Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=АТРИБУЦІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922./Д 43-027636 рукописный текст
Автор(ы) : Дзюбко, Людмила Віталіївна
Заглавие : Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський державний лінгвістичний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 156-176.
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Дезадаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рання шкільна дезадаптація--психосоціогенез--соціальна ситуація розвитку--психосемантичний підхід--каузальна атрибуція--моделюючий тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена експериментальному дослідженню феномена ранньої шкільної дезадаптації молодших школярів. Установлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації не тільки в особистісних властивостях дітей, а й в специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкриті психологічні механізми та психосоціальна специфіка виникнення ранньої шкільної дезадаптації. Шляхом експериментального дослідження установлено, що психологічним механізмом активації ранньої шкільної дезадаптації є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі, не усвідомлюючи справжніх причин, мимовільно приписують стан дезаптованості дітям. Розроблена та апробована методика моделюючого експерименту для подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/І-23-514138 рукописный текст
Автор(ы) : Іванцев, Наталія Ігорівна
Заглавие : Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2000
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-196.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісні орієнтації--соціальна ідентичність--групова належність--ідентифікація--настановлення--атрибуція--суб'єкт діяльності--професійна підготовка--студенти
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 20183
Число посетителей 614
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя