Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Шамне, Анжеліка Володимирівна@<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8/Ш 19 рукописный текст
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Психологічні новоутворення як проблема вікової психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2004
Колич.характеристики :302 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 195-213.
УДК : 159.922.7/.8
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Психологічні новоутворення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): феномен новоутворення--психічний розвиток--самосвідомість--ціннісно-мотиваційна сфера--дитинство--підлітково-юнацький вік
Аннотация: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми новоутворень. Розкрито сутність і зміст поняття, запропонований свій варіант його визначення. Проаналізовано особливості динаміки психічного розвитку в онтогенезі як цілісного, системно-організованого процесу. Досліджено особливості структурно-змістових, процесуально-генетичних і функціонально-генетичних характеристик феномену новоутворення. Створено системну модель цього явища, визначено його роль та місце в процесах переходу від одного вікового періоду розвитку до іншого.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:005.581/Ш 19-809460873 рукописный текст
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :502 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 410-471.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Розвиток особистості-- Підлітки-- Юнаки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціальний розвиток--розвиток особистості--віковий розвиток--підлітково-юнацький вік--вікова психологія--отроцтво--дихотомічний аналіз--криза особистості--криза суб'єкта--корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Колич.характеристики :774 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), (1)
Свободны : ЧЗ(1), (1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціальний розвиток--підлітковий вік--соціальна поведінка--домінантність--індивідуалізм--автономність
Аннотация: У статті проаналізовано результати емпіричної операціоналізації конструкта "тип психосоціального розвитку". Окреслено феноменологічну картину індивідуалізації психосоціального розвитку підлітків.
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Колич.характеристики :483 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 466-475: табл. (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 474 (3 назви)
УДК : 159.922.8:159.923.2:159.922.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітковий вік--феноменологія--ознаки підлітково-юнацької кризи--батьки--вчителі--сучасні підлітки--факторний аналіз
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження симптоматики, феноменології та перебігу підлітково-юнацької кризи. Здійснено порівняльний аналіз результатів анкетування різних груп респондентів.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/Ш 19
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Теорія та практика психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці : монографія
Выходные данные : Київ: ТОВ ВНП "Інтерсервіс", 2015
Колич.характеристики :488 с.
ISBN, Цена 978-617-696-329-5: 29.00 грн
УДК : 159.922.73-053.6+159.922.8
Предметные рубрики: Психосоціальний розвиток
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічний розвиток--підлітково-юнацький вік--психосоціальний розвиток--емпірична структура--симптоматика і феноменологія--варіативно-типологічний підхід
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922./П 68-409655999 рукописный текст
Автор(ы) : Прахова, Світлана Анатоліївна
Заглавие : Психологічні детермінанти подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2017
Колич.характеристики :241 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-188.
УДК : 37.015.3:159.922.7(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фрустраційні стани--психологічні детермінанти--предиктори--корекційно-розвивальна програма
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі психологічних детермінант виникнення та подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп. У роботі здійснено систематизацію та узагальнення основних теоретичних та методологічних підходів до вивчення фрустрації у зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Проаналізовано психологічну природу та зміст феномену фрустрації. Розроблено та обґрунтовано структурно-динамічну модель детермінації фрустраційних станів школярів. Представлено результати емпіричного дослідження (із використанням лонгітюду та методу поперечних зрізів). Створено регресійні моделі предикторів виникнення й подолання фрустраційних станів для учнів різних вікових категорій (молодші школярі, підлітки, юнаки). Розроблено та апробовано комплексну корекційно-розвивальну тренінгову програму подолання фрустраційних станів. Підтверджено припущення про те, що за умови направленого психологічного супроводу психологічні детермінанти виникнення фрустраційних станів, змінюючи полярність і конструктивність переживань, трансформуються у психологічні детермінанти їх подолання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(02)/Ш 19
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Збірник задач з психології : навчальний посібник
Выходные данные : Київ: ТОВ НВП "Інтерсервіс", 2017
Колич.характеристики :238 с.
ISBN, Цена 978-617-696-550-3: 14.00 грн
УДК : 159.9(076)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): задачі з психології--вступ до психології--психологія особистості та діяльності--увага--когнітивні процеси--емоційно-вольова сфера--індивідуально-типологічні властивості людини
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 41294
Число посетителей 1006
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя