Поисковый запрос: <.>A=Яблонська, Тетяна Миколаївна@<.> |
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27. - 2015
|
>2.
| UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ). Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 6: Психологія обдарованості Вип. 10. - 2015
|
>3.
| Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 6: Психологія обдарованості Вип. 12. - 2016
|
>4.
| UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ). Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості Вип. 15. - 2017
|
>5.
| Куриця А. І. Відповідальність як чинник розвитку лідерських якостей студента/Куриця Алла Іванівна ; наук. кер. Яблонська Т. М.. - 2013
|
>6.
| Яблонська Т. М. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ/Т. М. Яблонська // Самотворення у розвитку особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 54-67
|
>7.
| Яблонська Т. М. Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинники самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 107-122
|
>8.
| Данилюк І. В. Вплив соціального контексту на формування етнічної ідентичності особистості/І. В. Данилюк // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 81-93
|
>9.
| Пенькова О. І. Динаміка процесу самовдосконалення у сімейному спілкуванні/О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 123-128
|
>10.
| Данилюк І. В. Етнічна ідентичність як чинник самотворення особистості/І. В. Данилюк // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 68-81
|
>11.
| Боришевський М. Й. Концептуальні засади проблеми самотворення особистості/ М. Й. Боришевський // Самотворення у розвитку особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 6-10
|
>12.
| Пенькова О. І. Концептуальні підходи до проблеми самовдосконалення особистості у сучасній науці/О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 104-107
|
>13.
| Сердюк Л. З. Методичне забезпечення дослідження/Л. З. Сердюк, Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 21-38
|
>14.
| Науковий вісник Чернівецького університету/Чернівецький національний університет Вип. 743: Педагогіка і психологія. - 2015
|
>15.
| Сердюк Л. З. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості /Л. З. Сердюк // Самотворення у розвитку особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 15-20
|
>16.
| Сердюк Л. З. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення/Л. З. Сердюк // Самотворення у розвитку особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 10-15
|
>17.
| Яблонська Т. М. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків/Т. М. Яблонська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.139-149
|
>18.
| Яблонська Т. М. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/Т. М. Яблонська // Науковий вісник Чернівецького університету. -Чернівці:ЧНУ, 2015,N Вип. 743:Педагогіка і психологія.-С.290-296
|
>19.
| Куліш В. І. Особливості усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації/Куліш Віктор Іванович; наук. кер. Яблонська Т. М.. - 2012
|
>20.
| Яблонська Т. М. Проблема самовдосконалення особистості як предмет наукового дослідження/Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості. -Київ:Педагогічна думка, 2015.-С.С. 14-21
|
|
|