Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Смульсон, Марина Лазарівна@<.>
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/К 89-731340 рукописный текст
Автор(ы) : Кузнєцова , Інга Валентинівна
Заглавие : Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :228 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.922.73-053.6:004.738.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ментальність
Вікова психологія-- Рання юність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-середовище--віртуальний тренінг--користувачі інтернету--сучасні юнаки--ментальна модель
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955+/Ч-90-315630 рукописный текст
Автор(ы) : Чумак, Віктор Вікторович
Заглавие : Розвиток технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :191, [27] с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 168-191.
УДК : 37.015.3:159.955+37.091.33:001.895
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): технічне мислення--підлітковий вік--поетапне формування--розумові дії--проблемне навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення сучасного технічного мислення підлітками засобами нових інформаційних технологій навчання. У результаті проведеного дослідження проблеми обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання (на матеріалі креслення). На основі створених психологічних умов було розроблено методику технічного мислення підлітків засобами новихінформаційних технологій навчання, яку можуть використовувати педагоги, які працюють з учнями підлітковго віку. Розроблену методику успішно впроводжено в навчальний процес загальноосвітніх шкіл.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.72+159.95/С 52-694586 рукописный текст
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Психологія розвитку інтелекту в ранній юності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 2002
Колич.характеристики :461 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 387-427.
УДК : 159.922.72+159.955(043.5)
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--діагностика інтелекту--мислення--уява--рефлексія--рання юність--інтелектуальний тренінг--інтелектуально-насичене середовище--професійний інтелект--майбутні програмісти--інтелектуально-творча діяльність
Аннотация: В дисертації проведено теоретичний аналіз сутності, структури та функцій інтелекту. З'ясовано психологічні особливості інтелекту та інтелектуальної діяльності в ранній юності як об'єкта проектування. Здійснено психологічний аналіз тренінгу як форми навчання, з'ясовано теоретичні засади і особливості проектування інтелектуального тренінгу. Досліджено основні психологічні чинники, які сприяють розвитку інтелекту юнаків в умовах спроектованого тренінгу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 8
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014
Колич.характеристики :138 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Цена : 08.00 р.
УДК : 151.60
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Самопроектирование как фактор развития личности/ Н. В. Чепелєва. Місце самопроектування у проектній парадигмі/ М. Л. Смульсон. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії/ І. В. Лебединська. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми/ О. О. Зарецька. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения/ В. А. Мединцев. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи/ С. Ю. Гуцол. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування/ О. М. Шиловська. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії/ І. В. Березко. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств/ О. Г. Брацюк.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.953.5/С 52
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Місце самопроектування у проектній парадигмі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примечания : Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК : 159.953.5
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): проектування--самопроектування--особистісний проект--саморозвиток--рефлексія--інтелект--ментальна модель світу
Аннотация: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.
Найти похожие

6.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 9
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Цена : 11.00 р.
УДК : 151.60
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Самопроектирование и развитие личности/ Н. В. Чепелєва. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования/ Г. А. Балл, В. А. Мединцев. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості/ М. Л. Смульсон. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности/ С. Ю. Гуцол. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості/ О. О. Зарецька. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості/ О. В. Зазимко. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування/ О. М. Шиловська. Інтелектуальний розвиток в старості/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку/ І. В. Березко. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері/ І. Л. Гудінова. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування/ О. В. Проскура.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/С 52
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 36-48 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примечания : Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): старість--старіння--самопроектування--саморозвиток--ампліфікація--модель світу
Аннотация: Стаття присвячена розгляду специфіки самопроектування як інтенціонального підгрунтя саморозвитку у людей похилого віку, а також як засобу ампліфікації саморозвитку. Показано, що специфіка самопроектування у старості проявляється на всіх його етапах, а саме етапі рефлексії завдань саморозвитку, етапі визначення проекту результату, проекту процесу і відповідних технологій саморозвитку, а також критерії події саморозвитку.
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.5.035:801.73/П 77
Заглавие : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник
Выходные данные : Київ; Суми: МакДен, 2016
Колич.характеристики :362 с.: табл.
ISBN, Цена 978-966-2305-70-8: Б.ц.
УДК : 373.5.035:801.73
Предметные рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--дитячий вік--герменевтика
Содержание : Самопроектування як чинник розвитку особистості/ Н. В. Чепєлева. Розвиток в учнів здатності до самопроектування/ О. М. Шиловська. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє/ М. Л. Смульсон. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю/ О. О. Зарецька. Особистість як оповідач історій та автор власного життя/ Н. В. Чепєлева. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування/ О. М. Шиловська. Наратив - презентація себе/ О. В. Зазимко. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації/ О. О. Зарецька. Наративні технології в освоєнні нового змісту/ О. В. Зазимко. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики/ О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу/ С. Ю. Гуцол. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах/ І. Л. Гудінова. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу/ Т. С. Гурлєва. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід/ Н. Д. Володарська.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє
Место публикации : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 78-81. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примечания : Бібліогр.: с. 81 (8 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Наратив
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--герменевтика--самопроектування--саморозвиток--проектування життя
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 6
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010
Колич.характеристики :194 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 12.00 грн.
УДК : 151.60
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна герменевтика
Содержание : Постмодерна особистість у динаміці самоконструювання/ Т. М. Титаренко. Методологические основы исследования личности в контексте постнеклассической психологии/ Н. В. Чепелева. Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації/ М. Л. Смульсон. Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия/ В. А. Мединцев. Нарративная идентичность в пространстве диалога/ Е. Черемных. Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості/ О. М. Кочубейник. Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю/ О. Я. Кляпець. Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю/ І. В. Березко. Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Методологічний аналіз застосування категорії "ситуація" при текстоутворенні/ О. О. Зарецька. Семиотический подход к проблемам исследования мифа/ С. Ю. Гуцол. Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді/ Б. П. Лазоренко. Модель постановки життєвих завдань життєстійкої молоді/ Т. О. Ларіна. Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я/ Ж. В. Сидоренко. Особливості переживання межи суб'єктивного теперішнього/ О. В. Полунін. Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості/ В. А. Крайчинська.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 25-35 (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примечания : Бібліогр.: с. 34-35 (12 назв)
УДК : 151.60
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ментальна модель світу--автонаратив--старість--реінтерпретація
Аннотация: У статті проведено теоретичний аналіз можливостей пидтримуючого рефлексивно-смислового перетворення ментальної моделі світу в старості. Показано, що ментальна модель є агресивною до спроб безпосереднього реінтерпретування. Однак наратив є найбільш адекватною формою експліцитації ментальної моделі, і вплив на неї шляхом впливу на автонаратив розширює можливості реінтерпретації, тобто психотерапевтичні можливості. Розроблено експериментальні підходи до дослідження ментальної моделі та реконструкції її змісту та структури.
Найти похожие

12.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 7
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011
Колич.характеристики :250 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 грн.
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна герменевтика
Содержание : Лейтмотив как ведущая линия развития личности/ Н. В. Чепелєва. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості/ Т. М. Титаренко. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача/ М. Л. Смульсон. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності/ В. В. Андрієвська. Личностный опыт: пути смыслообразования/ І. В. Лебединська. Матрица культурного пространства лица/ В. А. Мединцев. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем/ Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження/ О. О. Зарецька. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного/ О. М. Кочубейник. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта)/ С. Ю. Гуцол. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации/ Е. Черемных. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ О. В. Зазимко. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ В. А. Чернобровкина. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда/ О. В. Полунін. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання/ В. А. Крайчинська. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду/ О. М. Шиловська. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості/ Н. Уніат. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання/ І. В. Березко. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків/ Ю. А. Чаусова. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях/ І. Л. Гудінова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 24-34 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примечания : Бібліогр.: с. 32-34 (21 назва)
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): старість--ментальна модель--реінтерпретація--наратив--екстерналізація проблеми--інтелектуальна задача
Аннотация: У статті показано, що процес реінтерпретації ментальної моделі старою людиною (при використанні технологій структурованого автонаративу та екстерналізації проблеми старості за допомогою відповідних метафор) можна розглядати як розв'язування інтелектуальної задачі.
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923/С 17
Автор(ы) : Чепелєва, Наталія Василівна, Смульсон, Марина Лазарівна, Зазимко, Оксана Володимирівна, Гуцол, Світлана Юріївна
Заглавие : Самопроектування особистості у дискурсивному просторі : монографія
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2016
Колич.характеристики :232 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/704560/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 15.09.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Самопроектування особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): герменевтика--самопроектування--дискурсивний простір--особистість--інтерпретація--наратив--розуміння
Аннотация: Монографія спрямована на висвітлення результатів дослідження психологічних закономірностей і механізмів самопроектування особистості у контексті психологічної герменевтики, визначення їх впливу на розвиток особистості залежно від вікових та соціокультурних чинників. Висвітлено зв‘язок самопроектування та розвитку особистості, схарактеризовано його особливості на різних вікових етапах – у молодшому шкільному, підлітковому та юнацькому віці, дано характеристику дискурсивних практик самопроектування дорослих та людей похилого віку. Подано результати теоретико-експериментального дослідження особливостей самопроектування у кризових обставинах, пов‘язаних із складними соматичними хворобами, у лімінальні періоди життя студентської молоді а також користувачів Інтернету. Монографія адресована викладачам ВНЗ, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5](072)/І-73
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна, Лотоцька Ю. М., Назар, Максим Миколайович, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна, Мещеряков Д. С., Іванова, Олена Володимирівна, Суворова Т. О., Павловець О. В., Депутат В. В.
Заглавие : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : методичні рекомендації
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2015
Колич.характеристики :119 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 159.953.5](072)
Предметные рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелектуальний розвиток--розвиток дорослих--віртуальний простір--освітній простір
Содержание : Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих/ М. Л. Смульсон. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих/ М. Л. Смульсон. Дистанційний курс «Успіх»/ Ю. М. Лотоцька. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності/ М. М. Назар. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі/ П. П. Дітюк. Специфіка мотивації дистанційних респондентів/ П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. Групова робота у віртуальному освітньому просторі/ М. М. Назар. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах/ Д. С. Мещеряков. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку/ Ю. М. Лотоцька [и др.]. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі/ М. Л. Смульсон, В. В. Депутат.
Аннотация: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.953.5](072)/И 73
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі: методичні рекомендації/ М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 6-12 (Шифр 159.953.5](072)/И 73-658815699)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.953.5](072)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.953.5](072)/И 73
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Інтелектуально-творчий тренінг дорослих
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі: методичні рекомендації/ М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 12-30 (Шифр 159.953.5](072)/И 73-658815699)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.953.5](072)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.953.5](072)/И 73
Автор(ы) : Лотоцька Ю. М.
Заглавие : Дистанційний курс «Успіх»
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі: методичні рекомендації/ М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 30-41 (Шифр 159.953.5](072)/И 73-658815699)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.953.5](072)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.953.5](072)/И 73
Автор(ы) : Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Заглавие : Інтелектуальна підтримка людей похилого віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі: методичні рекомендації/ М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 41-51 (Шифр 159.953.5](072)/И 73-658815699)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.953.5](072)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.953.5](072)/И 73
Автор(ы) : Назар, Максим Миколайович
Заглавие : Тренінг спілкування та комунікативної компетентності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі: методичні рекомендації/ М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 51-63 (Шифр 159.953.5](072)/И 73-658815699)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
УДК : 159.953.5](072)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-47 
 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 17470
Число посетителей 548
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя