптаційний та динамічний характер, який співвідноситься з різними рівнями життєстійкості і смислоутворювальної активності особистості в процесі її життєдіяльності. Динамічний характер існування особистісних смислівдозволив розробититеоретичну модель трансформаційних процесів особистості, виділивши в ній два рівні: «семантичний» і «парадигмальний». Трансформація естетичної і етичної свідомості розглядається як складне багаторівневе системне утворення,детермінація якого зумовлена як системою значущих для особистості образів і персонажів, так і структурою актуальних життєвих парадигм, між якими встановлюється специфічна форма взаємодетермінації. Обгрунтовано, що трансформаційні процеси естетичної і етичної свідомості особистості, в основному, здійснюються на семантичному рівні, а трансформаційні процеси політичної свідомості –на парадигмальному рівні.Виявлений і експериментально обґрунтований в дослідженні феномен антиципації в естетичній і політичній свідомості особистостівідкриває нові ракурси в дослідженні феномена свідомості в психології.Розроблено технології діагностики, реконструкції та цілеспрямованого психологічного впливу на сфери повсякденної свідомості особистості, побудованих у відповідності до ситуативного аналізу та аналізу художніх творів, тощо. В основу діагностичних комплексів покладено уявлення про структуру свідомості, компонентами якої виступають значення, особистісний смисл, чуттєва «тканина», механізми трансформації значень і особистісних смислів, цілісність та диференціація семантики конкретного психологічного образу і семантики мовленнєвих означень.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 93330
Число посетителей 1256
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя