Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (395)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (29)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ІДЕНТИЧНІСТЬ<.>
Общее количество найденных документов : 146
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
15(08)
А 43


    Зливков, В. Л.
    Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп [Текст] / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
автентичність -- ідентичність -- тренінг -- наратив -- самореалізація -- професійна діяльність
Аннотация: Дану статтю присвячено результатам емпіричного дослідження можливостей застосування інтегративного підходу у вивченні автентичності та ідентичності ведучих тренінгових груп. Встановлено, що інтегративний підхід дозволяє вивчити феномени автентичності та ідентичності як єдині цілісні феномени, активний простір, схильний до самовдосконалення, здатний наповнювати реальним змістом, становленням і переживаннями. За результатами емпіричного аналізу виявлено, що досліджувані молодші 30 років мають найвищі показники за шкалою "автентичний самовираз", а найнижчі - за шкалою "знання і прийняття себе"; ведучим тренінгових груп, старшим за 50 років, найбільше властивий "автентичний самовираз", а найнижчі - за шкалою "знання і прийняття себе"; ведучим тренінгових груп, старшим за 50 років, найбільше властивий "автентичний самовираз", а найменьше "не-обмеженість іншими"; більшість опитаних вважають, що їхнім найважливішим ресурсом в роботі є накопичений життєвий і трудовий досвід, саме досвід визначає ефективність ведення тренінгової групи. Трансформація спогадів краще виражена у досліджуваних чоловіків, натомість жінки, хоча й не сприймають описувану ними ситуацію як дискомфортну, все ж більше пам'ятають її деталі; чоловіки більше схильні до румінацій, частіше за жінок вважають свій досвід унікальним, значущим не лише для них, а й контексті досвіду проведення тренінгів; у досліджуваних спостерігаються високі показники за шкалою "самоприйняття та саморозуміння", тобто ведучі тренінгів завдяки складній ситуації краще розуміють цінність свого життя, свої потенційні можливості і ресурси.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лукомська, С.О.; Котух, О.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шапаренко, Ю. В.
    Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків [Текст] / Ю. В. Шапаренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 645-655. - Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
етнічна група -- етнічна ідентичність -- етнічна самосвідомість -- етнічні меншини -- міжетнічні відносини
Аннотация: У статті з'ясовано, що протягом тривалого часу лемки зазнавали асимілятивного тиску з різних боків. Доведено, що зовнішньополітичні маніпуляції мали і продовжують чинити несприятливий тиск на лемків як етнічну групу, що призвело до гальмування розвитку лемківської самосвідомості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

3.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 39 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 476 с. - ISSN 2072-4772. - 28.00 грн.
    Содержание:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості / Н. І. Антюхова. - С .12-25. - Бібліогр.: с. 21-22 (22 назви)
Байєр, Оксана Олександрівна. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці / О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. - С .26-34. - Бібліогр.: с. 31-32 (20 назв) : табл.
Белановська, Ольга Вікторівна. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів / О. В. Белановська, О. Л. Белановський. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв) : табл.
Варава, Людмила Анатоліївна. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження / Л. А. Варава. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 54 (8 назв)
Варга, Вікторія Степанівна. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі / В. С. Варга. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 65 (1 назва) : рис.
Вернік, Олексій Леонідович. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох / О. Л. Вернік. - С .67-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (18 назв)
Візнюк, Інесса Миколаївна. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі / І. М. Візнюк. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86 (10 назв) : табл.
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-96 (6 назв)
Волинець, Наталія Валентинівна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини / Н. В. Волинець. - С .98-103. - Бібліогр.: с. 102 (3 назви)
Кахно, Ірина Вікторівна. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом / І. В. Кахно. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Кльоц, Любов Антонівна. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти / Л. А. Кльоц. - С .114-126. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв) : рис.
Комар, Тетяна Олександрівна. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України / Т. В. Комар. - С .127-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв) : рис.
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи / А. М. Льовочкіна. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 145-146 (16 назв)
Лойко, Наталя Олексіївна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці / Л. С. Лойко [и др.]. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Другие авторы: Шульга Г. Б., Коломієць Л. І., Монастирська А. Ю.
Люта, Леся Петрівна. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу / Л. П. Люта. - С .158-167. - Бібліогр.: с. 165 (7 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу / М. В. Максимов. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
Максимова, Наталія Юріївна. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх / Н. Ю. Максимова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 182-183 (4 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості / Т. М. Мандзик. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 192-193 (10 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя / М. О. Марценюк. - С .196-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (8 назв) : рис.
Маслова, Світлана Олегівна. Старіння як соціально-психологічне явище / С. О. Маслова. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-218 (19 назв)
Оліфірович, Наталія Іванівна. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища / Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. - С .221-231. - Бібліогр.: с. 229 (10 назв)
Павленко, Оксана Володимирівна. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності / О. В. Павленко. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв) : табл.
Падалка, Роман Григорович. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів / Р. Г. Падалка. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249 (2 назви) : табл.
Педоренко, Валентина Миколаївна. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства / В. М. Педоренко. - С .251-259. - Бібліогр.: с. 258 (6 назв)
Пінчук, О. В. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії / О. В. Пінчук. - С .260-268. - Бібліогр.: с. 267 (4 назви) : рис.
Поворозник, К. О. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності / К. О. Поворозник. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв) : табл.
Потоцька, Ірина Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості / І. С. Потоцька. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 286 (9 назв) : рис.
Ремпель, Жанна Олександрівна. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації / Ж. О. Ремпель. - С .289-300. - Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя / В. С. Романова. - С .301-308. - Бібліогр.: с. 307 (3 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір / В. С. Романова, Г. І. Караван. - С .309-324. - Бібліогр.: с. 323 (9 назв) : табл.
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .325-332. - Бібліогр.: с. 331 (3 назви)
Сараєва, Надія Михайлівна. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .333-346. - Бібліогр.: с. 342-343 (20 назв) : табл.
Сердюкова, Інна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища / І. М. Сердюкова. - С .347-358. - Бібліогр.: с. 355-356 (14 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження / Н. В. Слободяник. - С .359-368. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв) : табл.
Старков, Денис Юрійович. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту / Д. Ю. Старков. - С .369-378. - Бібліогр.: с. 376 (10 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. - С .379-388. - Бібліогр.: с. 386-387 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю / В. В. Турбан. - С .389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
Чала, Катерина Олександрівна. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект / К. О. Чала, С. І. Позняк. - С .402-412. - Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
Чухрій, І. В. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві / І. В. Чухрій. - С .413-422. - Бібліогр.: с. 420 (9 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій / А. Ю. Швалб. - С .423-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню / Ю. М. Швалб. - С .431-440. - Бібліогр.: нет : табл.
Шостак, Уляна Вікторівна. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї / У. В. Шостак. - С .441-449. - Бібліогр.: с. 447-448 (7 назв)
Грановська, Олена Яківна. Міфологічне уявлення про час / О. Я. Грановська. - С .450-459. - Бібліогр.: с. 458 (5 назв)
Шандрук, Сергій Констянтинович. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів / С. К. Шандрук. - С .460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Монастирська, А. Ю.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 50 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - 72 с. : табл. - ISSN 2072-4772
    Содержание:
Березовська, Л. І. Психологічна характеристика емоційного вигорання майбутніх працівників закладів освіти / Л. І. Березовська, І. І. Брецко. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 7-8 (20 назв)
Гуменюк, О. Г. Теоретичний аналіз основних напрямів лідерства державних службовців / О. Г. Гуменюк. - С .9-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (22 назви)
Гура, Н. А. Вплив батьківського фактора на розвиток і переривання кар'єри: результати емпіричного дослідження / Н. А. Гура. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (24 назви)
Карамушка, Л. М. Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .24-32. - Бібліогр.: с. 29-32 (30 назв)
Другие авторы: Креденцер О.В., Терещенко К.В., В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Пастух, Л. В. Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі / Л. В. Пастух. - С .33-39. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
Бігунов, Д. О. Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників / Д. О. Бігунов. - С .40-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (30 назв)
Власов, П. К. Продуктивная коммуникация / П. К. Власов, А. А. Кисельова. - С .46-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (15 назв)
Гірняк, А. Н. Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії / А. Н. Гірняк. - С .50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
Зозуля, О. В. Причини виникнення гендерно зумовленого насильства серед населення України в умовах збройного конфлікту / О. В. Зозуля. - С .57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (15 назв)
Синельников, Р. Ю. Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли" / Р. Ю. Синельников. - С .64-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Свободных экз. нет
Найти похожие

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 472 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772
    Содержание:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 12-15 (23 назви)
Акімова, Л. Н. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості / Л. Н. Акімова. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Андрушко, Я. С. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) / Я. С. Андрушко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
Балашов, Е. М. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності / Е. М. Балашов. - С .35-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52-54 (15 назв)
Балахтар, К. С. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови / К. С. Балахтар. - С .54-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
Бастун, Н. А. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи / Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (7 назв)
Блохіна, І. О. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
Вашека, Т. В. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді / Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
Губенко, О. В. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту / О. В. Губенко. - С .96-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (11 назв)
Дружиніна, І. А. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці / І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 103-105 (12 назв)
Єрмакова, Н. О. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді / Н. О. Єрмакова. - С .105-119. - Бібліогр.: с. 116-117 (15 назв)
Завгородня, О. В. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості / О. В. Завгородня. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
Зливков, В. Л. Наративна ідентичність особистості / В. Л. Зливков. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (9 назв)
Зливков, В. Л. Особливості резилентності лікарів-стоматологів / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. - С .137-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (9 назв)
Зливков, В. Л. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР / В. Л. Зливков [и др.]. - С .145-161. - Библиогр.: с. 157-160 (21 назва)
Другие авторы: Лукомська С. О., Котух О. В., О. В. Мельник
Іванцевич, В. І. Стресостійкість в структурі особистості школяра / В. І. Іванцевич. - С .161-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
Копилов, С. О. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур / С. О. Копилов. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (11 назв)
Котух, О. В. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .179-189. - Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
Кошель, В. А. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток / В. А. Кошель, М. М. Наконечна. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 196-198 (12 назв)
Краєва, О. А. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства / О. А. Краєва, Н. В. Романенко. - С .199-210. - Бібліогр.: с. 209 (5 назв)
Кузікова, С. Б. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів / С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (14 назв)
Лукомська, С. О. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих / С. О. Лукомська. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (6 назв)
Луньов, В. Є. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку / В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. - С .231-237. - Бібліогр.: с. 236 (5 назв)
Марусинець, М. М. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими / М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (9 назв)
Марциняк-Дорош, О. М. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла / О. М. Марциняк-Дорош. - С .246-255 : Бібліогр.: с. 254-255 (7 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження / Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (4 назви)
Папуча, М. В. Психологічні механізми становлення особистості / М. В. Папуча. - С .266-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (13 назв)
Перепелиця, А. В. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту / А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. - С .277-286. - Бібліогр.: с. 285 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .286-299. - Бібліогр.: с. 296-297 (11 назв)
Ростомова, Л. М. Інтереси дітей розлучених батьків / Л. М. Ростомова. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 307-308 (8 назв)
Свідерська, О. І. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз / О. І. Свідерська. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 315 (4 назви)
Сизко, Г. І. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання / Г. І. Сизко. - С .316-326. - Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років / Н. В. Скоростецька. - С .327-337. - Бібліогр.: 335-336 (12 назв)
Степура, Є. В. Проблема позитивних рис особистості / Є. В. Степура. - С .337-347. - Библиогр.: с. 344-346 (24 назви)
Стовбун, О. А. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти / О. А. Стовбун. - С .348-356. - Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
Фесенко, Я. В. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами / Я. В. Фесенко. - С .356-363. - Бібліогр. с. 362-363 (5 назв)
Харченко, Н. А. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз / Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. - С .363-370. - Бібліогр. с. 369 (4 назви)
Хворова, Г. М. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом / Г. М. Хворова. - С .370-380. - 377-379 (16 назв)
Хворова, Г. М. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. - С .380-388. - Бібліогр. с. 377-379 (16 назв)
Хохліна, О. П. Проблема змісту особистості як базової категорії психології / О. П. Хохліна. - С .388-397. - Бібліогр. с. 395-396 (5 назв)
Черкаська, Є. Ф. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності / Є. Ф. Черкаська. - С .397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
Чорна, І. М. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка / І. М. Чорна. - С .405-415. - Бібліогр. с. 414 (5 назв)
Чорна, І. М. Етіологія поведінкових відхилень / І. М. Чорна. - С .426-436. - Бібліогр.: с. 435 (6 назв)
Шейко, А. О. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні / А. О. Шейко. - С .437-443. - Бібліогр.: с. 442 (5 назв)
Яковицька, Л. С. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів / Л. С. Яковицька. - С .443-452. - Бібліогр.: с. 449-451 (13 назв)
Zlyvkov, V. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships / V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. - С .452-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Krylova-Grek, Yu. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space / Yu. Krylova-Grek. - С .461-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (19 назв)
Чорна, І. М. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації / І. М. Чорна. - С .416-426. - Бібліогр.: С. 424 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Методологія психології -- Теорія психології

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; О., В. Мельник
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.
15(57.026)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 41 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 490 с. - ISSN 2072-4772. - 30.00 грн.
    Содержание:
Арнаутова, В. В. Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів / В. В. Арнаутова. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
Борець, Юлія Василівна. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів / Ю. В. Борець. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 32 (7 назв)
Буковська, О. О. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів / О. О. Буковська. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (5 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості / Л. А. Варава. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 48-49 (6 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості / О. Л. Вернік. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 5960 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 68-69(7 назв)
Волеваха, Ірина Борисівна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості / І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (11 назв) : табл.
Волеваха, Сергій Вікторович. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.) / С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. - С .81-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (15 назв) : табл.
Гарькавець, Сергій Олексійович. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя / С. О. Гарькавець. - С .92-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (9 назв)
Гірченко, Олена Леонідівна. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону / О. Л. Гірченко. - С .100-107. - Бібліогр.: с. 105-107 (15 назв)
Гончаренко, Ю. В. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості / Ю. В. Гончаренко. - С .108-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (10 назв)
Горбань, Галина Олександрівна. Соціалізація особистості та екологічність світового простору / Г. О. Горбань. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 122-125 (22 назв)
Дубініна, Д. Е. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді / Д. Е. Дубініна. - С .127-134. - Бібліогр.: с. 132-34 (8 назв)
Журов, Вадим Володимирович. Аналіз концепції життєвої стійкості / В. В. Журов, Н. А. Бієнко. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності / Т. М. Кирпенко. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
Коломієць, Л. І. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців / Л. І. Коломієць. - С .159-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
Комар, Т. Д. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків / Т. Д. Комар. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 178-179 (11 назв)
Кряж, І. В. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки / І. В. Кряж, К. О. Баєва. - С .180-190. - Бібліогр.: с. 187-190 (25 назв)
Лановенко, І. І. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз) / І. І. Лановенко. - С .191-201. - Бібліогр.: с. 2199-200 (15 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення / А. М. Льовочкіна. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208-209 (8 назв)
Люта, Леся Петрівна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві / Л. П. Люта. - С .220-228. - Бібліогр.: с. 227 (4 назви)
Максимов, Микола Володимирович. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини / М. В. Максимов. - С .229-237. - Бібліогр.: с. 236-237 (7 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини / Н. Ю. Максимова. - С .238-246. - Бібліогр.: с. 245-246 (2 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини / Т. М. Мандзик. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 254 (14 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості / М. О. Марценюк. - С .256-266. - Бібліогр.: с.265 (4 назви)
Мейтарчан, С. Ю. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів / С. Ю. Мейтарчан. - С .267-275. - Бібліогр.: с. 273-275 (12 назв)
Михальчук, Наталія Олексіївна. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників / Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. - С .276-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (7 назв)
Мілушина, М. А. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.) / М. А. Мілушина. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (9 назв)
Мунасилова-Мотяш, І. А. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників / І. А. Мунасилова-Мотяш. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (7 назв)
Отрощенко, Н. П. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями / Н. П. Отрощенко. - С .312-320. - Бібліогр.: с. 318-320 (27 назв)
Паламарчук, Ольга Миколаївна. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва / О. М. Паламарчук. - С .321-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (8 назв)
Педоренко, Валентина Миколаївна. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків / В. М. Педоренко. - С .332-340. - Бібліогр.: с. 339-340 (4 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми) / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .341-351. - Бібліогр.: с. 350 (10 назв)
Сараєва, Надія Михайлівна. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.) / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .352-364. - Бібліогр.: с. 360-364 (28 назв)
Телюк, Н. А. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.) / Н. А. Телюк. - С .365-373. - Бібліогр.: с. 370-373 (17 назв)
Тепляков, Николай Николаевич. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.) / Н. Н. Тепляков. - С .374-385. - Бібліогр.: с. 381-384 (23 назви)
Тітова, О. Ю. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.) / О. Ю. Тітова. - С .386-397. - Бібліогр.: с. 395-396 (14 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя" / Л. В. Тищенко. - С .398-406. - Бібліогр.: с. 405-406 (9 назв)
Ткач, Т. В. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.) / Т. В. Ткач. - С .407-415. - Бібліогр.: с. 414 (11 назв)
Чижма, Д. М. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.) / Д. М. Чижма. - С .416-426. - Бібліогр.: с. 422-425 (23 назви)
Чухрій, І. В. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків / І. В. Чухрій. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.) / Ю. М. Швалб. - С .436-450
Шлімакова, І. І. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів / І. І. Шлімакова. - С .451-459. - Бібліогр.: с. 457-458 (9 назв)
Шульга, Г. Б. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя / Г. Б. Шульга. - С .460-468. - Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
Яковенко, Сергій Іванович. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи / С. І. Яковенко. - С .469-481. - Бібліогр.: с. 479-480 (13 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.9.072.432
П 91


    Пушкарук, Ірина Юріївна.
    Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності [Текстььь] / І. Ю. Пушкарук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 585-597 : рис. - Бібліогр.: с. 596 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
батьківство -- ідентичність -- батьківська ідентичність -- Я-концепція
Аннотация: Стаття присвячена важливому аспекту психології батьківства - проблемі становлення та розвитку батьківської ідентичності чоловіка, зокрема аналізу Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах формування батьківської ідентичності. Визначаються особливості Я-концепції чоловіків з дітьми та тих чоловіків, які їх ще не мають. Робиться порівняльний аналіз цих особливостей. На основі проведеного аналізу окреслюються загальні тенденції розвитку батьківської ідентичності чоловіка в доактуалізаційному та актуалізаційному періоді становлення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Маслюк, А. М.
    Аналіз проблеми ідентичності [Текстььь] / А. М. Маслюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 328-339. - Бібліогр.: с. 337-339 (23 назви) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
ідентичність -- жінка-мати -- освіта -- культура -- політика -- релігія
Аннотация: В статті здійснено аналіз проблеми ідентичності. Акцент зроблено на ідентичності українців порівняно з росіянами. Виокремлено чинники, що впливають на формування ідентичності українського народу: сім’я, культура, релігія, освіта, політика.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кікінежді, О. М.
    Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості [Текст] / О. М. Кікінежді // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 177-183. - Бібліогр.: с. 183 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
статеворольова ідентифікація -- ґендерна ідентичність -- статева соціалізація особистості -- статеворольові уявлення -- ґендерні орієнтації -- ґендерний образ Я
Аннотация: У статті представлено авторську модель статеворольової ідентифікації особистості в онтогенезі. У контексті гуманістичної, генетичної та когнітивної психології обґрунтовується питання актуалізації творчого потенціалу особистості у діалектичному взаємозв'язку із персоніфікованим образом Я як мускулінно-фемінно-андрогінного конструкту у когнітивній, емоційній та поведенковій складових.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
159.938.363.5:371.125
М 48


    Мельник, Наталія Юріївна.
    Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мальник Наталія Юріївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Антиципація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
професійна ідентичність -- антиципація -- часова перспектива -- формувальна програма
Аннотация: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
15(08)
А 43


    Якимчук, Б. А.
    Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу [Текст] / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
афіліація -- депривація -- гендерна ідентифікація -- сирітство -- дитячий будинок сімейного типу -- гендерна ідентичність
Аннотация: У статті розглядаються психологічні чинники та сутність афіліації як домінуючого мотиву набуття гендерної ідентичності сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Детально розглядається сутність поняття афіліації та її значення у засвоєнні соціального досвіду, та процесу гендерної ідентифікації у специфічних умовах виховного середовища. Проведено аналіз особливості процесу гендерної ідентифікації та рівнем афіліації в процесі життєдіяльності сиріт, та фактори, які впливають на якісні характеристики виникнення чи відсутності задоволення потреб в афіліації сиріт, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лівандовська, І.А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Алексеева, Т. В.
    Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця [Текст] / Т. В. Алексеева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 61-71. - Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
компетентність -- компетенція -- фахова компетентність -- відповідальність -- професійна ідентичність
Аннотация: У статті особлива увага приділяється інтерпретації понять "відповідальність", "компетентність" та "професійна ідентичність". Аргументується важливість формування відповідальності як значущого показника професійного ставлення суб'єкта майбутньої професійної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
15(57.026)
А 43


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Взаємозв'язок індивідуально-типологічних особистостей та національної ідентичності у студентів [Текст] / О. Л. Гірченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 61-69. - Бібліогр.: с. 67-68(7 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
ідентичність -- ідентифікація -- національна ідентичність
Аннотация: У статті представлені результати емпіричного дослідження взаємозв'язків індивідуально-типологічних особливостей та національної ідентичності студентів різних спеціальностей. Виявлені відмінності індивідуально-типологічних властивостей студентських груп.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Борисюк, Алла Степанівна.
    Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця [Текстььь] / А. С. Борисюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійна ідентичність -- соціальна ідентичність -- особистісна ідентичність -- професійна свідомість
Аннотация: Розглянуто професійну ідентичність як складову професійної свідомості фахівця. Показано взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(06)
П 86


    Зливков, Валерій Лаврентійович.
    Витоки поняття "автентичний" у психологічній науці [Текст] / В. Л. Зливков // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 32-38. - Бібліогр.: с. 37 (8 назв) . - ISBN 978-966-189-359-6
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
автентичність -- ідентичність -- особистість -- екзистенціалізм
Аннотация: Розглянуто особливості використання поніття "автентичність особистості" у сучасній зарубіжній та вітчизняній психології. Проаналізовано зв'язок автентичності із ідентичністю людини, окреслено напрямки подальших наукових досліджень даного поняття.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
159.923.2
О-54


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Оліфірович, Наталія Іванівна.
    Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища [Текстььь] / Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 221-231. - Бібліогр.: с. 229 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
гендерна ідентичність -- гендерні стереотипи -- маскулінність -- фемінність
Аннотация: Проаналізовано поняття гендерної ідентичності, обговорено особливості її формування та впливу на особистість і поведінку. Розглянуто наслідки сучасної перебудови гендерних стереотипів. Описано та проаналізовано результати дослідження гендерної ідентичності у чоловіків і жінок трьох вікових груп.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бєлановська, Ольга Вікторівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
159.922.1:305]:316.48
Д 69


    Дорошенко, Наталія Миколаївна.
    Гендерна детермінація вибору студентами стратегії поведінки в конфлікті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорошенко Наталія Миколаївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Нац. техн. ун-т України (КПІ). - Київ, 2003. - 205, [20] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Гендер--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
ГЕНДЕР -- СТАТЕВОРОЛЬОВА ідентичність -- симптомокомплекс маскумінності/фемінності -- андрогонія -- ГЕНДЕРНА просвіта
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню гендерної детермінації вибору особами юнацького віку стратегій поведінки в конфлікті. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що статеворольові настанови особистості визначають сталі поведінкові тенденції в конфлікті, зміна яких можлива лише в разі загрози порушення значущих персональних транзакцій. Розроблено та апробовано спеціальний курс для вищих та середніх навчальних закладів, спрямований на загальну гендерну просвіту та формування практичних навичок використання повного спектру стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях через корекцію гендерних стереотипів та статеворольвих настановлень щодо власної поведінки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.922:305
Л 64


    Літвінова, Ольга Володимирівна.
    Гендерна психологія [Текст] : навч. посіб. / О. В. Літвінова ; Східноукраїнський нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2010. - 236 с. - ISBN 978-966-590-812-8 : 14.00 грн
УДК
РУБ 159.922:305
Рубрики: Гендерна психологія
фывфывфыв:
гендерна психологія -- статева диференціація -- гендерна ідентичність -- гендерна соціалізація -- гендерні стереотипи -- гендерні відносини

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Східноукраїнський нац. ун-т ім. В. Даля
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
153
П 86


    Петровська, І. Р.
    Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу [Текст] / І. Р. Петровська // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
ідентифікація -- громадянська ідентичність -- конструювання реальності -- соціальні репрезентації -- дискурсивний аналіз
Аннотация: Громадянська ідентичність розглядається як соціально-психологічний конструкт, що виникає в процесі суб’єктивного відображення і активної побудови громадянином соціальної реальності. В цій соціальній реальності важливими є спільнота громадян та держава з її організаційним середовищем, які повинні задавати загальні життєві цінності, орієнтувати в навколишньому світі, поставляючи відносно впорядковану інформацію, формувати почуття захищеності, сприяти психологічному благополуччю, самореалізації тощо. Оскільки громадянська ідентичність відображає уявлення особистості про приналежність до спільноти громадян, державного утворення, структур громадянського суспільства, а також уявлення про самі ці утворення та структури, перспективною для її дослідження вважаємо теорію соціальних репрезентацій.


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
159.923:9316.6
К 26


    Карпенко, Андрій Петрович.
    Детермінанти професійної ідентичності особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. П. Карпенко ; наук. керівн. Н. В. Родіна ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2017. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
моделювання психологічних феноменів -- інженерно-технічні працівники -- соціоекономічні та індивідуальні детермінанти -- професійна ідентичність -- автентичність -- професійна успішність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню детермінант професійної ідентичності особистості. Вивчено 180 співробітників українських високотехнологічних компаній (90 інженерно-технічних працівників та 90 працівників гуманітарних спеціальностей). Побудовано концептуальну модель системи «професійна ідентичність - автентичність - професійний успіх», зазначено, що детермінація цієї системи обумовлена особистісними характеристиками як свідомого, так і несвідомого рівнів. Показано, що структура особистості в інженерно-технічних працівників є більш узгодженою, ніж у працівників гуманітарних спеціальностей. Доведено, що автентичність суттєво інтегрована в структуру професійної ідентичності в обох підвибірках, формуючи системну цілісність з професійною ідентичністю. Розкривається роль аутентичності як системоутворюючого чинника в професійній ідентифікації інженерно-технічних працівників. Показано, що інженерно-технічні працівники у порівнянні із фахівцями гуманітарних професій активніші, більш схильні до оптимістичного сприйняття дійсності, зосереджені на руховій та мовленевій діяльності. Виявлено, що представники інженерно-технічних спеціальностей орієнтуються на особисті досягнення, на ініціативу знизу, а також на соціум у власній професійній діяльності, на соціальний ефект, вважаючи що їхня професія забезпечує стабільність та процвітання суспільства. Визначено, що широкий спектр порушень батьківського виховання призводить до формування самовідчуження у інженерно-технічних працівників та зменшення почуття справжнього життя. Встановлено індивідуальні психологічні фактори професійної діяльності інженерно-технічних працівників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Родіна, Наталія Володимирівна \наук. керівн.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 50305
Число посетителей 1066
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя