Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (506)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ІНТЕЛЕКТ<.>
Общее количество найденных документов : 121
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-121      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955+37.013.42/Р 83 рукописный текст
Автор(ы) : Руденко, Світлана Вікторівна
Заглавие : Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :182 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.955+37.013.42 + 159.955 + 37.013.42
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Соціальний інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--соціальний інтелект--педагогічна діяльність--успішність
Аннотация: Дана робота присвячена проблемі дослідження соціального інтелекту як чинника успішності педагогічної діяльності. Розкрито основні характеристики й погляди на сутність соціального інтелекту, що складається на сьогоднішній день у вітчизняній і зарубіжній психології. Представлено основні підходи до дослідження соціального інтелекту. Розглянуто загальну характеристику педагогічної діяльності, описано й проаналізовано основні підходи до оцінки її успішності. Виділено критерії успішності педагогічної діяльності, стосовно яких і розглянуто соціальний інтелект учителів. Проведено емпіричне дослідження й представлено аналіз взаємозв"язку рівня розвитку соціального інтелекту й успішності педагогічної діяльності. Побудовано модель соціального інтелекту в його функціях, істотних для перебігу й результатів педагогічної діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/Б 15-515390 рукописный текст
Автор(ы) : Бадалова , Марина Вікторівна
Заглавие : Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв`язування консультативних задач : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :234 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 190-206.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): практичний психолог--інтелектуальна готовність--консультативна задача--інтелектуальна готовність
Аннотация: В роботі досліджено можливості формування у студентів-майбутніх практичних психологів інтелектуальної готовності до консультативної діяльності. Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв"язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв"язування консультативних задач; на базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс. Його застосування й обробка отриманих даних за допомогою копеляційного, кластерного і факторного аналізу дозволили виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв"язування консультативних задач. Розроблено й успішно опробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності. основні результати дисертаційного дослідження знайшли застосування у спеціальній підготовці практичних психологів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.944.4:37.011./Г 82-113624 рукописный текст
Автор(ы) : Грисенко , Наталія Володимирівна
Заглавие : Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-194.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційне вигорання--педагог--позитивні цінності--властивості особистості--інтелект--метакогнітивні здібності--психологічне благополуччя--суб`єктивне благополуччя
Аннотация: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922-057.875:3/Б 59-930848 рукописный текст
Автор(ы) : Бідюк, Інна Аркадіївна
Заглавие : Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :225 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 182-208.
УДК : 159.922-057.875:305+378.015.3:159.955:331.54 + 159.922-057.875:305 + 378.015.3:159.955:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійний інтелект
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--професійний інтелект--статеворольові особливості--генедер--маскулінність--фемінність--андрогінність
Аннотация: Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, гендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелекстуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти й розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності/фімінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості та ефективність психолого-педагогічного середовища, створенного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням гендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописный текст
Автор(ы) : Власенко, Людмила Василівна
Заглавие : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :196 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Культура спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Аннотация: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942/К 56 рукописный текст
Автор(ы) : Коврига, Наталія Валентинівна
Заглавие : Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2003
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 154-169.
УДК : 159.942
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Емоційний інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--внутрішні детермінанти--зовнішні ознаки--емоційний процес--форми відбиття у свідомості--стресозахисна функція--адаптивна функція
Аннотация: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73:614.87/М 34-966533 рукописный текст
Автор(ы) : Матейко, Наталія Михайлівна
Заглавие : Особливості функціонування пізнавальної та емоційної сфери осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :225 с.: рис., табл., фот.цв.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-197.
УДК : 159.922.73:614.876
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Пізнавальна сфера-- Емоційна сфера
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вплив радіації на психіку--інтелект--емоційна сфера--психологічна допомога--емоційне благополуччя--арт-терапія
Аннотация: Дисертацію писвячено дослідженню особливостей функціонування пізнавальної та емоційної сфер осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю. Виявлено. що внаслідок проживання на екологічно несприятливій території число осіб, які мають високий рівень невротизації, значно збільшилося протягом чотирьох років. Доведено, що вони потребують психологічної допомоги, особливо діти. Зметою здійснення диференційованої психологічної допомоги розроблено методику експрес-діагностики встановлення рівня відхилень. Встановлено, що психологічну корекцію функціонування пізнавальної та емоційної сфери слід розпочинати із зниження емоційної напруги завдяки використанню методів арт-терапії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955+316.752/М 82 рукописный текст
Автор(ы) : Москвіна, Валентина Валентинівна
Заглавие : Ціннісно-смислові установки як фактор регуляції індивідуальногоінтелекту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 1994
Колич.характеристики :152 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології і АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 145-152.
УДК : 159.955+316.752 + 159.955 + 316.752
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Ціннісні орієнтації-- Інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--когнітивні стилі--ціннісно-смислові установки--розум--емпіричні типи
Аннотация: В дослідженні розроблена модель індивідуальногоінтелекту з точки зору його функціональної відповідності рівням життєдіяльності людини, виявленні впливу ціннісно-смислових установок на індивідуальні особливостіінтелекту конкретної особистості. Створена типологія індивідуальних відмінностейінтелектуального функціонування, визначених характером ціннісно-смислових установок. Розроблено нові методичні засоби та схеми дослідженняінтелекту людини.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954+/С 42-114988 рукописный текст
Автор(ы) : Скалич, Любов Йосипівна
Заглавие : Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :184 с.: табл.
Коллективы : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-175.
УДК : 37.015.3:159.954+37.015.3:159.955 + 37.015.3:159.954 + 37.015.3:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--творче мислення--вербальний інтелект--невербальний інтелект--проблемне навчання--молодший шкільний вік
Аннотация: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9.07+159.942./А 89-936450 рукописный текст
Автор(ы) : Аршава, Ірина Федорівна
Заглавие : Емоційна стійкість людини та її діагностика : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2007
Колич.характеристики :480 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 381-406.
УДК : 159.9.07+159.942.5 + 159.9.07 + 159.942.5
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Емоційна стійкість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна стійкість--емоційна напруженість--емоційна вразливість--стрес--мотиваційно-емоційна саморегуляція--діагностика емоційної стійкості--емоційний інтелект--психосоматичні захворювання
Аннотация: В дослідженні розроблені підходи до операціоналізації феномена "емоційна стійкість" як підгрунтя для вдосконалення його діагностики. Розроблено психологічні індикатори для розпізнавання переживання суб'ктом цього стану, що відрізняють його від стану оптимального функціонування. Обгрунтована комп'ютерна модель для відображеної діагностики емоційної стійкості / вразливості суб'єкта за параметрами перебігу психічних процесів під час виконання ним інформаційно-перероблюваної перцептивно-мнемічної діяльності. Експериментально перевірено валідність розробленої моделі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955/З-36 рукописный текст
Автор(ы) : Засєкіна, Лариса Володимирівна
Заглавие : Структурно-функціональна організація інтелекту особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Острог, 2006
Колич.характеристики :396 с.: табл., рис.
Коллективы : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примечания : Библиогр.: с. 366-396.
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Общая психология-- Інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--особистість--інтелектуальні конструкти--практичний інтелект--соціальний інтелект--емоційний інтелект--мотиваційний інтелект--академічний інтелект--пізнавальна діяльність--розв'язання задач--особистісні стани
Аннотация: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз поняття "інтелект" та виділено основні напрями його дослідження на сучасному етапі розвитку психологічної думки. Розроблено модель структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено можливості зазначеної моделі у контексті розв'язання різних видів задач. Виявлено описову категорію для дослідження структурно-функціональних характеристик інтелекту. Визначено варіативність структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено динамічність структурно-функціональної організації інтелекту через вивчення смислової системи як єдності інтелекту та афекту.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.72+159.95/С 52-694586 рукописный текст
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Психологія розвитку інтелекту в ранній юності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 2002
Колич.характеристики :461 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 387-427.
УДК : 159.922.72+159.955(043.5)
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--діагностика інтелекту--мислення--уява--рефлексія--рання юність--інтелектуальний тренінг--інтелектуально-насичене середовище--професійний інтелект--майбутні програмісти--інтелектуально-творча діяльність
Аннотация: В дисертації проведено теоретичний аналіз сутності, структури та функцій інтелекту. З'ясовано психологічні особливості інтелекту та інтелектуальної діяльності в ранній юності як об'єкта проектування. Здійснено психологічний аналіз тренінгу як форми навчання, з'ясовано теоретичні засади і особливості проектування інтелектуального тренінгу. Досліджено основні психологічні чинники, які сприяють розвитку інтелекту юнаків в умовах спроектованого тренінгу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955:159.942]:/К 88-311924 рукописный текст
Автор(ы) : Куценко, Яна Миколаївна
Заглавие : Емоційний інтелект як чинник психологічної готовностідо соціономічних професій : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :238 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 210-238.
УДК : 159.955:159.942]:331(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емоційний інтелект-- Психологічна готовність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--психологічна готовність--професійна діяльність--соціономічні професії--майбутні фахівці--формувальний експеримент
Аннотация: В роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел та визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості складових психологічної готовності до соціономічних професій у майбутніх спеціалістів (лікарів, психологів та педагогів). Дослідити рівні розвитку емоційного інтелекту і складових психологічної готовності в різних групах досліджуваних і проведено порівняльний аналіз цих особливостей в даних групах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.953.5/С 52
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Місце самопроектування у проектній парадигмі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примечания : Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК : 159.953.5
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): проектування--самопроектування--особистісний проект--саморозвиток--рефлексія--інтелект--ментальна модель світу
Аннотация: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/К 49
Автор(ы) : Климчук В. О.
Заглавие : Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 131-138: табл. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Загальна психологія
Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація--соціальний інтелект--емоційна грамотність--мотиваційна грамотність--соціальне конструювання--дискурс
Аннотация: Стаття присвячена аналізу та означенню поняття "мотиваційна грамотність особистості", яке розглядається з одного боку, у контексті розвитку понять соціального інтелекту та емоційної грамотності, а з іншого - у контексті дискурсивного підходу до розуміння мотивації .
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.736.4/О-60
Автор(ы) : Опанасюк І. В.
Заглавие : Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 256-265: табл. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв)
УДК : 159.922.736.4
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоція--емпатія--самомотивація--емоційний інтелект--старшокласники
Аннотация: У статті розглянуто змістові характеристики емоційного інтелекту та його складові. Проведено психодіагностику розвитку EQ старшокласників та проаналізовано кореляційні зв'язки між показниками емоційного інтелекту : розуміння своїх і чужих емоцій, управлінням своїми і чужими емоціями, міжособистісним та внутрішньоособистісним аспектом емоційного інтелекту, емоційною поінформованістю, самомотивацією, емпатією, розпізнаванням емоцій в інших.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Шмаргун, Віталій Миколайович
Заглавие : Інтелектуальна компетентність особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 224-232 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примечания : Бібліогр.: с. 231-232 (5 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ментальний досвід--інтелект--інтелектуальна компетентність--комплексна діагностика здібностей
Аннотация: Розглядаються перспективні напрямки в галузі психології здібностей. Обговорюються перспективи онтологічної теорії інтелекту в контексті вивчення ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 316.61/М 48
Автор(ы) : Мельничук О. Б.
Заглавие : Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 118-126 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примечания : Бібліогр.: с. 125 (11 назв)
УДК : 316.61
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна підготовка--працівники соціальної сфери--професійний інтелект--майбутні фахівці--соціально-психологічна реабілітація
Аннотация: Проаналізовано психологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з соціальної допомогои та соціальної роботи. визначено психологічні аспекти становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери як умови їх ефективної професійної діяльності та здійснення соціально-психологічної реабілітації в соціальній сфері. Наведено модель психологічної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/И 18
Автор(ы) : Іванова, Євгенія Олегівна
Заглавие : Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 276-285 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--підлітки--емоційна близькість--батьківський контроль--сімейні стосунки--сімейне благополуччя
Аннотация: У статті представлено результати дослідження емоційного інтелекту (ЕІ) підлітка і особливостей його стосунків з батьками. Проаналізовано психологічні особливості сімейних стосунків підлітків з різним рівнем ЕІ, а також особливості комунікації в сімейній системі підлітка. Проаналізовано значення батьківського контролю для формування ЕІ. Наведено результати досліджекння розвитку ЕІ підлітків з чинниками, які відображають їх суб'єктивне сприйняття внутрішньосімейних стосунків.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/О-58
Автор(ы) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Заглавие : Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 430-441 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--емоційна сфера--емоційна зрілість--емоційна компетентність--майбутні фахівці
Аннотация: Автором констатовано, що емоційний інтелект є емоційною компетентністю, в т. ч. емпатією, самоконтролем, самосвідомістю та ін. Зазначено, що необхідною умовою емоційного інтелекту є розуміння емоцій суб'єктом. показано, що емоційний інтелект позитивно впливає на діяльність. Узагальнено, щоемоційна компетентність виступає інтегральною значущою властивістю справжнього професіонала.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-121      
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 100497
Число посетителей 1459
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя