Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Яблонська, Тетяна Миколаївна@<.>
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-48 
1.
159.923
Я 14


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків [Текстььь] / Т. М. Яблонська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 139-149 : табл. - Бібліогр.: с. 148 (10 назв)
УДК

фывфывфыв:
ідентичність -- ідентифікація -- соціальна ідентичність -- особистісна ідентичність -- обдарованість -- художня обдарованість -- проблемні підлітки
Аннотация: У статті розглядається феномен ідентичності, його структура як єдність когнітивного, емоційного, конативного та ціннісного компонентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 236 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 14.00 р.
    Содержание:
Бажанюк, Валентина Станіславівна. Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики / В. С. Бажанюк. - С .1-13. - Бібліогр.: с. 13 (3 назви)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства / Ю. О. Бохонкова. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
Горобець, І. А. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості / І. А. Горобець. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 30 (5 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів / О. А. Кривопишина. - С .31-38. - Бібліогр.: с. 38 (5 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців / О. М. Кокун. - С .39-49. - Бібліогр.: с. 48-49 (8 назв)
Корольов, Д. К. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ / Д. К. Корольов. - С .50-63. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви) : рис.
Музика, Олександр Леонідович. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .63-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (19 назв)
Панченко, О. А. Психологические проблемы становления информационного общества / О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. - С .84-93. - Бібліогр.: с. 92-93 (5 назв) : рис.
Панченко, О. А. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии / О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. - С .77-84. - Бібліогр.: с. 84 (9 назв)
Панченко, О. А. Психологическая коррекция больных неврастенией / О. А. Панченко [и др.]. - С .93-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв)
Другие авторы: Кутько И. И., Петракова Т. В., Стасюк А. В.
Панченко, О. А. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка / О. А. Панченко [и др.]. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (6 назв) : табл.
Другие авторы: Симоненко Е. Б., Зарубайко А. В., Цапро Н. П.
Поклад, Ірина Миколаївна. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології / І. М. Поклад. - С .108-122. - Бібліогр.: с.121-122 (17 назв)
Пфлюгер, А. В. Толерантність як перцептивна готовність особистості / А. В. Пфлюгер. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 129 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями / О. Б. Сидоренко. - С .130-139. - Бібліогр.: с. 138-139 (9 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків / Т. М. Яблонська. - С .139-149. - Бібліогр.: с. 148 (10 назв) : табл.
Яланська, Світлана Павлівна. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога / С. П. Яланська. - С .149-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Волошин, В. М. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей / В. М. Волошин. - С .157-165. - Бібліогр.: с.164-165 (15 назв)
Малкович, М. М. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку / М. М. Малкович. - С .166-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (8 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників / М. О. Мельник. - С .176-189. - Бібліогр.: с. 187-188 (18 назв)
Музичук, О. О. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття / О. О. Музичук. - С .189-198. - Бібліогр.: с. 198 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
Орос, В. М. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків / В. М. Орос. - С .207-215. - Бібліогр.: с. 214-215 (15 назв)
Сніжна, М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями / М. А. Сніжна. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 215 (14 назв)
Шаріпова, Д. С. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців / Д. С. Шаріпова. - С .223-232. - Бібліогр.: с. 232 (8 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї [Текстььь] / Т. М. Яблонська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані діти -- ідентичність -- сімейні взаємини -- сімейне виховання
Аннотация: Здійснено порівняння змісту і структури ідентичності обдарованих дітей та представників контрольної групи, а також особливостей сімейних взаємин цих груп дітей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

4.
159.928(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 329 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Содержание:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
Антонов, В. М. Методи дослідження акме-обдарованої особистості / В. М. Антонов. - С .21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
Бастун, Наталія Анатоліївна. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини / Н. А. Бастун. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви)
Біла, Ірина Миколаївна. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії / І. М. Біла. - С .43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості / Н. Д. Володарська. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 59-60 (5 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві / О. В. Губенко. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника / Ю. А. Гулько. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
Демченко, О. П. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі / О. П. Демченко. - С .78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів / Г. М. Дубчак. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Івашкевич, Е. З. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості / М. В. Кокарєва. - С .120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Митник, Олександр Якович. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Здібності особистості та процес соціалізації / В. В. Москаленко. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного / Н. О. Никончук. - С .157-169. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви) : табл.
Петрунько, О. В. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. - С .170-179. - Бібліогр.: с.176-177 (13 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці / О. В. Савченко. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості / Л. З. Сердюк. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
Соловей, Яніна Григорівна. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями / І. М. Тичина, А. П. Байдюк. - С .219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
Шестопалова, О. П. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції / О. П. Шестопалова. - С .235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї / Т. М. Яблонська. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
Гончарук, О. В. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
Загурська, Е. В. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості / Е. В. Загурська. - С .273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .291-299. - Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
Процик, Л. С. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик. - С .300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів / М. М. Чекрижова. - С .308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
Чигирин, Т. О. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів / Т. О. Чигирин. - С .319-327
УДК

фывфывфыв:
психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя [Текстььь] / Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 620-631. - Бібліогр.: с. 628-630 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
соціально-психологічна адаптація -- учасники бойових дій -- самоефективність -- самоактуалізація -- емоційно-ціннісне ставлення -- тенденції соціально-психологічної адаптації
Аннотация: У статті розглядається проблема соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до цивільного життя. Соціально-психологічна адаптація військовослужбовців, що повернулися із зони бойових дій, представлена як діалектичний процес встановлення динамічної рівноваги у системі взаємин особистості з цивільним соціальним оточенням, який носить характер реадаптації. Обгрунтовано зміст і показники соціально-психологічної адаптації особистості військовослужбовця, який повернувся із зони бойових дій, зокрема: несуперечливі, узгоджені уявлення про мирне життя, про себе та інших в ньому, визначеність емоційно-ціннісного ставлення особистості до явищ цивільного життя, самоствердження, самоактуалізація, продуктивна діяльність (професійна, сімейна тощо), задоволеність основних соціальних потреб. Встановлені основні особливості адаптаційного процесу учасників бойових дій до цивільного життя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дембицька, Наталія Миколаївна; Вус, Віктор Ілларіонович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - 636 с. - ISSN 2072-4772. - 38.00 грн.
    Содержание:
Баранов, В. В. Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки / В. В. Баранов. - С .8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї / І. М. Біла. - С .17-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (11 назв)
Блінов, Олег Анатолійович. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи / О. А. Блінов. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
Богдан, Л. М. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. М. Богдан. - С .42-44. - Бібліогр.: с. (12 назв)
Вакуліч, Т. М. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців / Т. М. Вакуліч. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (3 назви)
Виходцева, О. А. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера / О. А. Виходцева. - С .53-62. - Бібліогр.: с. 661-62 (5 назв)
Войтенко, О. В. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації / О. В. Войтенко. - С .62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
Володарская, Наталя Дмитрівна. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО / Н. Д. Володарская. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (8 назв)
Вольнова, Л. М. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців / Л. М. Вольнова. - С .76-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (13 назв)
Гандзілевська, Г. Б. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка / Г. Б. Гандзілевська. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (5 назв)
Герасіна, С. В. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів / С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. - С .90-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи / А. М. Грись, С. Д. Максименко . - С .102-113. - Бібліогр.: с. 112 (2 назви) : табл.
Гудінова, Ірина Леонідівна. Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 119-120 (14 назв)
Дереча, А. А. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО / А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. - С .121-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Дідик, Н. М. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб / Н. М. Дідик. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (10 назв)
Доріченко, В. А. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням / В. А. Доріченко. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність / В. Л. Зливков. - С .146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (8 назв)
Каламаж, В. О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В. О. Каламаж. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв) : табл.
Каплуненко, Я. Ю. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду / Я. Ю. Каплуненко. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (7 назв)
Каськов, І. В. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення / І. В. Каськов. - С .174-183. - Бібліогр.: с. 180-182 (15 назв)
Киричевська, Л. П. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні / Л. П. Киричевська. - С .183-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
Кіричевська, Е. В. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами / Е. В. Кіричевська. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200-201 (6 назв)
Ковальчук, О. П. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США) / О. П. Ковальчук. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 208 (5 назв)
Коляденко, Н. В. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка" / Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. - С .209-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (10 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 221-222 (5 назв)
Котик, І. О. Концептуальні положення особистісної надійності людини / І. О. Котик. - С .223-231. - Бібліогр.: с. 230 (5 назв)
Крупельницька, Л. Ф. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі... / Л. Ф. Крупельницька. - С .231--240. - Бібліогр.: с. 238-239 (9 назв)
Литвиненко, Л. І. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель / Л. І. Литвиненко. - С .240-248. - Бібліогр.: с. 246-247 (5 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації / Л. М. Литвинчук. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 255 (7 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО / С. О. Лукомська. - С .256-264. - Бібліогр.: с. 262-264 (12 назв)
Лук'яненко, М. М. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів / М. М. Лук'яненко. - С .264-276. - Бібліогр.: с. 275-276 (7 назв)
Максим, О. В. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій / О. В. Максим. - С .277-285. - Бібліогр.: с. 284 (4 назви)
Максимов, Н. В. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій / Н. В. Максимов. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 291 (6 назв)
Максимова, Наталя Юріївна. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С .292-298. - Бібліогр.: с. 297 (3 назви)
Матласевич, О. В. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження / О. В. Матласевич. - С .298-308. - Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
Метласевич, О. В. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті / О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 314-315 (10 назв)
Мельник, О. А. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму / О. А. Мельник. - С .316-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (8 назв)
Мельник, О. В. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО / О. В. Мельник. - С .323-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (11 назв)
Мельниченко, Л. М. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО / Л. М. Мельниченко. - С .331-338. - Бібліогр.: с. 336-338 (10 назв)
Мельничук, О. Б. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій / О. Б. Мельничук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 344-346 (8 назв)
Музика, О. Л. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз / О. Л. Музика. - С .346-355. - Бібліогр.: с. 354 (4 назви)
Митник, Олександр Якович. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи / О. Я. Митник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362 (7 назв)
Назар, Максим Миколайович. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО / М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 370-372 (13 назв)
Недвига, О. В. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку / О. В. Недвига. - С .373-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
Некіз, Т. А. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців / Т. А. Некіз. - С .383-389. - Бібліогр.: с. 388 (5 назв)
Омельченко, Ю. О. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців / Ю. О. Омельченко. - С .389-395. - Бібліогр.: с. 394 (4 назви)
Османова, Алімє Маметівна. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених / А. М. Османова. - С .395-405. - Бібліогр.: с. 404-405 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / М. М. Павлюк. - С .405-414. - Бібліогр.: с. 414 (1 назва)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні детермінанти самореалізації особистості / О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. - С .415-422. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва / І. М. Поклад. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-431 (20 назв)
П'янківська, Л. В. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців... / Л. В. П'янківська. - С .431-437. - Бібліогр.: с. 436-437 (5 назв)
Рибик, Л. А. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі / Л. А. Рибик. - С .437-450. - Бібліогр.: с. 449 (5 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості психологічного супроводу учасників АТО... / Т. А. Рябовол. - С .450-458. - Бібліогр.: с. 457 (5 назв)
Савіна, М. І. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії / М. І. Савіна. - С .458-466. - Бібліогр.: с. 465 (7 назв)
Савченко, Ганна Володимирівна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності... / Г. В. Савченко. - С .466-473. - Бібліогр.: с. 472-473 (3 назви)
Святенко, Ю. О. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми / Ю. О. Святенко. - С .473-481. - Бібліогр.: с. 480-481 (4 назви)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості / Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. - С .481-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців / О. Б. Сидоренко. - С .491-502. - Бібліогр.: с. 501 (4 назви)
Синіцька, Т. В. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини / Т. В. Синіцька. - С .502-509. - Бібліогр.: с. 508-509 (4 назви)
Старков, Денис Юрійович. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей / Д. Ю. Старков. - С .510-518. - Бібліогр.: с. 517-518 (6 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів / Л. А. Терещенко. - С .518-526. - Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / А. Д. Терещук. - С .526-534. - Бібліогр.: с. 533-534 (12 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки... / Б. М. Ткач. - С .534-547. - Бібліогр.: с. 544-546 (27 назв)
Ткачук, Т. Л. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / Т. Л. Ткачук. - С .547-553. - Бібліогр.: с. 552-553 (6 назв)
Філоненко, Л. А. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях / Л. А. Філоненко. - С .553-560. - Бібліогр.: с. 559-560 (6 назв)
Хміляр, Олег Федорович. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі / О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. - С .560-571. - Бібліогр.: с. 570 (5 назв)
Хомич, Галина Олексіївна. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій / Г. О. Хомич. - С .571-578. - Бібліогр.: с. 577-578 (5 назв)
Чайка, Галина Василівна. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців / Г. В. Чайка. - С .579-584. - Бібліогр.: с. 583-584 (9 назв)
Черемшинська, Н. М. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії / Н. М. Черемшинська. - С .584-595. - Бібліогр.: с. 594 (4 назви)
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки / О. Є. Цвєткова. - С .595-605. - Бібліогр.: с. 603-604 (15 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Загальна модель самореалізації особистості / О. М. Шамич. - С .605-613. - Бібліогр.: с. 612-613 (9 назв)
Шусть, В. В. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій / В. В. Шусть. - С .613-620. - Бібліогр.: с. 619-620 (5 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя / Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус. - С .620-631. - Бібліогр.: с. 628-630 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923.2
П 86


    Пилипенко, Любов Іванівна.
    Психолого-педагогічні рекомендації стосовно оптимізації самореалізації особистості в навчально-виховному процесі [Текст] / Л. І. Пилипенко // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 170-173
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

8.
159.923(072)
С 17


   
    Самотворення у розвитку особистості [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 93 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Боришевський, Мирослав Йосипович. Концептуальні засади проблеми самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С. 6-10
Сердюк, Людмила Захарівна. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення / Л. З. Сердюк. - С. 10-15
Сердюк, Людмила Захарівна. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 15-20
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості / О. І. Пенькова. - С. 20-24
Володарська, Наталія Дмитрівна. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ / Н. Д. Володарська. - С. 27-38
Пенькова, Олена Іванівна. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ / О. І. Пенькова. - С. 41-52
Яблонська, Тетяна Миколаївна. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ / Т. М. Яблонська. - С. 54-67
Пилипенко, Любов Іванівна. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ / Л. І. Пилипенко. - С. 68-78
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
самотворення -- розвиток особистості -- самовдосконалення -- педагогічний процес -- міжособистісні взаємини -- сімейно-ціннісні орієнтації -- світосляд
Аннотация: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


9.
159.923.2
П 86


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психолого-педагогічні умови та методичні засоби активізації самовдосконалення особистості підлітка та юнака [Текст] / Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 157-160
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

10.
159.923.2
П 86


    Антоненко, В'ячеслав Володимирович.
    Психологічні засади оптимізації процесу самотворення в морально-естетичній сфері [Текст] / В. В. Антоненко // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 163-170
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

11.
159.923.2
П 86


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Психологічні засади формування самовдосконалення особистості у взаємодії сім’ї та школи [Текст] / О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 160-163
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

12.
159.923.2
П 86


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Динаміка процесу самовдосконалення у сімейному спілкуванні [Текст] / О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 123-128
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

13.
159.923.2
П 86


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинники самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці [Текст] / Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 107-122
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

14.
159.923.2
П 86


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості [Текст] / О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 129-134
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

15.
159.923.2
П 86


    Володарская, Наталия Дмитриевна.
    Психолого-педагогічні засади розвитку світоглядних орієнтацій особистості [Текст] / Н. Д. Володарская // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 154-157
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

16.
159.923.2
П 86


    Пилипенко, Любов Іванівна.
    Психологічні особливості самотворення особистості як умови її самореалізації [Текст] / Л. І. Пилипенко // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 135-153
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

17.
159.923(072)
С 17


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ [Текст] / Т. М. Яблонська // Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 54-67
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

18.
159.923(072)
С 17


    Пенькова, Олена Іванівна.
    СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ [Текст] / О. І. Пенькова // Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 41-52
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

19.
159.923(072)
С 17


    Пилипенко, Любов Іванівна.
    САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ [Текст] / Л. І. Пилипенко // Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 68-78
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

20.
159.9(092)(477.84)
Я 87


    Ятищук, Анастасія Анатоліївна.
    Проблеми психології виховання у творчій спадщині С. Балея [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. А. Ятищук ; наук. керівн. Т. М. Яблонська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
психологія виховання С. Балея -- педагогічна психологія -- виховання -- гетероедукація -- автоедукація -- принцип природовідповідності
Аннотация: Робота присвячена вивченню проблем психології виховання та шляхів їх розв’язання в теоретичному спадку видатного українсько-польського вченого Степана Балея. Здійснений теоретико-методологічний аналіз творчої спадщини вченого, проаналізовані передумови формування його наукового світогляду, розглянута система його науково-психологічних поглядів. Психологія виховання С.Балея, що складає основу його наукової спадщини, є цілісною системою поглядів, яка характеризується єдністю структурних і функціональних елементів мети, факторів, принципів, змісту та методів виховання, орієнтованих на практичну реалізацію психологічно обґрунтованого виховання та навчання, глибоко особистісного і творчого за своєю суттю.У роботі здійснено ретроспективний аналіз становлення ідей психології виховання Степана Балея у системі наукового знання, обґрунтовано оригінальність поглядів вченого на розв’язання проблем психології виховання. Окреслено значення ідей психології виховання С. Балея для розвитку теорії та практики педагогічної психології, їх роль у контексті завдань сучасної освіти, запропоновано шляхи впровадження ідей психології виховання вченого у педагогічну практику. .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-48 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 35286
Число посетителей 1237
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя