Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Сердюк, Людмила Захарівна@<.>
Общее количество найденных документов : 77
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.
159.923.2
П 86


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психолого-педагогічні умови та методичні засоби активізації самовдосконалення особистості підлітка та юнака [Текст] / Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 157-160
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

2.
159.923.2
П 86


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Проблема самовдосконалення особистості як предмет наукового дослідження [Текст] / Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 14-21
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

3.
159.923.2
П 86


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинники самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці [Текст] / Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 107-122
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

4.
159.923(072)
С 17


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ [Текст] / Т. М. Яблонська // Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 54-67
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

5.
159.923:796.032-056.26(043.3)
Ш 19


    Шамич, Олександр Миколайович.
    Психологія самореалізації особистості в паралімпійському спорті [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Шамич ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 406 с. : табл. + 1 додатки 61 с. - Бібліогр.: с. 376-406 (321 назва). -
УДК
Рубрики: Спортивна психологія
   Психологія особистості з особливими потребами

фывфывфыв:
паралімпійський спорт -- особистісні ресурси -- самореалізація -- чинники самореалізації -- самоорганізація -- життєстійкість -- психологічне благополуччя
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання важливої наукової проблеми розроблення психологічних засад самореалізації особистості в паралімпійському спорті та сприяння повноцінній інтеграції людей з інвалідністю в суспільство. Представлено концепцію дослідження самореалізації особистості в паралімпійському спорті, методичне забезпечення діагностики й оптимізації особистісних ресурсів самореалізації осіб з інвалідністю. Обгрунтовано, що генеза самореалізації особистості паралімпійця зумовлена мотивом, що виражає опредмечування потреб в саморозвитку та самовираженні і визначає прагнення до розвитку свого потенціалу. Показано, що сучасний паралімпійський спорт дає людям з інвалідністю шанс використовувати резервні можливості організму та повноцінно інтегруватися в суспільство; спортивна діяльність дає змогу паралімпійцям задовольнити потреби приналежності до соціальної групи, потреби в самоствердженні інформаційні потреби та потреби у фізичному вдосконаленні. Комплексне дослідження психологічних засад самореалізації особистості в паралімпійському спорті показало, що заняття спортом надає можливість забезпечити ефективне функціонування людям з інвалідністю не лише в "Інваспорті", а й в інших сферах особистого та громадського життя. Обгрунтовано модель та методичне забезпечення дослідження самореалізації особистості паралімпійця. Виявлено комплекс взаємопов'язаних предметів особистості як структурних компонентів моделі самореалізації. Визначено психологічні особливості (загальні, вікові, статеві та залежно від рівня результатів) і чинники самореалізації паралімпійців (моральне задоволення від перемог на змаганнях; можливість особистісної самореалізації; можливість представляти на змаганнях свою країну, клуб, місто; спілкування з друзями, знайомими; можливість бути повноцінним членом суспільства; задоволення від тренувань, фізичних навантажень та перспектива закордонних поїздок). Встановлено, що психологічною основою самореалізації паралімпійців є прагнення до особистісного зростання; усвідомлення цілей власного майбутнього, відкритість новому досвіду, переживання відчуття реалізації свого потенціалу, позитивна самооцінка, прийняття себе з усіма перевагами і недоліками, упевненість в собі і власних силах, висока оцінка своїх можливостей, відчуття компетентності, наявність життєвих цілей і сенсу життя, довірливі взаємини з оточенням, розуміння того, що людські стосунки будуються на взаємних вчинках; самостійність, впевненість у своїх можливостях. На основі вивчення системних феноменів самореалізації паралімпійців - самоорганізації, життєстійкості та психологічного благополуччя - визначено психологічну природу та фактори мотивації самореалізації паралімпійців як феномена самодетермінації. Виявлено, що висока самоорганізації особистості паралімпійців грунтується на таких характеристиках, як прагнення до свободи і незалежності, прагнення до саморозвитку та самореалізації, потреба в досягненнях, визначеність цілей, осмисленість життя, здатність контролювати події життя, наполегливість, планомірність, цілеспрямованість, упевненість у собі і ласних силах, відчуття компетентності в управлінні повсякденними справами. Доведено, що предикторами, які мають найбільший вплив у прогностичній моделі життєстійкості паралімпійців як одного із ключових параметрів індивідуальної здатності людини до зрілих форм саморегуляції є самовираження, управління середовищем, самоорганізація та самоприйняття. Предикторами суб'єктивного благополуччя паралімпійців є осмисленість життя, самоприйняття, позитивні взаємини, особистісне зростання, що в контексті гуманістичної парадигми розкриває розуміння психологічного здоров'я особистості через розвиток і реалізацію її потенціалу. Отримані результати дослідження покладено в основу розроблення комплексної програми психологічного супроводу самореалізації паралімпійців, спрямованої на розвиток складових позитивного функціонування особистості - самопізнання, самоприйняття, самовираження, самоефективності, саморегуляції, автономії, осмисленості життєвих та професійних цілей, інтеріорризацію цінностей саморозвитку та самореалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923:796.032-056.26(043.3)
Ш 19


    Шамич, Олександр Миколайович.
    Психологія самореалізації особистості в паралімпійському спорті [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Шамич ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 39 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Спортивна психологія
   Психологія особистості з особливими потребами

фывфывфыв:
паралімпійський спорт -- особистісні ресурси -- самореалізація -- чинники самореалізації -- самоорганізація -- життєстійкість -- психологічне благополуччя
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання важливої наукової проблеми розроблення психологічних засад самореалізації особистості в паралімпійському спорті та сприяння повноцінній інтеграції людей з інвалідністю в суспільство. Представлено концепцію дослідження самореалізації особистості в паралімпійському спорті, методичне забезпечення діагностики й оптимізації особистісних ресурсів самореалізації осіб з інвалідністю. Обгрунтовано, що генеза самореалізації особистості паралімпійця зумовлена мотивом, що виражає опредмечування потреб в саморозвитку та самовираженні і визначає прагнення до розвитку свого потенціалу. Показано, що сучасний паралімпійський спорт дає людям з інвалідністю шанс використовувати резервні можливості організму та повноцінно інтегруватися в суспільство; спортивна діяльність дає змогу паралімпійцям задовольнити потреби приналежності до соціальної групи, потреби в самоствердженні інформаційні потреби та потреби у фізичному вдосконаленні. Комплексне дослідження психологічних засад самореалізації особистості в паралімпійському спорті показало, що заняття спортом надає можливість забезпечити ефективне функціонування людям з інвалідністю не лише в "Інваспорті", а й в інших сферах особистого та громадського життя. Обгрунтовано модель та методичне забезпечення дослідження самореалізації особистості паралімпійця. Виявлено комплекс взаємопов'язаних предметів особистості як структурних компонентів моделі самореалізації. Визначено психологічні особливості (загальні, вікові, статеві та залежно від рівня результатів) і чинники самореалізації паралімпійців (моральне задоволення від перемог на змаганнях; можливість особистісної самореалізації; можливість представляти на змаганнях свою країну, клуб, місто; спілкування з друзями, знайомими; можливість бути повноцінним членом суспільства; задоволення від тренувань, фізичних навантажень та перспектива закордонних поїздок). Встановлено, що психологічною основою самореалізації паралімпійців є прагнення до особистісного зростання; усвідомлення цілей власного майбутнього, відкритість новому досвіду, переживання відчуття реалізації свого потенціалу, позитивна самооцінка, прийняття себе з усіма перевагами і недоліками, упевненість в собі і власних силах, висока оцінка своїх можливостей, відчуття компетентності, наявність життєвих цілей і сенсу життя, довірливі взаємини з оточенням, розуміння того, що людські стосунки будуються на взаємних вчинках; самостійність, впевненість у своїх можливостях. На основі вивчення системних феноменів самореалізації паралімпійців - самоорганізації, життєстійкості та психологічного благополуччя - визначено психологічну природу та фактори мотивації самореалізації паралімпійців як феномена самодетермінації. Виявлено, що висока самоорганізації особистості паралімпійців грунтується на таких характеристиках, як прагнення до свободи і незалежності, прагнення до саморозвитку та самореалізації, потреба в досягненнях, визначеність цілей, осмисленість життя, здатність контролювати події життя, наполегливість, планомірність, цілеспрямованість, упевненість у собі і ласних силах, відчуття компетентності в управлінні повсякденними справами. Доведено, що предикторами, які мають найбільший вплив у прогностичній моделі життєстійкості паралімпійців як одного із ключових параметрів індивідуальної здатності людини до зрілих форм саморегуляції є самовираження, управління середовищем, самоорганізація та самоприйняття. Предикторами суб'єктивного благополуччя паралімпійців є осмисленість життя, самоприйняття, позитивні взаємини, особистісне зростання, що в контексті гуманістичної парадигми розкриває розуміння психологічного здоров'я особистості через розвиток і реалізацію її потенціалу. Отримані результати дослідження покладено в основу розроблення комплексної програми психологічного супроводу самореалізації паралімпійців, спрямованої на розвиток складових позитивного функціонування особистості - самопізнання, самоприйняття, самовираження, самоефективності, саморегуляції, автономії, осмисленості життєвих та професійних цілей, інтеріорризацію цінностей саморозвитку та самореалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

7.
159.923.2(043.5)
Ч-71


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Психологія становлення життєстійкості особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Чиханцова ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 416 с. : табл. + 1 додатки 13 с. - Бібліогр.: с. 377-416 (376 назв). -
УДК

фывфывфыв:
життєстійкість особистості -- самодетермінація -- чинники життєстійкості -- особистісні ресурси -- актуальні здібності -- якість життя -- психологічне благополуччя
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923.2(043.5)
Ч-71


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Психологія становлення життєстійкості особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Чиханцова ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 40 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
життєстійкість особистості -- самодетермінація -- чинники життєстійкості -- особистісні ресурси -- актуальні здібності -- якість життя -- психологічне благополуччя
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
159.923.2:004.946(043.5)
Ч-15


    Чайка, Галина Василівна.
    Психологічні особливості Я-концепції комп'ютерних гравців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г. В. Чайка ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 212 с. - Бібліогр.: с. 171-194. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології--Дисертації
фывфывфыв:
Я-концепція -- Я-образи -- самоставлення -- віртуальний простір -- комп'ютерні ігри
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню особливостей Я-концепції комп'ютерних гравців у залежності від того, чи не зловживають вони такими іграми, івід того, ігри яких жанрів вони переважно обирають. Показано, що системний аналіз Я-концепції передбачає вивчення її як цілісного утворення через самоставлення, що характерезує Я-концепцію холістично, а також через низку Я-образів - її елементів. Показано, що коригувальні дії, спрямовані на створення позитивної Я-концепції, повинні базуватися на знанні про те, який жанр є улюбленим для особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
   159.923.01(09)(477)
   С 69


   
    Соціокультурні детермінанти розвитку психології особистості в Україні [Електроний ресурс] / В.В. Турбан, Л.З. Сердюк, В.В. Москаленко та ін.; за наук. ред. В.В. Турбан. К. ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. - 296 с. - ISBN 978-617-7745-43-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Наукове видання
   Експериментальна психологія--Наукове видання

фывфывфыв:
психологія особистості -- експериментальна психологія
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії загальної психології та історії психології імені В. А. Роменця Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, розкрито концептуальні основи, історичний перебіг і становлення психології особистості в Україні. На основі залучених джерел співробітники лабораторії показують, що цей процес розгортався в рамках загальних соціокультурних процесів. Що доводить, Україна була і залишається частиною Європи, частиною європейської культури. В монографії показано, що визначальним фактором виступала зміна культурних парадигм, що спостерігається як в західній Європі так і в Україні. Монографію адресовано психологам-науковцям і практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, а також тим, хто цікавиться проблемами становлення психологічної науки в Україні.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна; Сердюк, Людмила Захарівна; Москаленко, Валентина Володимирівна; Бушанський, Валентин Вікторович
Свободных экз. нет
Найти похожие

11.
159.923.2:005.336.5(043.5)
С 59


    Соколюк, Анна Олександрівна.
    Особливості самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. О. Соколюк ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 190 с. : табл. - Бібліогр.: с. 162-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації
фывфывфыв:
самодетермінація -- майбутні фахівці -- професійна підготовка -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- майбутні юристи -- особистісно-професійний розвиток
Аннотация: В роботі здійснено аналіз чинників та складових становлення майбутніх юристів, визначено теоретичні передумови його самодетермінації. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження психологічних особливостей самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів. Виявлено взаємозв'язки особистісних параметрів, що обумовлюють професійне становлення студентів-юристів як суб'єктів майбутньої професійної діяльності. Визначено психологічні засади самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів під час фахової підготовки у ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.923.2
П 86


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Ціннісні основи самотворення особистості [Текст] / Л. З. Сердюк // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 39-43
УДК


Доп.точки доступа:
Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

13.
15(06)
Н 34


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Ціннісні основи духовного розвитку особистості [Текст] / Л. З. Сердюк // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць / Чернівецький національний університет. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - Вип. 743 : Педагогіка і психологія. - С. 230-235. - Бібліогр.: С. 235 (11 назв)
УДК
РУБ 15(06)

фывфывфыв:
духовність -- духовний розвиток -- цінності духовності


Доп.точки доступа:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Фактори психологічного благополучча студентів [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 51-59
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психологічне благополучча -- гедоністичне та евдемонічне благополучча -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- суб'єктність
Аннотация: У статті розглядаються основні підходи до вивчення феномену психологічного благополуччя особистості, яке визначається як інтегральний показник ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування, а також ступеня реалізованості цієї спрямованості, що суб'єктивно виражається у відчутті щастя, задоволеності собою і власним життям. Емпіричним шляхом встановлено фактори психологічного благополучча особистості та прогностичну модель його розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- чинники внутрішньої мотивації
Аннотация: У статті розглядаються основні підходи до вивчення внутрішньої мотивації учіння особистості. Виявлено фактори та синергетичні тенденції мотивації учіння особистості зумовлені її ціннісно-смисловими та особистісними утвореннями. Важливим фактором самодетермінації учіння особистості визначено потребу і самореалізації, яка актуалізує потенційні можливості особистості, підтримує внутрішній стан напруження, що є джерелом активності та самоактивності, має соціальний характер, наділена здатністю цілеспрямованого формування у процесі оволодіння діяльністю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
15(5А2.2)П
А 43


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Структура та функція психологічного благополуччя особистості [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 124-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (17 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв:
психологічна безпека -- психологічне благополуччя -- внутрішні ресурси -- особистий потенціал
Аннотация: У статті розглядається феномен психологічного благополуччя особистості як інтегральне утворення, що виражається в ступені її орієнтації на реалізацію основних компонентів свого позитивного функціонування, яка суб'єктивно сприймається як задоволеність собою та своїм життям.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

17.
159.923.2
П 86


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Самотворення та самовдосконалення особистості як цілісний самодетермінований феномен [Текст] / Л. З. Сердюк // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 7-11
УДК


Доп.точки доступа:
Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

18.
159.9
С 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен [Текстььь] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 422-431. - Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
самотворення -- самореалізація -- саморозвиток -- синергія -- детермінація -- самодетермінація -- самоздійснення
Аннотация: Розкрито психологічні засади та системогенез самотворення особистості. Виявлено структурні характеристики та динамічні особливості самотворення особистості як самодетермінованої системи. Обґрунтовано доцільність цілісного вивчення закономірностей процесу самотворення особистості через її особистісне та ціннісно-смислове опосередкування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
159.923.2
П 86


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Самоставлення та механізми його захисту в структурі самотворення особистості [Текст] / Л. З. Сердюк // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 43-54
УДК


Доп.точки доступа:
Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

20.
153.6
А 43


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації [Текст] / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самореалізація -- саморозвиток -- особистісний потенціал -- самодетермінація
Аннотация: У статті здійснюється аналіз феномена самодетермінації особистісного розвитку людини та її рушійних сил. Розкрито особистісний потенціал самодетермінації поведінки людини. Обгрунтовано, що самодетермінація розвитку особистості є психологічною основою і умовою її самореалізації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шамич, Олександр Миколайович

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 5254
Число посетителей 410
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя