Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Тягур, В. М.@<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 13
Выходные данные : Київ: Гнозіс, 2015
Колич.характеристики :399 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 44.00 грн.
УДК : 153
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--психологічна допомога
Содержание : Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки/ Л. М. Вольнова. Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі/ Г. І. Гладій. Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру/ А. М. Грись. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей/ І. В. Дуркалевич. Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами/ Г. А. Дьоміна. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Проблема професійної соціалізації особистості в системі управління соціальною роботою/ Л. Ф. Лєскова. Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію/ Л. М. Литвинчук. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Розлучення батьків як фактор девіантної поведінки дітей/ Н. Ю. Максимова. Комплексна сугестивна психокорекція девіантної поведінки юнаків та підлітків/ І. Ф. Манілов. Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Особливості економічної соціалізації дітей в прийомних сім'ях/ Т. І. Мельничук. Особливості медіації під час проведення переговорів про примирення сторін в юридичному конфлікті/ Ю. В. Меркулова. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів/ В. М. Мицько. Організація соціально-виховної та психологічної роботи з неповнолітніми, які перебувають у конфлікті з законом/ О. М. Мірошниченко. Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених/ О. С. Недибалюк. Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками/ Т. А. Некіз. Роль психологічної установки у формуванні девіантної поведінки/ К. М. Новікова. Феномен самостійності в контексті адаптивних процесів/ М. М. Павлюк. Особливості психологічної реабілітації учасників бойових дій засобами природничої рекреації/ Р. П. Попелюшко. Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації/ С. А. Прахова. Феномен ненависті й питання формування толерантності у стосунках між дітьми/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму/ Т. А. Рябовол. Реабілітація учасників АТО методами психологічної допомоги/ В. М. Синишина. Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці/ Е. Т. Соломка, У. Б. Михайлишин. Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів/ Д. Ю. Старков. Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу/ Ю. В. Старова. Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку/ А. Д. Терещук. Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід/ Б. М. Ткач. Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності/ Ю. В. Товстокора. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи/ В. М. Тягур. Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку/ Л. М. Тягур. Статеві особливості осіб з різним рівнем готовності до професійної самореалізації/ О. Г. Угрин. Родительское участие как фактор психического здоровья украинских подростков/ А. И. Уханова. Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії/ О. Л. Федоровічева. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків/ О. П. Хомчук. Роль рівня домагань у процесі адаптації особистості в соціумі/ С. В. Чопик. Особливості інтелекту безпритульних та бездоглядних дітей/ А. О. Широкая [и др.]. Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою/ В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.035.6-057.874/Т 99
Автор(ы) : Тягур В. М.
Заглавие : Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 304-314 (Шифр 153/А 43-505485)
Примечания : Бібліогр.: с. 312 (12 назв)
УДК : 371.035.6-057.874
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): трудова школа--ручна праця--художньо-естетичне навчання--громадянське виховання--творчі сили дитини--всебічний розвиток особистості
Аннотация: Проведено історичний аналіз досвіду організації і функціонування трудових шкіл Німеччини Г.Кершенштейнером, у яких художньо-естетичне навчання реалізувалося через сукупність методичних засобів і прийомів художньої підготовки, що відповідало не тільки природним і інтелектуальним прагненням дитини, але і її соціальним інстинктам. Розглянуто спроби адаптації цього досвіду на розбудову системи освіти України на поч. ХХ ст.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 60292
Число посетителей 1088
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя