Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Найдьонова, Любов Михайлівна@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 20
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2014
Колич.характеристики :376 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Цена : 22.00 р.
УДК : 151.51
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. М. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/Н 12
Автор(ы) : Найдьонова, Любов Михайлівна
Заглавие : Психологічні особливості сприймання екранної інформації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 245-255 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сприймання--візуальне сприймання--міжособистісне сприймання--екранна інформація
Аннотация: Проаналізовано проблему сприймання екранної інформації, визначено поняття та типи екранної інформації. ґґґпредставлено огляд досліджень сприймання екранної інформації в різних галузях та окреслено психологічні особливості такого сприймання.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928/Н 59
Автор(ы) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Заглавие : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Содержание : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Аннотация: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937/П 86
Автор(ы) : Моляко, Валентин Олексійович, Біла, Ірина Миколаївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна, Кіричевська, Елеонора Всеволодівна, Латиш, Наталія Михайлівна, Медведева, Надія Віталіївна, Москаленко, Валентина Володимирівна, Найдьонова, Любов Михайлівна, Рибалка, Валентин Васильович, Траверсе, Тетяна Михайлівна, Третяк, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях : монографія
Выходные данные : Б.м., 2012
Колич.характеристики :210 с.
ISBN, Цена 978-966-189-141-7: Б.ц.
УДК : 159.937
Предметные рубрики: Творчий розвиток-- особистість --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--сприймання--стратегії творчого сприймання
Аннотация: Монографія є першим науковим екскурсом в досі не досліджувану проблему творчої перцептивної діяльності, що здійснюється на різних вікових рівнях при засвоєнні нової інформації, представленої у різних формах та модальностях. Спираючись на вже відомі теорії та концепції, автори намагаються віднайти нові, оригінальні теоретико-методологічні та експериментальні вектори дослідницької орієнтації в надзвичайно актуальній та складній сфері сучасного інформаційного Вавілона. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4:316.64/Н 12 рукописный текст
Автор(ы) : Найдьонова, Любов Михайлівна
Заглавие : Групова рефлексія як механізм реконструкції соціальних настановлень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :245 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-198.
УДК : 159.955.4:316.64
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціальне настановлення
Соціальна психологія-- Групова рефлексія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальне настановлення--групова рефлексія--рефлексивні механізми--реконструкція--метакогніції--регіональні соціальні настановлення--рефлексія--рефлексивний творчий тренінг--груп-рефлексивне середовище
Аннотация: В роботі проаналізовано концепції функціонування та розвитку соціальних настановлень, визначено метакогнітивні механізми їх реконструкції. Виявлено імпліцитні та експліцитні соціальні настановлення представників різних регіонів щодо єдності України (упережденості проти Сходу чи Заходу) та соціальної самоповаги. Виявлено імпліцитні та експліцитні соціальні настановлення регіональної упередженості та соціальної самоповаги при різному потенціалі групової рефлексії у найближчих середовищах спілкування. Досліджено вплив активізації групової рефлексії за допомогою процедур рефлексивного творчого тренінгу-практикуму на реконструкцію соціальних настановлень самоповаги та групового фаворитизму на різних рівнях (організаційний, регіональний, національний).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 4514
Число посетителей 403
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя