Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (293)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)Рідкісна книга (4)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ВІДКРИТТЯ<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 459 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Содержание:
Аршава, Ірина Федорівна. Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер) / І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Сім'я як простір формування цінностей дитини / І. М. Біла. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 30-32 (32 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .33-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики) / І. В. Єршова-Бабенко. - С .41-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого") / І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. - С .49-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
Івашкевич, Едуард Зеновович. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту / Є. З. Івашкевич. - С .63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину / Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 83-86 (25 назв)
Кутішенко, Валентина Петрівна. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
Лозова, Ольга Миколаївна. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами / О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. - С .99-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (12 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності / В. В. Москаленко. - С .107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді / Л. З. Сердюк. - С .114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації / О. Л. Музика. - С .122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
Балахтар, Валентина Візіторівна. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості / Н. Д. Володарська. - С .148-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (16 назв)
Гоцуляк, Наталія Євгенівна. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО / Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. - С .156-162. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід) / О. В. Губенко. - С .163-169. - Бібліогр.: с. 167-169 (15 назв)
Зарембо, Наталія Олександрівна. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів / Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. - С .170-180. - Бібліогр.: с. 177-180 (21 назва)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
Коханова, Олена Петрівна. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді / О. П. Коханова, О. А. Столярчук. - С .189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
Кузнецов, Олексій Ігоревич. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості / О. І. Кузнецов. - С .197-207. - Бібліогр.: с. 206-207 (12 назв)
Лантух, Ігор Валерійович. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності / І. В. Лантух. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215-217 (16 назв)
Левицька, Ірина Мирославівна. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку / І. М. Левицька, М. І. Попіль. - С .218-228. - Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
Литвиненко, Олена Олександрівна. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків / О. О. Литвиненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду / О. В. Мазяр. - С .237-244. - Бібліогр.: с. 243-244 (10 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .245-255 : Бібліогр.: с. 253-255 (17 назв)
Назар, Максим Миколайович. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві / М. М. Назар. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків / Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. - С .266-278. - Бібліогр.: с. 276-278 (16 назв)
Нікітіна, Ірина Всеволодівна. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту / І. В. Нікітіна. - С .279-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (10 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин / О. І. Пенькова. - С .290-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (15 назв)
Подофєй, Світлана Олексіївна. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів / С. О. Подофєй. - С .298-304. - Бібліогр.: с. 303-304 (7 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. - С .305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
Руденок, Алла Іванівра. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації / А. І. Руденок, К. І. Максимчук. - С .313-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (13 назв)
Савиченко, Ольга Михайлівна. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. - С .321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
Сторож, Олена Василівна. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .329-339. - Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. - С .340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
Ткачишина, Оксана Романівна. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів / О. Р. Ткачишина. - С .349-356. - Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці / Г. В. Чайка. - С .357-367. - Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Життєстійкість самодетермінованої особистості / О. А. Чиханцова. - С .368-375. - Бібліогр.: С. 374-375 (10 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців / О. М. Шамич. - С .376-384. - Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
Шаумян, Олена Георківна. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління / О. Г. Шаумян. - С .385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
Боковець, О. І. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" / О. І. Боковець. - С .393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / А. О. Курбатова. - С .404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .414-422. - Бібліогр.: С. 420-422 (27 назв)
Окнова, Анастасія Сергіївна. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків / А. С. Окнова. - С .423-429. - Бібліогр.: С. 428-429 (13 назв)
Поканевич, Олена Анатоліївна. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників / О. А. Поканевич. - С .430-441. - Бібліогр.: С. 440-441 (10 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами / О. М. Чудакова. - С .442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Губенко, Олександр Володимирович.
    Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід) [Текст] / О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 163-169. - Бібліогр.: с. 167-169 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
наукове відкриття -- ембріональна ядерна протосема відкриття
Аннотация: Творчість, як явище має розглядатися як процес, як становлення і генезис нових ідей. Цей факт спонукає звернутися до методології, яка представлена в генетичній психології, та генетико-моделюючого методу, розробленого академіком С. Д. Максименко. Цей метод дозволив виділити якості вихідної "клітинки" творчого процесу, ембріональну ядерну протосему з якої виникає дана нова теорія. Крім цього, ми виокремили це такі структурні компоненти творчого процесу як креативне каталітичне полісемантічне поле відкриття і генетична семантограма.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 1 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - 353 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Содержание:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньогрупових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .5-17. - Бібліогр.: с. 12-16 (23 назви)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічний супровід професіоналізації особистості фахівців з соціальної групи / В. В. Балахтар. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов. - С .26-44. - Бібліогр.: с. 40-43 (28 назв)
Блохіна, І. О. Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
Борисюк, А. С. Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків / А. С. Борисюк [и др.]. - С .54-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (10 назв)
Другие авторы: Тимофієва М. П., Павлюк О. І., А. О. Міхєєв
Воропаєв, Є. П. Ненасилие в художественной деятельности / Є. П. Воропаєв. - С .66-75. - Бібліогр.: с. 72-74 (12 назв)
Гарькавець, С. О. Проблема норми та криза соціальної нормативності / С. О. Гарькавець. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (19 назв)
Гуд, Г. О. Емоційна сфера особистості: теоретико-методологічний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .84-94. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв)
Демчук, О. О. Термінологічні аспекти "емпатії" / О. О. Демчук, І. А. Дружиніна. - С .95-102. - Бібліогр.: с. 100-101 (9 назв)
Демчук, О. О. Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки / О. О. Демчук, В. В. Лазарчук. - С .102-112. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Завгородня, О. В. Формування методологічних інструментів фасилітації інтеграційних процесів в психології: розвиток ідей Г. О. Балла / О. В. Завгородня. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 119-121 (19 назв)
Зливков, В. Л. Психологічні аспекти феномену після правди / В. Л. Зливков. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (14 назв)
Zlyvkov, V. Using the multidimensional models to the teacher's Authenticity scale adaptation / V. Zlyvkov [и др.]. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (7 назв)
Другие авторы: Dykhovichniy O., Kruglova N., S. Lukomska, O. Kotukh
Ivashkevych, E. Z. Social intelligtnce ot teachers as a compltx personality neoplasm / E. Z. Ivashkevych. - С .141-152. - Бібліогр.: с. 150-151 (5 назв)
Копилов, С. О. Інтеграційний потенціал категорії культури у сучасній психології / С. О. Копилов. - С .153-165. - Бібліогр.: с. 162-164 (14 назв)
Котух, О. В. Інтегративний підхід до дослідження особливостей становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .165-174. - Бібліогр.: с. 172-174 (13 назв)
Краєва, О. А. Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності / О. А. Краєва. - С .175-186. - Бібліогр.: с. 185 (3 назви)
Лукомська, С. О. Розлади, зумовлені стресом і травмою: інтегративний підхід / С. О. Лукомська. - С .187-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (14 назв)
Максименко, С. Д. Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) / С. Д. Максименко, О. В. Губенко. - С .199-209. - Бібліогр.: с. 206-208 (14 назв)
Марусинець, М. М. Феномен "встрати довіри до світу" у дітей, вихованців інституційних закладів опіки / М. М. Марусинець, О. Т. Смук. - С .209-222. - Бібліогр.: с. 219-220 (9 назв)
Мельник, О. В. Психологічні особливості соціальної адаптації учасників бойових дій на Сході України / О. В. Мельник. - С .222-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
Мельник, О. В. Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО / О. В. Мельник, С. О. Лукомська. - С .233-242. - Бібліогр.: с. 240-241 (7 назв)
Папуча, М. В. Теоретико-методологічний аналіз редукційних тенденцій в психології / М. В. Папуча. - С .242-254. - Бібліогр.: с. 253-254 (7 назв)
Пасічник, І. Д. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж. - С .255-265. - Бібліогр.: с. 262-264 (14 назв)
Перепелиця, А. В. Проблема комп'ютерних ігор, як альтернатива реальності / А. В. Перепелиця. - С .265-279. - Бібліогр.: с. 275-278 (23 назви)
Сизко, Г. І. Психологічні бар'єри при взаємодії з людьми з особливими потребами: причини та шляхи подолання / Г. І. Сизко. - С .279-287 : Бібліогр.: с. 285-286 (5 назв)
Степура, Є. В. До проблеми зв'язку оптимізму та авторитаризму / Є. В. Степура. - С .287-297. - Бібліогр.: с. 294-296 (14 назв)
Тавровецька, Н. І. Конструкти життєвої позиції особистості як опірність кризам життя / Н. І. Тавровецька. - С .298-310. - Бібліогр.: с. 306-309 (20 назв)
Тирон, О. М. Короткострокові дружні стосунки як форма міжособистісних контактів у малих неформальних групах / О. М. Тирон. - С .310-321. - Бібліогр.: с. 319-320 (11 назв)
Харченко, Н. А. Формування емоційного середовища дошкільника у науковій спадщині О. В. Запорожця / Н. А. Харченко, Т. О. Чорна. - С .322-329. - Бібліогр.: с. 328 (4 назви)
Черкаська, Є. Ф. Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях / Є. Ф. Черкаська. - С .329-341. - Бібліогр.: с. 337-340 (22 назви)
Шевченко, Р. М. Становлення рольових функцій "ділової жінки" у сфері менеджменту / Р. М. Шевченко. - С .341-352. - Бібліогр.: с. 349-351 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Методологія психології -- Теорія психології

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; А., О. Міхєєв; S. Lukomska, O. Kotukh
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Максименко, С. Д.
    Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) [Текст] / С. Д. Максименко, О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 199-209. - Бібліогр.: с. 206-208 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
наукове відкриття -- ембріональна ядерна протосема відкриття -- когнітивна ембріонально-генетична стратегія мислення -- генетико-моделюючий метод
Аннотация: Творчість, як явище, має розглядатися як процес, як становлення і генезис нових ідей. Цей факт спонукає звернутися до методології, яка представлена в генетичній психології та генетико-моделюючого методу, розробленого академіком С. Д. Максименко. Цей метод дозволив виділити в якості вихідної "клітинки" творчого процесу, відповідно до принципу виокремлення "вихідної клітинки", що породжує клас явище як ціле, ембріональну ядерну протосему, з якої виникає дана нова теорія. Крім цього, він допоміг виокремети ще такі структурні компоненти творчого процесу як креативне каталітичне полісемантічне поле відкриття, колективна ембріонально-генетична стратегія мислення і генетична семантограма, в рамках яких і здійснюється генезис нових наукових ідей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Губенко, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
   15.1Ф
   Н 62


    Никитин, Е. П.
    Открытие и обоснование [Текст] / Е. П. Никитин. - Москва : [б. и.], 1988. - 221 с. - 0.85 грн.
УДК
РУБ 15.1Ф
Рубрики: Філософія-- Психічна активність--науково-популярне видання
фывфывфыв:
відкриття -- наукове відкриття

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 88021
Число посетителей 1339
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя