Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Поліщук, Валерій Миколайович@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.4/./П 50-356791 рукописный текст
Автор(ы) : Поліщук, Валерій Миколайович
Заглавие : Психологічні особливості дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :198 с.: табл., граф.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-182.
УДК : 159.922.7-053.4/.5+373.29-052 + 159.922.7-053.4/.5 + 373.29-052
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Перехідний вік
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): криза 7 років--перехідний період--дошкільники--молодші школярі--спілкування з дітьми
Аннотация: У дисертації розкрито психологічні особливості перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку. Досліджується проблема кризи 7 років, її природа, симптоматика, часові інтервали, та шляхи виходу з кризи. Подається класифікаційний і кореляційний аналіз симптомокомплексу перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку в хлопчиків, а також дівчаток. Вичленені основні психологічні труднощі у спілкуванні дорослих із дітьми перехідного періоду; обґрунтована необхідність використання інтимно-особистісного спілкування як адекватної форми взаємодії дорослих із дітьми перехідного періоду.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 6
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011
Колич.характеристики :236 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
Содержание : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/ Д. К. Корольов. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей/ С. В. Герасіна. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів/ Л. А. Данилевич. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок/ А. А. Дереча. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників/ І. І. Карабаєва. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі/ К. В Карасьова. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей/ В. С. Качар'ян. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів/ Т. М. Кулик. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади/ Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі/ О. А. Мельник. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості/ А. Б. Мудрик. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/ О. С. Науменко. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід/ А. В. Пасічник. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності/ Т. О. Піроженко. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів/ І. М. Поклад. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата)/ В. М. Поліщук. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект/ О. А. Половіна. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ/ О. А. Соловей. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів/ А. В. Сорока. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/ М. А. Сніжна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника/ Л. Д. Токарева. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації/ Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/ Т. В. Яценко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Поліщук, Валерій Миколайович
Заглавие : Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата)
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 160-168 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примечания : Бібліогр.: с. 167 (4 назви)
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): нормативна криза--юнацький вік--дорослість--переживання кризи
Аннотация: Встановлено симптоматику переживань перехідного періоду між юнацьким віком та вступом у дорослість, умовно названий "криза 23 років". На прикладі переживань дівчат аналізується її структура та зміст, що наголошує на статевій диференціації нормативних криз.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 58962
Число посетителей 1087
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя