Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (395)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (29)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ІДЕНТИЧНІСТЬ<.>
Общее количество найденных документов : 146
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/І-23-514138 рукописный текст
Автор(ы) : Іванцев, Наталія Ігорівна
Заглавие : Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2000
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-196.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісні орієнтації--соціальна ідентичність--групова належність--ідентифікація--настановлення--атрибуція--суб'єкт діяльності--професійна підготовка--студенти
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :476 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
Содержание : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.73:378]+159.9/І 98-668799 рукописный текст
Автор(ы) : Іщук, Ольга Вікторівна
Заглавие : Організаційна культура вищого навчального закладу як чинник становлення професійної ідентичності студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Запоріжжя, 2013
Колич.характеристики :396 с.: табл., рис.
Коллективы : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-222.
УДК : 005.73:378]+159.923.2-057.875:331.54 + 005.73:378] + 159.923.2-057.875:331.54
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Організаційна культура
Економічна психологія-- Професійна ідентичність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внз--організаційна культура--професійна ідентичність--студенти
Аннотация: У дослідженні розкрито сутність організаційної культури вищого навчального закладу, розроблено теоретичну модель впливу організаційної культури ВНЗ на становлення професійної ідентичності студентів. Поглиблено та уточнено уявлення щодо процесу становлення професійної ідентичності студентів під час навчання у ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Акімова Л. Н.
Заглавие : Структурні компоненти психологічної зрілості особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 16-24 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
УДК : 159.99
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--зрілість--індивідуальність--ідентичність--акме--деперсоналізація
Аннотация: На підставі теоретичного дискурсу поняття "психологічна зрілість" розглядається проблема щодо визначення природи зрілості та її критеріїв. Акцентується увага на багатогранності феномену зрілості котрий описується інтропсихологічними (індивідуально-психологічними) та інтерпсихологічними (соціально-психологічними) критеріями. Йдеться пошук інтегральної характеристики психологічної зрілості яка спрямовує особистість на досягнення акме. Доводиться, що для досягнення зрілості особистість має вирішити внутрішній конфлікт між самоактуалізацією та адаптацією. За результатами емпіричного дослідження студентської молоді представлена компонентна структура особистісної зрілості. Структура зрілості розглядається як динамічне системне утворення, що організують п'ять компонентів до складу яких входять особистісні диспозиції в значенні функцій его-ідентичності. У складі компонент визначені диспозиціїї які перешкоджають адаптації і самоактуалізації особистості. Їх спотворене формування уповільнює досягнення зрілості негативно впливаючи на життєдіяльність студентів за різних умов та чинників.
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 50
Выходные данные : Київ: Логос, 2018
Колич.характеристики :72 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Цена : 20.00 грн.
УДК : 159.9.01:[005.32+33+316.6](082)
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Содержание : Психологічна характеристика емоційного вигорання майбутніх працівників закладів освіти/ Л. І. Березовська, І. І. Брецко. Теоретичний аналіз основних напрямів лідерства державних службовців/ О. Г. Гуменюк. Вплив батьківського фактора на розвиток і переривання кар'єри: результати емпіричного дослідження/ Н. А. Гура. Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури/ Л. М. Карамушка [и др.]. Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі/ Л. В. Пастух. Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників/ Д. О. Бігунов. Продуктивная коммуникация/ П. К. Власов, А. А. Кисельова. Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії/ А. Н. Гірняк. Причини виникнення гендерно зумовленого насильства серед населення України в умовах збройного конфлікту/ О. В. Зозуля. Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли"/ Р. Ю. Синельников.
Найти похожие

6.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 2
Выходные данные : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Колич.характеристики :472 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 28.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методологія психології--теорія психології
Содержание : Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин/ Ю. А. Агачева. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості/ Л. Н. Акімова. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу)/ Я. С. Андрушко. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності/ Е. М. Балашов. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови/ К. С. Балахтар. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи/ Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах/ І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді/ Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту/ О. В. Губенко. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці/ І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді/ Н. О. Єрмакова. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості/ О. В. Завгородня. Наративна ідентичність особистості/ В. Л. Зливков. Особливості резилентності лікарів-стоматологів/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР/ В. Л. Зливков [и др.]. Стресостійкість в структурі особистості школяра/ В. І. Іванцевич. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур/ С. О. Копилов. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів/ О. В. Котух. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток/ В. А. Кошель, М. М. Наконечна. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства/ О. А. Краєва, Н. В. Романенко. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів/ С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих/ С. О. Лукомська. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку/ В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими/ М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла/ О. М. Марциняк-Дорош. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження/ Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. Психологічні механізми становлення особистості/ М. В. Папуча. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту/ А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Інтереси дітей розлучених батьків/ Л. М. Ростомова. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз/ О. І. Свідерська. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання/ Г. І. Сизко. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років/ Н. В. Скоростецька. Проблема позитивних рис особистості/ Є. В. Степура. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти/ О. А. Стовбун. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами/ Я. В. Фесенко. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз/ Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом/ Г. М. Хворова. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. Проблема змісту особистості як базової категорії психології/ О. П. Хохліна. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності/ Є. Ф. Черкаська. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка/ І. М. Чорна. Етіологія поведінкових відхилень/ І. М. Чорна. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні/ А. О. Шейко. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів/ Л. С. Яковицька. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships/ V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space/ Yu. Krylova-Grek. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації/ І. М. Чорна.
Найти похожие

7.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 41
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Колич.характеристики :490 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 30.00 грн.
УДК : 159.98:502/504
Предметные рубрики: Екологічна психологія
Содержание : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів/ В. В. Арнаутова. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів/ Ю. В. Борець. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів/ О. О. Буковська. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості/ Л. А. Варава. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості/ О. Л. Вернік. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій/ О. О. Вовчик-Блакитна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості/ І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.)/ С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя/ С. О. Гарькавець. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону/ О. Л. Гірченко. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості/ Ю. В. Гончаренко. Соціалізація особистості та екологічність світового простору/ Г. О. Горбань. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді/ Д. Е. Дубініна. Аналіз концепції життєвої стійкості/ В. В. Журов, Н. А. Бієнко. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності/ Т. М. Кирпенко. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців/ Л. І. Коломієць. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків/ Т. Д. Комар. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки/ І. В. Кряж, К. О. Баєва. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз)/ І. І. Лановенко. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення/ А. М. Льовочкіна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві/ Л. П. Люта. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини/ М. В. Максимов. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини/ Н. Ю. Максимова. Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини/ Т. М. Мандзик. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості/ М. О. Марценюк. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів/ С. Ю. Мейтарчан. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників/ Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.)/ М. А. Мілушина. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників/ І. А. Мунасилова-Мотяш. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями/ Н. П. Отрощенко. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва/ О. М. Паламарчук. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків/ В. М. Педоренко. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми)/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.)/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.)/ Н. А. Телюк. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.)/ Н. Н. Тепляков. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.)/ О. Ю. Тітова. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя"/ Л. В. Тищенко. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.)/ Т. В. Ткач. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.)/ Д. М. Чижма. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків/ І. В. Чухрій. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.)/ Ю. М. Швалб. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів/ І. І. Шлімакова. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя/ Г. Б. Шульга. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи/ С. І. Яковенко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Алексеева Т. В.
Заглавие : Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 61-71 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--компетенція--фахова компетентність--відповідальність--професійна ідентичність
Аннотация: У статті особлива увага приділяється інтерпретації понять "відповідальність", "компетентність" та "професійна ідентичність". Аргументується важливість формування відповідальності як значущого показника професійного ставлення суб'єкта майбутньої професійної діяльності.
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/А 72-998573 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :450 с.: табл., рис., кольор. іл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 347-388.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.2:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--готовність до професійної діяльності--передпрофесійна діяльність--професійна ідентичність--психологічна зрілість--професійна мотивація--майбутній психолог
Аннотация: В роботі охарактеризовано сутність, структуру й форми прояву готовності до професійної діяльності. Описано послідовні етапи процесу формування готовності до професійної діяльності. Здійснено аналіз основних наукових поглядів на сутність професійної діяльності психолога, окреслено коло професійно важливих у його діяльності якостей. Сформовано й обґрунтовано авторську концепцію готовності до професійної діяльності психолога-практика. Розроблено й апробовано комплекс діагностичних методик і процедур по дослідженню готовності до професійної діяльності майбутнього психолога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-051/А 64 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :552 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 423-468.
УДК : 159.923.2-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): готовність до професійної діяльності--професійна зрілість--професійна ідентичність--професійна мотивація--психологічна зрілість--психологічний механізм--саморегуляція--майбутні психологи
Аннотация: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.316.4.051/Б 36
Автор(ы) : Бевз, Галина Михайлівна
Заглавие : Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 20-26 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 25-26 (16 назв)
УДК : 159.316.4.051
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна толерантність--міжрівневі психологічні механізми--замісний догляд--ідентичність--повага--самодостатність--самовизначення
Аннотация: Стаття спрямована на вивчення психологічних аспектів формування соціально-превентивних систем охорони дитинства в історично-етнічному контексті. Вивчається соціальна потреба замісного догляду за дітьми та формування соціальних інституцій його реалізації.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/Б 48
Автор(ы) : Березко І. В.
Заглавие : Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 109-122 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примечания : Бібліогр.: с. 121-122 (6 назв)
УДК : 159.923.2
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--життєвий сюжет--складна життєва ситуація--ідентичність--інтерпретативний ресурс
Аннотация: Проаналізовано особливості реорганізації особистістю власної ідентичності під час проживання складних життєвих ситуацій. розглянуто алгоритм та стадії зміни наративу, різноманітні прийоми роботи з ідентичністю, до яких вдається особистість під час вирішення життєвих проблем.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Березко, Іванна Василівна
Заглавие : Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 90-105 (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примечания : Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
УДК : 151.60
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність особистості--футуристичний наратив--фантазії--мрії--очікування--надії--бажання--життєві плани--життєві завдання--унікальні епізоди
Аннотация: У статті розглянутий автонаратив майбутнього та ті форми самоідентичності, які використовує особистість для конструювання уявлень щодо свого майбутнього. Проаналізовані соціальні контексти, в яких формуються футуристичні наративи. Сформульовані характеристики автонаративу майбутнього, що гіпотетично характеризують його психологічну зрілість.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/Б 48
Автор(ы) : Березко, Іванна Василівна
Заглавие : Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 130-141 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примечания : Бібліогр.: с. 140-141 (6 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморозуміння--ідентичність--особистість--наратив--ментатив--самоідентифікація--смисловий простір--особистісні трансформації--дискурсивні практики
Аннотация: Виконано аналіз специфіки понять особистість, ідентичність, саморозуміння. Відзначено, що у періоди кризової зміни життєвих обставин процеси самоідентифікування стають більш інтенсивними. Суттєво змінюється і смисловий простір особистості, і її ідентичності. Проаналізовано фактори, які є каталізаторами саморозуміння в складній життєвій ситуації, її специфіка. Для аналізу процесів особистісних трансформацій використані поняття наратив та ментатив.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Березко, Іванна Василівна
Заглавие : Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 99-112 (Шифр 151.60/А 43-751187570)
Примечания : Бібліогр.: с. 109-112 (9 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування--ідентичність--особиста історія--онкологія
Аннотация: Важкі соматичні захворювання, зокрема онкологічні, накладають відбиток на особливості уявлень особистості про потенційний вектор її розвитку. Єдиної стратегії самопроектування, якої дотримуються всі особи, що мають досвід такого захворювання, немає, але вона суттєвим чином залежить від того, як саме особистість сприймає свою історію, що передує захворюванню. Можна розрізнити чотири найбільш вживані стратегії: ігнорування змін, збереження спадковості особистої історії, позбавлення ціннісного баласту та налаштування на кардинальні зміни. Великого значення має контекст, в якому хворий створює свої дискурсивні продукти, та те, який зворотній зв'язок він отримує від свого оточення. Поліфонічність такого зв'язку може надавати можливість хворому побачити свою історію та себе у різних ракурсах. Також у онкологічних хворих є декілька особливих тенденцій ставлення до особистого майбутнього, які відрізняють від вибірки здорових людей. Це відчутна впливовість часового виміру "тут і тепер", індивідуальна своєрідність ціннісних виборів щодо себе-майбутнього безвідносно до схвалення соціуму, сконцентрованість життєвих та особистісних проектів на звужених напрямках розвитку. Особливістю самопроектування у онкологічних хворих є їх зацікавленість тілесними практиками та психологічними засобами стабілізації негативних емоційних станів, навколо яких групуються життєві плани.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Березко, Іванна Василівна
Заглавие : Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 94-108 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примечания : Бібліогр.: с. 108 (2 назви)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність--самопроектування--протопроект
Аннотация: Самопроектування є важливим психологічним ресурсом особистості під час важких соматичних захворювань, зокрема онкологічних. Ціннісно-смислова сфера та ідентичності особистості дуже суттєвим чином змінюються під час хвороби.
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 78-876165 рукописный текст
Автор(ы) : Бойчук, Ірина Ігорівна
Заглавие : Мистецький ідеал як чинник професійного становлення майбутніх учителів музики : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :211, [10] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.181-202.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учитель музики
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--мистецький ідеал--музично-педагогічна діяльність--професійна ідентичність--особиста рефлексія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соболивостей формування та розвитку мистецького ідеалу в процесі професійного становлення майбутніх учителів музики. Проаналізовано особистісні та соціальні чинники, які регулюють уявлення майбутніх учителів музики про професійну діяльність. У роботі визначено структуру мистецького ідеалу.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено: мистецький ідеал є складником професійної ідентичності майбутніх учителів музики, постаючи єдністю соціальних,психологічних і вікових особливостей. Експерементально доведено, що рефлексія мистецького ідеалу сприяє професійному становленню майбутніх учителів музики. Проаналізовано психологічні прояви структури мистецького ідеалу: ідеал-взірець, ідеал-мрія, ідеал-мета; зазначена трискладова структура доповнена найвищим ступенем-особостісний ідеал. Визначено, що кожен із типів мистецького ідеалу базується на ідеалі-взірці, й реалізується яу його прийняття і застосування (ідеал-мета), як його вдосконалення (ідеал-мрія) та створення нового взірця (особистісний ідеал). Тип мистецького ідеалу визначає форми його реалізації у музично-педагогічній діяльності. Провідними формами реалізації мистецького ідеалу є композиторська, навчальна та педагогічна діяльність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:305:005.9/Б 81-298137 рукописный текст
Автор(ы) : Бондаревська, Ірина Олегівна
Заглавие : Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :448,[14] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-224.
УДК : 159.922:305:005.95-051-055.2
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Гендерні особливості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): жінки-майбутні менеджери--гендерна ідентичність--типи гендерної ідентичності--гендерна компетентність--тренінгова програма
Аннотация: Дисертацію призначено аналізу психологічних особливостей гендерної ідентичності женок-майбутніх менеджерів. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні проаналізовано сутність гендерної ідентичної як одного з видів соціальної ідентичності. Розкрито зміст і структуру гендерної ідентичностіженок-майбутніх менеджерів та обгрунтовано її роль у забезпеченні ефективності діяльності організації. Виявлено основні типи гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів. Визначено взаємозв"язок типів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів із ціннисними орієнтаціями, гендерними атитюдами та стилями міжособистісної взаємодії. Обгрунтовано психологічні умови розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-менеджерівадекватно управлінській діяльності. Розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів, необхідних для майбутньої ефективної управлінської діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Борисюк, Алла Степанівна
Заглавие : Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 44-55 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--соціальна ідентичність--особистісна ідентичність--професійна свідомість
Аннотация: Розглянуто професійну ідентичність як складову професійної свідомості фахівця. Показано взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності.
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54+/Б 82-448659 рукописный текст
Автор(ы) : Борисюк, Алла Степанівна
Заглавие : Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2011
Колич.характеристики :575 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 514-575.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Професійна ідентичність
Соціальна психологія-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна підготовка--майбутні психологи--медичний психолог--професійна ідентичність
Аннотация: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 69058
Число посетителей 1137
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя