Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Улько, Н. М.@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 16
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Колич.характеристики :406 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 28.00 р.
УДК : 159.928(082)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз/ Г. М. Бевз. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності/ А. М. Грись, М. М. Павлюк. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи)/ В. В. Москаленко. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу/ Л. З. Сердюк. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність/ В. В. Турбан. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами/ О. Л. Музика, О. В. Гончарук. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження/ І. М. Візнюк. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід)/ К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. О. Грейліх. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення/ О. В. Губенко. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність/ Н. М. Дембицька. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності/ Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності/ В. В. Іванова. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій/ В. В. Кириченко. Методи активації професійної креативності/ А. М. Крицька. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів/ О. І. Купрєєва. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості/ В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм/ О. В. Мазяр. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах/ Н. С. Малєєва. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці/ Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості/ О. О. Музика. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень/ Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси/ Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку/ Я. В. Сухенко. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. Позитивні впливи комп'ютерних ігр/ Г. В. Чайка. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості/ О. А. Чиханцова. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку/ О. О. Щербакова. Поняття ірраціональності у наукових розвідках/ Н. Т. Гусєва. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи/ З. П. Зеленська. Особливості булінг-структури в підлітковому віці/ К. В. Максьом. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів/ С. С. Митрофанова. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією/ О. М. Місюра. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба)/ У. В. Настояща. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл/ В. М. Тесленко. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості/ Н. М. Улько. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл/ Л. П. Федоренко. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки/ А. М. Чорний. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект/ О. Т. Шевченко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Улько Н. М.
Заглавие : Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 360-368 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примечания : Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
УДК : 159.942.5-056.265:17.022.1
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): втрати--психотравма--травмуюча ситуація--емоційна травма--психотравмована особистість--після-травматичне психологічне зростання
Аннотация: Стаття присвячена аналізу впливу пережитої психотравми на подальше життя людини, зокрема її ціннісно-смислову сферу. Проведено теоретичний та емпіричний аналіз тих втрат, які особистість зазнає в результаті проживання емоційно травмуючої ситуації. Як показали зрізи емпіричного дослідження на першому місці знаходяться втрати, у яких йдеться про смертельну небезпеку та почуття безпорадності. Також представлено позицію щодо позитивного асимілювання емоційної травми у контексті подальшого індивідуально-особистісного розвитку. Очевидним являється той факт, що у психотерапевтичній роботі важливо співвідносити наявні переживання і попередні, більш давні, пов'язані з різними життєвими втратами. Вдалося відслідковувати, що як тільки виявлялася можливість звертатися до особистої історії людини та виявляти в ній зв'язок з минулою неопрацьованою та неозначеною травмою - опрацювання емоційних травм і втрат ставало можливим. Завдяки цьому, в особистості з'являється "після-травматичне психологічне зростання", у процесі якого змінюється її ставлення до себе, до інших, переглядаються життєві цінності, знаходяться нові сенси для життя.
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.34/П 86
Автор(ы) : Уварова С. Г., Бойченко Н. Г., Гришкан С. О., Улько Н. М.
Заглавие : Психологічна допомога в кризових ситуаціях : научное издание
Выходные данные : Київ: ПВНЗ МІГП, 2016
Колич.характеристики :224 с.
ISBN, Цена 978-966-97479-2-1: 25.00 грн
УДК : 615.851+159.98+364.62
Предметные рубрики: Практична психологія-- Психологічна допомога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна допомога--криза--стрес--травма
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 150027
Число посетителей 766
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя