Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (27938)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1093)Рідкісна книга (152)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (40)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ІСТОРІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 285
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.9(092)(477.84)
Я 87


    Ятищук, Анастасія Анатоліївна.
    Проблеми психології виховання у творчій спадщині С. Балея [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. А. Ятищук ; наук. керівн. Т. М. Яблонська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 240 с. - Бібліогр.: с. 206-239. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
психологія виховання С. Балея -- педагогічна психологія -- виховання -- гетероедукація -- автоедукація -- принцип природовідповідності
Аннотация: Робота присвячена вивченню проблем психології виховання та шляхів їх розв’язання в теоретичному спадку видатного українсько-польського вченого Степана Балея. Здійснений теоретико-методологічний аналіз творчої спадщини вченого, проаналізовані передумови формування його наукового світогляду, розглянута система його науково-психологічних поглядів. Психологія виховання С.Балея, що складає основу його наукової спадщини, є цілісною системою поглядів, яка характеризується єдністю структурних і функціональних елементів мети, факторів, принципів, змісту та методів виховання, орієнтованих на практичну реалізацію психологічно обґрунтованого виховання та навчання, глибоко особистісного і творчого за своєю суттю.У роботі здійснено ретроспективний аналіз становлення ідей психології виховання Степана Балея у системі наукового знання, обґрунтовано оригінальність поглядів вченого на розв’язання проблем психології виховання. Окреслено значення ідей психології виховання С. Балея для розвитку теорії та практики педагогічної психології, їх роль у контексті завдань сучасної освіти, запропоновано шляхи впровадження ідей психології виховання вченого у педагогічну практику. .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.9(092)(477.84)
Я 87


    Ятищук, Анастасія Анатоліївна.
    Проблеми психології виховання у творчій спадщині С. Балея [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. А. Ятищук ; наук. керівн. Т. М. Яблонська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
психологія виховання С. Балея -- педагогічна психологія -- виховання -- гетероедукація -- автоедукація -- принцип природовідповідності
Аннотация: Робота присвячена вивченню проблем психології виховання та шляхів їх розв’язання в теоретичному спадку видатного українсько-польського вченого Степана Балея. Здійснений теоретико-методологічний аналіз творчої спадщини вченого, проаналізовані передумови формування його наукового світогляду, розглянута система його науково-психологічних поглядів. Психологія виховання С.Балея, що складає основу його наукової спадщини, є цілісною системою поглядів, яка характеризується єдністю структурних і функціональних елементів мети, факторів, принципів, змісту та методів виховання, орієнтованих на практичну реалізацію психологічно обґрунтованого виховання та навчання, глибоко особистісного і творчого за своєю суттю.У роботі здійснено ретроспективний аналіз становлення ідей психології виховання Степана Балея у системі наукового знання, обґрунтовано оригінальність поглядів вченого на розв’язання проблем психології виховання. Окреслено значення ідей психології виховання С. Балея для розвитку теорії та практики педагогічної психології, їх роль у контексті завдань сучасної освіти, запропоновано шляхи впровадження ідей психології виховання вченого у педагогічну практику. .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

3.
1
І 89


    Ярошовець , [В. І.
    Історія філософії [Текст] : підручник. Т. 1 / [В. І. Ярошовець , О. В. Александрова, Г. Є. Аляєв та ін.] ; [за ред. В. І. Ярошовця] ; КНУ ім. Т. Шевченка. - Київ : ВПЦ "Київський університет", 2007. - 472 с. - ISBN 966-594-975-6 : 50.00 грн.
УДК
РУБ 1
Рубрики: Філософія
фывфывфыв:
історія філософії -- філософія стародавньої Індії -- філософія стародавнього Китаю -- філософія стародавньої Греції -- філософія стародавнього Риму -- філософія середньовіччя -- філософія доби відродження -- філософія нового часу -- філософія просвітництва -- Кант -- Фіхте -- Шеллінг -- Гегель -- Фейєрбах -- німецький романтизм

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Александрова, О. В.; Аляєв та ін.], Г. Є.; Ярошовця], В. І. \[за ред.\; КНУ ім. Т. Шевченка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
   159.9(09)
   Я 77


    Ярошевский, Михаил Григорьевич.
    Психология в XX столетии. Теоретические проблемы развития психологической науки [Текст] / М. Г. Ярошевский. - 2-е изд., доп. - Москва : [б. и.], 1974. - 447, [1] с. - 9 грн.60 к. р., 9 грн. 60 к. р.
УДК
Рубрики: Історія психології, 20 століття--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука -- 20 століття

Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

5.
   159.9(09)
   Я 77


    Ярошевский, Михаил Григорьевич.
    Психология в XX столетии. Теоретические проблемы развития психологической науки [Текст] / М. Г. Ярошевский. - Москва : [б. и.], 1971. - 368, [1] с. - 8 грн.30 к. р., 8 грн.30 коп. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука -- психічна реальність -- гештальтпсихологія -- фрейдизм -- марксизм

Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

6.
   159.9(09)
   Я 77


    Ярошевский, Михаил Григорьевич.
    История психологии [Текст] / М. Г. Ярошевский. - 3-е изд. перераб. - Москва : [б. и.], 1985. - 573, [3] с. - Библиогр.: с. 556-557. - 25 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології, Давні часи-20 століття--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука -- Давні часи -- середина 20 століття

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
   159.9(09)
   Я 77


    Ярошевский, Михаил Григорьевич.
    История психологии [Текст] / М. Г. Ярошевский. - Москва : [б. и.], 1966. - 565, [3] с. - 17 грн.40 к. р.
УДК
Рубрики: Історія психології, Давні часи-20 століття--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука -- Давні часи -- середина 20 століття

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
   159.9(09)
   Я 77


    Ярошевский, Михаил Григорьевич.
    История психологии [Текст] / М. Г. Ярошевский. - 2-е изд., перераб. - Москва : [б. и.], 1976. - 463, [1] с. - 22 грн.60 к. р.
УДК
Рубрики: Історія психології, Давні часи-20 століття--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука -- Давні часи -- середина 20 століття
Аннотация: Дане видання книги (перше вийшло у 1906 р.), містить новий матеріал, що накопичился за минуле десятиліття. Автор розглядає історію психології від давніх-давен до середини 20 століття, простежує еволюцію психологічних знань, аналізує галузі психології. Він показує внесок радянських вчених у розвиток психології та аргументовано критикує реакційні напрямки психології у капталістичних країнах.

Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

9.
   159.9(09)
   Я 49


    Якунин, Валерий Александрович.
    История психологии [Текст] : учеб. пособие / В. А. Якунин ; Фонд "Междунар.-прав. экспертизы". - Санкт-Петербург : [б. и.], 1998. - 376, [8] с. - Библиогр.: с. 370-376. - ISBN 5-8016-0025-6 : 12.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології, Давні часи-20 століття--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука


Доп.точки доступа:
Фонд "Международно-правовой экспертизы"; Европейский институт экспертов
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 506 с. - Бібліогр.: С. 406-463. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

фывфывфыв:
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Аннотация: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 40 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

фывфывфыв:
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Аннотация: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

12.
159.942:614.253.1/.2
Ю 16


    Юдіна, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Юдіна Олена Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 183 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-174. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Емпатія--Дисертації
   Загальна психологія--Майбутні лікарі--Дисертації

фывфывфыв:
емпатія -- емпатійність -- ідентифікація -- професійно важливі якості -- особистісні властивості -- майбутній лікар -- професійне становлення
Аннотация: В роботі уточнено зміст поняття "емпатійність", досліджено зв'язки між рівнем емпатійних здібностей та особистісними якостями студентів-медиків. Виявлено зв'язок між рівнем емпатійності та статтю,курсом і факультетом, на якому навчаються студенти. Розроблено та впроваджено програму тренінгу емпатійності майбутніх лікарів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
   159.9(09)
   Э 53


    Эльконин, Б. Д.
    Введение в психологию развития (в традиции кудьтурно-исторической теории Л. С. Выготского) [Текст] / Б. Д. Эльконин. - [Б. м. : б. и.]. - (Программа. "Обновление гуманитарного образования в России"). - ISBN 5-88415-003-2 : 25.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології, Давні часи-20 століття--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.954(043.5)
Ш 85


    Шрагіна, Лариса Ісаківна.
    Теоретико-методологічні засади дослідження вербальної уяви особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. І. Шрагіна ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 452 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 400-446. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
вербальна уява -- функціонально-системний підхід -- метакогнітивні процеси -- метасистемна функція -- системотвірна функція
Аннотация: Розроблений теоретико-методологічний підхід, який об’єднує функціонально-системний підхід як загальнонаукову міждисциплінарну методологію з метакогнітивним підходом, що відображає конкретно-науковий рівень досліджень у психології, дозволив довести, що вербальна уява в процесі довільного цілеспрямованого конструювання вербальних образів є метакогнітивним процесом, що виконує керувально-інтегрувальні функції. У термінах функціонально-системного підходу «вербальна уява» є метасистемою – комплексом певних психічних операцій (дій) суб’єкта, який виникає і функціонує тільки при необхідності суб’єкта контролювати й управляти своїми когнітивними процесами в ході створення вербального образу. Взаємодія цих операцій створює системну властивість, що забезпечує суб’єкту здатність контролювати і керувати процесом. Такі види вербальної уяви, як метафорична і поетична, в контексті функціонально- системного підходу існують як метасистеми – тільки в процесі, під час виконання своєї функції, тому форму їх існування можна розглядати як метасистемну функцію – психічну функцію, що виконує керувально-інтегрувальні дії в процесах метапізнання, необхідні при створенні штучної системи як у зовнішньому середовищі, так і у внутрішньому світі суб’єкта.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
   159.9(09)
   Ш 67


    Шкуратов, Владимир Александрович.
    Историческая психология [Текст] : учеб. пособие для доп. образования / В. А. Шкуратов ; ред. совет В. И. Бахмин [и др.]. - 2-е изд., перераб. - Москва : [б. и.], 1997. - 505, 7 [с.]. - (Психология для студента). - Библиогр.: с. 493-505. - ISBN 5-98357-012-X : 38.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навчальний посібник для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- становлення психологічної думки -- психологічна думка


Доп.точки доступа:
Бахмин, В. И. \ред. совет.\; Бергер, Я. М. \ред. совет.\; Гениева, Е. Ю. \ред. совет.\; Дилигенский, Г. Г. \ред. совет.\; Шадриков, В. Д. \ред. совет.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

16.
   159.9(09)
   Ш 67


    Шкуратов, Владимир Александрович.
    Историческая психология [Текст] : учеб. пособие для доп. образования / В. А. Шкуратов. - Ростов-на-Дону : [б. и.], 1994. - 271, [1] с. - Библиогр.: с. 282-287. - ISBN 5-900-657-01-9 : 12.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія

Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

17.
153
О-72


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Розуміння та інтерпретація особистого досвіду молодшими школярами [Текст] / О. М. Шиловська // Особистість та її історія : кол. монографія / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018. - С. 311-323. - Бібліогр.: С.323 . - ISBN 978-617-527-184-1
УДК
РУБ 153


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Наталія Василівна \за ред.\; Папучі, Микола Васильович \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

18.
15(09)
Ш 37


    Шевчук, В. В.
    Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у XVIII-XX століттях [Текст] : монографія / В. В. Шевчук, М. - Л.А. Чепа ; НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка. - Київ : [б. и.], 2015. - 256 с. - 12.00 грн.
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Історія психології
фывфывфыв:
історія психології -- психологія полтавщини


Доп.точки доступа:
Чепа, М. - Л.А.; НАПН УкраїниІнститут психології імені Г.С. Костюка; Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
153
О-72


    Швалб, Юрій Михайлович.
    Становлення особистості як суб'єкта життєдіяльності [Текст] / Ю. М. Швалб // Особистість та її історія : кол. монографія / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018. - С. 57-73 . - ISBN 978-617-527-184-1
УДК
РУБ 153


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Наталія Василівна \за ред.\; Папучі, Микола Васильович \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
155
О-72


    Швалб, Юрій Михайлович.
    Образ жизни как предмет психологического исследования [Текст] / Ю. М. Швалб // Особистість та її історія : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - С. 189-190
УДК
РУБ 155


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка(Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 12104
Число посетителей 680
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя