Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Москаленко, Валентина Володимирівна@<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Другие авторы: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текстььь] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Содержание: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

фывфывфыв:
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Аннотация: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.923.2
М 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину [Текстььь] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
успішність -- соціальна успішність -- соціальні уявлення -- гендерні відмінності -- студенти -- когнітивний компонент -- афективний компонент
Аннотация: Розглядаються змістовні характеристики окремих компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину. показано відмінності змісту когнітивного, афективного та конативного компонентів в залежності від статі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Здібності особистості та процес соціалізації [Текстььь] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
соціалізація особистості -- здібності -- родові здібності -- актуальні хздібності
Аннотация: Показано особливості детермінації індивідуальних здібностей умовами соціально-історичної практики людей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

5.
159.928(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 329 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Содержание:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
Антонов, В. М. Методи дослідження акме-обдарованої особистості / В. М. Антонов. - С .21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
Бастун, Наталія Анатоліївна. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини / Н. А. Бастун. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви)
Біла, Ірина Миколаївна. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії / І. М. Біла. - С .43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості / Н. Д. Володарська. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 59-60 (5 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві / О. В. Губенко. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника / Ю. А. Гулько. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
Демченко, О. П. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі / О. П. Демченко. - С .78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів / Г. М. Дубчак. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Івашкевич, Е. З. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості / М. В. Кокарєва. - С .120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Митник, Олександр Якович. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Здібності особистості та процес соціалізації / В. В. Москаленко. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного / Н. О. Никончук. - С .157-169. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви) : табл.
Петрунько, О. В. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. - С .170-179. - Бібліогр.: с.176-177 (13 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці / О. В. Савченко. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості / Л. З. Сердюк. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
Соловей, Яніна Григорівна. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями / І. М. Тичина, А. П. Байдюк. - С .219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
Шестопалова, О. П. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції / О. П. Шестопалова. - С .235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї / Т. М. Яблонська. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
Гончарук, О. В. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
Загурська, Е. В. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості / Е. В. Загурська. - С .273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .291-299. - Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
Процик, Л. С. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик. - С .300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів / М. М. Чекрижова. - С .308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
Чигирин, Т. О. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів / Т. О. Чигирин. - С .319-327
УДК

фывфывфыв:
психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
   159.923.01(09)(477)
   С 69


   
    Соціокультурні детермінанти розвитку психології особистості в Україні [Електроний ресурс] / В.В. Турбан, Л.З. Сердюк, В.В. Москаленко та ін.; за наук. ред. В.В. Турбан. К. ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. - 296 с. - ISBN 978-617-7745-43-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Наукове видання
   Експериментальна психологія--Наукове видання

фывфывфыв:
психологія особистості -- експериментальна психологія
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії загальної психології та історії психології імені В. А. Роменця Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, розкрито концептуальні основи, історичний перебіг і становлення психології особистості в Україні. На основі залучених джерел співробітники лабораторії показують, що цей процес розгортався в рамках загальних соціокультурних процесів. Що доводить, Україна була і залишається частиною Європи, частиною європейської культури. В монографії показано, що визначальним фактором виступала зміна культурних парадигм, що спостерігається як в західній Європі так і в Україні. Монографію адресовано психологам-науковцям і практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, а також тим, хто цікавиться проблемами становлення психологічної науки в Україні.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна; Сердюк, Людмила Захарівна; Москаленко, Валентина Володимирівна; Бушанський, Валентин Вікторович
Свободных экз. нет
Найти похожие

7.
159.922.7/.8+37.035:33
С 69


   
    Соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді [Електронний ресурс] : монография / В. В. Москаленко [и др.] ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 405 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10166/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
економічна культура -- мололь -- соціально-психологічні закономірності -- економічність -- моральність -- економічна діяльність особистості -- гроші
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії соціальної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, розглядаються соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді у вітчизняному освітянському просторі. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, автори розкривають особливості та динаміку становлення економічної культури учнівської та студентської молоді. Значну увагу приділено визначенню особливостей співвідношення «економічності» та «моральності» у системі таких взаємопов’язаних та взаємодіючих економіко-психологічних факторів як обізнаність особистості в соціально-економічній сфері; ціннісно-емоційне ставлення до соціально-економічного простору (довкілля та до людей), настановлення на активні форми економічної діяльності особистості.        Проаналізовано особливості типів економічної культури в залежності від віку школярів. Визначено типи монетарної культури старшокласників в залежності від ставлення до грошей. На основі узагальнення отриманих результатів дослідження побудовано структурно-функціональну модель становлення економічної культури молоді, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Монографія адресована психологам – як науковцям, так і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, а також усім іншим фахівцям, які працюють у галузі економічного виховання молоді.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна; Лавренко, Ольга Василівна; Дембицька, Наталія Миколаївна; Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна; Говорун, Тамара Василівна; Карамушка, Людмила Миколаївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 459 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Содержание:
Аршава, Ірина Федорівна. Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер) / І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Сім'я як простір формування цінностей дитини / І. М. Біла. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 30-32 (32 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .33-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики) / І. В. Єршова-Бабенко. - С .41-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого") / І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. - С .49-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
Івашкевич, Едуард Зеновович. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту / Є. З. Івашкевич. - С .63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину / Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 83-86 (25 назв)
Кутішенко, Валентина Петрівна. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
Лозова, Ольга Миколаївна. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами / О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. - С .99-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (12 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності / В. В. Москаленко. - С .107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді / Л. З. Сердюк. - С .114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації / О. Л. Музика. - С .122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
Балахтар, Валентина Візіторівна. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості / Н. Д. Володарська. - С .148-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (16 назв)
Гоцуляк, Наталія Євгенівна. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО / Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. - С .156-162. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід) / О. В. Губенко. - С .163-169. - Бібліогр.: с. 167-169 (15 назв)
Зарембо, Наталія Олександрівна. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів / Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. - С .170-180. - Бібліогр.: с. 177-180 (21 назва)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
Коханова, Олена Петрівна. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді / О. П. Коханова, О. А. Столярчук. - С .189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
Кузнецов, Олексій Ігоревич. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості / О. І. Кузнецов. - С .197-207. - Бібліогр.: с. 206-207 (12 назв)
Лантух, Ігор Валерійович. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності / І. В. Лантух. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215-217 (16 назв)
Левицька, Ірина Мирославівна. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку / І. М. Левицька, М. І. Попіль. - С .218-228. - Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
Литвиненко, Олена Олександрівна. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків / О. О. Литвиненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду / О. В. Мазяр. - С .237-244. - Бібліогр.: с. 243-244 (10 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .245-255 : Бібліогр.: с. 253-255 (17 назв)
Назар, Максим Миколайович. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві / М. М. Назар. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків / Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. - С .266-278. - Бібліогр.: с. 276-278 (16 назв)
Нікітіна, Ірина Всеволодівна. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту / І. В. Нікітіна. - С .279-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (10 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин / О. І. Пенькова. - С .290-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (15 назв)
Подофєй, Світлана Олексіївна. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів / С. О. Подофєй. - С .298-304. - Бібліогр.: с. 303-304 (7 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. - С .305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
Руденок, Алла Іванівра. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації / А. І. Руденок, К. І. Максимчук. - С .313-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (13 назв)
Савиченко, Ольга Михайлівна. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. - С .321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
Сторож, Олена Василівна. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .329-339. - Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. - С .340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
Ткачишина, Оксана Романівна. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів / О. Р. Ткачишина. - С .349-356. - Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці / Г. В. Чайка. - С .357-367. - Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Життєстійкість самодетермінованої особистості / О. А. Чиханцова. - С .368-375. - Бібліогр.: С. 374-375 (10 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців / О. М. Шамич. - С .376-384. - Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
Шаумян, Олена Георківна. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління / О. Г. Шаумян. - С .385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
Боковець, О. І. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" / О. І. Боковець. - С .393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / А. О. Курбатова. - С .404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .414-422. - Бібліогр.: С. 420-422 (27 назв)
Окнова, Анастасія Сергіївна. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків / А. С. Окнова. - С .423-429. - Бібліогр.: С. 428-429 (13 назв)
Поканевич, Олена Анатоліївна. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників / О. А. Поканевич. - С .430-441. - Бібліогр.: С. 440-441 (10 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами / О. М. Чудакова. - С .442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
творче мислення -- когнітивний компонент -- суб'єктивна проблемність -- ситуативна проблемність -- надситуативна проблемність -- вихід за межі самого себе
Аннотация: У статті доводиться, що когнітивна система творчого мислення виконує функцію репрезентації зовнішніх умов у свідомості суб'єкта, в результаті чого об'єктивна ситуація трансформується в суб'єктивну проблемність як одиницю творчого мислення, що здійснює його запуск. В залежності від вміння суб'єкта розпізнавати характер ситуації виділяються два різні виявлення проблемності: ситуативний і надситуативний. Ситуативний рівень характеризується встановленням проблемності, для розв'язування якої суб'єкт використовує лише минулий досвід і стереотипи. Рівень надситуативної проблемності характеризується ситуацією, в якій суб'єкту не вистачає знань для вирішення проблеми. Це спонукає його вийти за межі існуючої ситуації і наявних у нього знань та досвіду, в результаті чого суб'єкт включаючись у більш широку ситуацію і пізнаючи її глибше, має можливість здійснювати перетворення проблемної ситуації. Конструктивний вихід за межі ситуації є ознакою творчого мислення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини [Текст] / В. В. Москаленко // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 120-130
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

11.
   159.923.01(09)(477)
   Ґ 34


   
    Ґенеза поняття "особистість" в українській психологічній науці [Електроний ресурс] : монографія / В.В. Турбан, Л.З. Сердюк, В.В. Бушанський, В.В. Москаленко [та ін.]; за ред. В.В. Турбан. - Київ : [б. и.], 2020. - 178 с. - ISBN 978-966-194-320-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Україна--Монографія
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна наука -- Україна
Аннотация: У монографії висвітлюються теоретико-методологічний підхід, актуальний для дослідження становлення та розвитку поняття «особистість» і персонологічних учень – історична герменевтика. Використання зазначеної теоретико-методологічної бази дослідження уможливлює аналіз парадигмальних витоків й історичної феноменології становлення поняття «особистість». Висвітлений аналітичний матеріал і розроблений науковий підхід розкриває структуру та зміст поняття «особистість», відображаючи еволюцію наукових поглядів на феномен особистості, зокрема вплив культурно-історичних факторів на концептуалізацію «особистості» в українській психологічній думці (ціннісно-смислові уявлення, етико-моральні настанови та поведінкові практики). Завдяки аналізу першоджерел – філософських і психологічних праць, – виокремлено типи рамкових підходів до концептуалізації поняття «особистість», що відображені в корпусах текстів. Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття «особистість», спричинену зміною теоретико-методологічної бази, яка використовувалася українськими авторами (філософами та психологами). Осмислено ґенезу поняття «особистість», концепції особистості та персонологічні вчення в українській психології. Інноваційний характер викладених у роботі наукових результатів відкриває широкі перспективи до подальшого їх широкого впровадження з отриманням вираженого позитивного соціально значущого ефекту. Монографія адресована викладачам ВНЗ, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна; Сердюк , Людмила Захарівна; Бушанський, Валентин Вікторович; Москаленко, Валентина Володимирівна; Турбан, Вікторія Вікторівна \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

12.
155
А 43


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Особливості економічної культури студентської молоді [Текст] / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011
УДК
РУБ 155

фывфывфыв:
економічна культура -- студентська молодь


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Міщенко, Олена Олександрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

13.
159.937+159.954]:001.102
П 86


   
    Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності [Електронний ресурс] : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 145 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Моляко, В. А. Генетичні індикатори конструювання образів світу / В. А. Моляко. - С. 10-40
Біла, Ірина Миколаївна. Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності / І. М. Біла. - С. 41-51
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічне дослідження сприймання старшими дошкільниками художніх інформаційних структур / Н. А. Ваганова. - С. 52-63
Латиш, Наталія Михайлівна. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами графічної інформації / Н. М. Латиш. - С. 64-69
Медведєва, Надія Віталіївна. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами художніх інформаційних структур / Н. В. Медведєва. - С. 70-80
Найдьонова, Л. М. Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці / Л. М. Найдьонова. - С. 81-86
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності / Т. Н. Третяк. - С. 95-106
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці / Е. В. Кіричевська. - С. 107-113
Кокарєва, Марія Володимирівна. Сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва. - С. 114-119
Москаленко, Валентина Володимирівна. Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини / В. В. Москаленко. - С. 120-130
УДК
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
сприймання -- творчість
Аннотация: В монографії представлені нові дослідження закономірностей творчого сприймання, що продовжують попередні розробки авторського колективу лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Особливий акцент в аналізі процесів конструювання образно-понятійних систем («образів світу») робиться на генетичних індикаторах, на специфічних стратегічних та тактичних проявах розумової діяльності в умовах хронічного інформаційного дисонансу (надмір або дефіцит інформації). Робота може бути корисною для психологів, педагогів, фахівців інших спеціальностей та студентів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


14.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


   
    Стимулювання творчого сприймання інформації [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. и.], 2018. - 72 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019. - ISBN 978-966-97846-2-9 : Б. ц.
    Содержание:
Гулько, Юлія Анатоліївна. Діагностичні функції дитячого експериментування / Ю. А. Гулько. - С. 4-17
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 17-24
Латиш, Наталія Михайлівна. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 25-34
Третяк, Тетяна Миколаївна. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач / Т. Н. Третяк. - С. 35-46
Шепельова, М. В. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності / М. В. Шепельова. - С. 47-52
Москаленко, Валентина Володимирівна. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів / В. В. Москаленко. - С. 53-56
Боровицька, О. М. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників / О. М. Боровицька. - С. 57-70
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
функціонування творчого сприймання -- сприймання інформації -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти -- когнітивне конструювання образу сівту
Аннотация: В методичних рекомендаціяхна основіспеціальних теоретико-експериментальних досліджень з проблем функціонування творчого сприйман-ня, когнітивного конструювання образів світу подаються рекомендації щодо стимулювання творчого сприймання інформації з урахуванням вікових та осві-тніх характеристик (дошкільників, молодших школярів, старшокласників, сту-дентів). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагога-ми, фахівцями різного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


15.
159.937
П 26


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю [Текст] / В. В. Москаленко // Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв) . - ISBN 978-966-97846-1-2
УДК

фывфывфыв:
економічно успішна людина -- студентська молодь


Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

16.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 48 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - 68 с. : табл. - 10.00 грн.
    Содержание:
Пустовий, О. М. Дослідження особистісних чинників групової згуртованості у військовому колективі / О. М. Пустовий. - С. 3-8. - Бібліогр.: С. 7-8 (10 назв)
Ситник, В. В. Мотиваційні чинники професійної адаптації спеціалістів ІТ-сфери / В. В. Ситник. - С. 8-13. - Бібліогр.: С. 13 (10 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Економічне наставництво як соціалізуюча практика / Н. М. Дембицька. - С. 14-18. - Бібліогр.: С. 17-18 (19 назв)
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С. 19-24. - Бібліогр.: С. 23 (9 назв)
Лавренко, Ольга Василівна. Емпіричне дослідження морального компонента економічної культури особистості / О. В. Лавренко. - С. 24-32. - Бібліогр.: С. 30-31 (14 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Гра як соціально-психологічний чинник економічної соціалізації сімей з дітьми дошкільного віку / Т. І. Мельничук. - С. 32-38. - Бібліогр.: С. 36-38 (17 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Підприємливість як творчість / В. В. Москаленко, Т. І. Сила. - С. 38-45. - Бібліогр.: С. 44-45 (22 назв)
Данилюк, Іван Васильович. "Культурна соціалізація": акультурація як механізм мультикультурної соціалізації / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С. 46-52. - Бібліогр.: С. 51 (6 назв)
Недвига, О. В. Особливості прояву індивідуально-типологічних властивостей військовослужбовців-саперів під час перебування на мінному полі / С. 52-59. - Бібліогр.: С. 59 (9 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Причини й механізми виникнення невротичних розладів особистості дитини з погліду сучасної педагогічної психології / К. В. Терещенко, Т. А. Олінковська. - С. 60-65. - Бібліогр.: С. 64 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие


17.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів [Текст] / В. В. Москаленко // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 53-56 . - ISBN 978-966-97846-2-9
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

18.
159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
М 17


    Максьом, Катерина Володимирівна.
    Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. В. Максьом ; наук. кер. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 204 с. : табл. + 1 додатки 23 с. - Бібліогр.: с. 187-204 (198 назв). -
УДК
Рубрики: Підліткова психологія
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- булінг -- підлітковий вік -- інтерактивний театр -- агресивність -- віктимізація -- булінг-структура -- емоційна обізнаність -- емпатія -- управління емоціями -- самомотивація -- розпізнання емоцій
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
М 17


    Максьом, Катерина Володимирівна.
    Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. В. Максьом ; наук. кер. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Підліткова психологія
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- булінг -- підлітковий вік -- інтерактивний театр -- агресивність -- віктимізація -- булінг-структура -- емоційна обізнаність -- емпатія -- управління емоціями -- самомотивація -- розпізнавання емоцій
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

20.
159.937
П 26


   
    Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності [Электронный ресурс] : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. и.], 2018. - 194 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712092/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 08.08.2019. - ISBN 978-966-97846-1-2 : Б. ц.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Теоретичний аналіз формування стратегій конструювання образу світу / В. О. Моляко. - С. 7-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (13 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Перцептивно-мисленнєві стратегії конструювання молодшими дошкільниками нових знань / Ю. А. Гулько. - С. 32-46. - Бібліогр.: С. 46 (14 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічні особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у пізнавально-конструктивній діяльності старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 47-60. - Бібліогр.: С. 59-60 (20 назв)
Латиш, Наталія Михайлівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 61-76. - Бібліогр.: С. 75-76 (19 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у художньо-творчій діяльності молодших школярів / Н. В. Медведева. - С. 77-86. - Бібліогр.: С. 85-86 (6 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання інформаційних систем в науково-технічній діяльності старшокласників / Т. Н. Третяк. - С. 87-104. - Бібліогр.: С. 104 (5 назв)
Шепельова, М. В. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів / М. В. Шепельова. - С. 105-123. - Бібліогр.: С. 122-123 (11 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
функціонування творчого сприймання -- когнітивне конструювання образу світу -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти
Аннотация: Умонографії подано результатиостанніх досліджень лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України з проблем функціонування творчого сприймання, когнітивного конструювання образів світу з врахуванням сучасного інформаційного «клімату», який суттєво впливає на розумові процеси на різних вікових рівнях (дошкільники, молодші школярі, старшокласники, студенти). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагогами, фахівцями різного профілю.


Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


 1-20    21-38 
 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 112687
Число посетителей 962
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя