Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (390)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=КОНФЛІКТИ<.>
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-34 
1.
159.9.015
К 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Комар, Тетяна Олександрівна.
    Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України [Текстььь] / Т. В. Комар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 127-138 : рис. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
ціннісні орієнтації -- термінальні цінності -- інструментальні цінності -- внутрішній конфлікт -- життєві конфлікти -- внутрішньоособистісний конфлікт
Аннотация: Розглядається ряд соціально-психологічних феноменів, що породжені перебуванням особистості в оточуючому середовищі. Зроблено порівняльний аналіз ціннісно-потребової сфери старшокласників України та Росії. Визначено ієрархію, а також відмінності між ціннісною сферою старшокласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.9:316.7(075.8)
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максимов, Микола Володимирович.
    Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу [Текстььь] / М. В. Максимов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
міжкультурна комунікація -- мегаполіс -- глобалізація -- конфлікти -- соціальна група -- інформатизація


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савицька, Ольга Вікторівна.
    Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів [Текстььь] / О. В. Савицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 435-444. - Бібліогр.: с. 442-443 (10 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- психологічна готовність психолога до професійної діяльності -- сімейні конфлікти -- модель формування психологічної готовності
Аннотация: У статті здійснено теоретичний аналіз сутності психологічної готовності до професійної діяльності. Психологічна готовність до професійної діяльності розглядається як мета та результат професійної підготовки майбутнього психолога. Автор визначив основні труднощі підготовки майбутніх психологів до роботи з сім’єю та визначив один із шляхів розв’язання проблеми формування психологічної готовності психологів до розв’язання сімейних конфліктів. У статті описано модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв’язання сімейних конфліктів. Вона включає всі основні компоненти: мету, завдання, психолого-педагогічні умови та етапи формування, а також визначено критерії та рівні сформованості психологічної готовності до розв’язання сімейних конфліктів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ятчук, М. С.
    Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
професійне спілкування -- конфлікти -- соціально-психологічний клімат -- професійно важливі якості -- професійні уміння
Аннотация: У статті розглянуто особливості конфліктів у професійній діяльності, професійного спілкування, соціально-психологічного клімату, соціально-психологічної адаптації молодих працівників, негативних психоемоційних станів особистості молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки та їх психологічної готовності до дій в екстремальних умовах службової діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

5.
15(902.7)
Д 18


    Данилюк, Іван Васильович.
    Етнічна психологія як галузь наукового знання: історико-теоретичний вимір [Текст] : монографія / І. В. Данилюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Самміт-Книга, 2010. - 430 с. - ISBN 978-966-7889-48-7 : 26.00 грн
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Етнічна психологія
фывфывфыв:
етнічна психологія -- культура -- етнічна спільнота -- міжетніні відносини -- міжгрупове сприйняття -- міжетнічні конфлікти

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

6.
371.015
А 43


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
КОНФЛІКТ -- СІМЕЙНІ КОНФЛІКТИ -- ТИПИ конфліктів -- КЛАСИФІКАЦІЯ конфліктів -- ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОНФЛІКТІВ -- ПОДОЛАННЯ конфліктів
Аннотация: У статті описано психологічну природу сімейного конфлікту. Сімейний конфлікт розглядається як психологічний феномен, який впливає на соціальну, психологічну й фізичну сторони розвитку всіх членів сім'ї.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
159.923.33:358.4]:316.485.26
С 11


    Стасюк, Василь Васильович.
    Система соціально-психологічного забезпечення функціонування аеромобільних військових підрозділів в умовах збройних конфліктів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Стасюк Василь Васильович ; наук. конс. Корольчук М. С. ; Нац. академія оборони України. - Київ, 2005. - 466 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 378-405. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна діяльність військових--Дисертації
фывфывфыв:
професійна діяльність -- ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІ -- збройні конфлікти -- психіка військовослужбовців -- професійно-психологічна діагностика -- соціально-психологічне забезпечення
Аннотация: В дослідженні проаналізовані сучасні вітчизняні й зарубіжні погляди на стан проблеми соціально-психологічного забезпечення функціонування учасників бойових дій, визначено рівень її розробленості. Здійснено системний аналіз змісту структури, методології соціально-психологічного забезпечення функціонування особового складу військ у збройних конфліктах. Визначено психологічні особливості і значення впливів специфіки соціально-психологічного функціонування підрозділів аеромобільних військ у локальних воєнних конфліктах. Досліджено ефективність технологій та механізмів управління психологічним потенціалом учасників збройних конфліктів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корольчук, Микола Степанович \наук. консультант.\; Національна академія оборони України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
005.32+316.485+377.07
Р 15


    Радченко, Ольга Борисівна.
    Причини виникнення та психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / О. Б. Радченко ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 310 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-202. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Організаційні конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
конфлікт -- професійно-технічніІ навчальні заклади -- організаційний конфлікт -- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА -- чинники мезорівня -- чинники мікрорівня -- педагогічні працівники
Аннотация: У дослідженні проаналізовано психологічні особливості організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено види та причини виникнення організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Визначено психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено та апробовано тренінгову програму для підготовки інженерно-педагогічних працівників до подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
371.015
А 43


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій [Текст] / З. Я. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
педагогічна взаємодія -- стиль управління -- ефективність керівництва -- конфлікти -- мотивація
Аннотация: Проведено дослідження щодо визначення стилю керівництва педагогічним колективом, мотивації до роботи, способів та методів поведінки в конфліктній ситуації з учнівським колективом, детермінант ефективності діяльності керівництва та ставлення керівника до колективу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Вітомський, Ю. Л.
    Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання [Текст] / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
організаційний конфлікт -- психологічне середовище конфлікту -- причини організаційних конфліктів -- управління конфліктом -- розв'язання конфлікту -- профілактика запобіганню конфліктам
Аннотация: В статті розглянуто сутність та основні причини організаційних конфліктів, а також визначено особливості їх розв'язання. Однією з головних причин соціальної напруги, що існує у нашому суспільстві, є невміння конструктивно вирішувати конфлікти, в тому числі й організаційні. Конфлікт - це важлива сторона взаємодії людей у суспільстві, він існує стільки, скільки існує сама людина. Це форма відносин між суб'єктами соціальної дії, мотивація яких обумовлена протилежними цінностями, інтересами і потребами. І хоча за частіше конфлікт сприймається як порушення взаємовідносин, втрата психологічної рівноваги, емоційний дисбаланс, він може бути корисним для конфліктуючих сторін. Головним є розуміння його суті, вчасна діагностика та ефективне управління його протіканням. Проблема профілактики й запобігання конфліктам дуже актуальна і має велике практичне значення, у зв'язку з тим, що дає змогу зберегти психологічні, моральні й матеріальні ресурси, які витрачаються на їх розв'язання й урегулювання. В статті розглянуті поняття та роль соціально-психологічного середовища, в якому розгортається конфлікт, види середовища, як з огляду на рівні соціальної системи, так і по природі складових компонентів. У викладеному матеріалі надана класифікація конфліктів за спрямованістю і розподілом повноважень, за критерієм результативності, за ступенем виразності, а також залежно від порушених потреб, визначено причини організаційних конфліктіцв за об'єктивним та суб'єктивним характером, надано аналіз умов ефективного здійснення процесу управління конфліктом, основних правил розв'язання конфліктів. Новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні системи підготовки керівних кадрів для приватних охоронних підприємств, сформульовані в роботі висновки та пропозиції можуть використовуватись в професійному навчанні за програмами курсової чи індивідуальної підготовки підвищення кваліфікації за напрямком "Управління фінансово-економічною безпекою".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Паращенко, Л. І.; Наконечна, Н. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

11.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 423 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 2072-4772 : 25.00 грн.
    Содержание:
Бабатенко, О. В. Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості / О. В. Бабатенко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва)
Близнюкова, О. М. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. - С .15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв)
Бугайова, Н. М. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій / Н. М. Бугайова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 35 (1 назва)
Бурлакова, І. А. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 45 (8 назв)
Вернік, О. Л. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми / О. Л. Вернік. - С .47-57. - Бібліогр.: с. 54-56 (18 назв)
Вітомський, Ю. Л. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв)
Гейко, Є. В. Цілісність особистості у вимірі системного підходу / Є. В. Гейко. - С .69-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (12 назв)
Гуд, Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів / Г. О. Гуд. - С .83-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (11 назв)
Добровольська, Н. А. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі / Н. А. Добровольська. - С .97-103. - Бібліогр.: с. 102-103 (12 назв)
Іванова, В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова, Т. В. Палько. - С .104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Іванцанич, В. І. Психологічні складові стресостійкості школярів / В. І. Іванцанич. - С .115-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (14 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ / Є. В. Кіричевська. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (13 назв)
Купрєєва, О. І. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. - С .134-146. - Бібліогр.: с. 143-146 (21 назва)
Мамчур, І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників / І. В. Мамчур. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Марусинець, М. М. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .156-163. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Маценко, Ж. М. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький) / Ж. М. Маценко. - С .164-176. - Бібліогр.: с. 175 (15 назв)
Мельничук, І. Я. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах / І. Я. Мельничук. - С .177-185. - Бібліогр.: с. 184 (5 назв)
Міненко, О. О. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин / О. О. Міненко. - С .186-195. - Бібліогр.: с. 194 (12 назв)
Москаленко, В. В. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу / В. В. Москаленко. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 207-209 (28 назв)
Музика, О. Л. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / О. Л. Музика, Є. В. Загурська. - С .211-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
Мул, С. А. Психологічні особливості процесу прийняття рішень / С. А. Мул. - С .225-232. - Бібліогр.: с. 231 (8 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів / С. М. Омелянюк. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (7 назв)
Ортікова, Н. В. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 255-257 (10 назв)
Поклад, І. М. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .258-267. - Бібліогр.: с. 265-267 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя / Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв)
Терещук, А. М. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації / А. М. Терещук. - С .278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв)
Турбан, В. В. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості / В. В. Турбан. - С .288-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (9 назв)
Чегі, Т. Т. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України / Т. Т. Чегі. - С .307-314. - Бібліогр.: с. 313 (6 назв)
Чорна, Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору / Н. В. Чорна. - С .315-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (11 назв)
Шамич, О. М. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців / О. М. Шамич. - С .327-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (13 назв)
Солодчук, С. Є. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі / С. Є. Солодчук. - С .336-342. - Бібліогр.: с. 341-342 (8 назв)
Ахтирська, Ю. І. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів / Ю. І. Ахтирська. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
Білецький, П. С. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму / П. С. Білецький. - С .352-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Завацька, Н. Є. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації / Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. - С .361-367. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Шевченко, Р. П. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців / Р. П. Шевченко. - С .368-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (5 назв)
Євланова, Е. М. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості / Е. М. Євланова. - С .376-388. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Ведмідь, В. А. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів) / В. А. Ведмідь. - С .389-402. - Бібліогр.: с. 400 (6 назв)
Мамко, В. П. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі / В. П. Мамко. - С .402-414. - Бібліогр.: с. 412 (9 назв)
Михайлошина, І. О. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра / І. О. Михайлошина. - С .414-423. - Бібліогр.: с. 421-423 (53 назви)
Турбан, В. В. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять / В. В. Турбан. - С .298-306. - Бібліогр. с. 305-306 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    Михайлів, С. В.
    Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості [Текст] / С. В. Михайлів // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
наркозалежна особистість -- узалежнення -- чинники залежної поведінки -- конфігурація сімейної взаємодії -- дисфункціональні внутрішньоособистісні конфлікти -- патерни поведінки наркозалежної особистості
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню особливостей сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості. Представлено узагальнений теоретичний аналіз актуальних досліджень ролі раннього досвіду сімейної взаємодії у становленні схильності до хімічної залежності. Описано роль конфігурацій сімейної взаємодії та дисфункціональних внутрішньоособистісних конфліктів у становленні хімічної адикції. Проаналізовані результати емпіричного дослідження вираженості типів конфігурацій сімейної взаємодії та дисфункціональних внутрішньоособистісних конфліктів наркозалежних особистостей. Узагальнені тенденції впливу досвіду ранньої сімейної взаємодії на формування хімічного узалежнення - порушення балансу відкритості особистості оточуючому світу та дистанціювання від нього, спроможності довіряти чи не довіряти оточуючим, можливості приймати відповідальність на себе чи слідувати патернам психологічно незрілої поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
15(08)
А 43


    Ахтирська, Ю. І.
    Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів [Текст] / Ю. І. Ахтирська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
молодь -- організаційна культура -- міжособистісні конфлікти -- психопрофілактика -- заклад вищої освіти
Аннотация: Стаття присвячена аналізу специфіки та принципів побудови програми формування організаційної культури молоді як засобу психопрофілактики міжособистісних конфліктів. Доведено, що основними принципами побудови програми з підвищення організаційної культури у здобувачів вищої освіти мають стати: принцип системності, який полягає у тому, що програма психологічного впливу спрямовується не лише на корекцію низьких показників за складовими організаційної культури здобувачів вищої освіти, а й на створення умов для найбільш повної реалізації потенційних можливостей їх гармонійного розвитку та підвищення їхньої організаційної культури; принцип диференційованого прогнозування, який передбачає наповнення програми відповідно до однорідних показників рівня вираженості організаційної культури у здобувачів вищої освіти; принцип динамічності, згідно з яким вся процедура формування організаційної культури у здобувачів вищої освіти розглядається як поетапний пролонгований процес, що передбачає раціональну послідовність заходів психокорекційного впливу та моніторинг динаміки змін з метою визначення того, як складові організаційної культури потребують першочергового впливу; принцип комплексності, що вимагає поетапних психологічних дій з використанням відповідних методичних засобів, консультативних та організаційних прийомів, зокрема з метою психопрофілактики міжособистісних конфліктів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

14.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сніжна, М. А.
    Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 396-402
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
образотворчо обдаровані підлітки -- особистісні цінності -- внутрішні конфлікти ціннісної сфери
Аннотация: В статті розглянуто вікові особливості аксіогенезу підлітків та особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків. Найбільшу вагу для них мають цінності пізнання, саморозвитку і творчості, а також вони відчувають особливо гостру потребу в дружніх стосунках. Проте їхні індивідуалістичні цінності самоствердження стають на заваді реалізації потреби прийняття і щирого спілкування. Ці обдаровані підлітки надають перевагу розвитку, творчості, пізнанню, цікавій роботі, продуктивному життю, не зважаючи на шкоду своєму здоров'ю та сумніви щодо можливості матеріально забезпеченого життя. Встановлено, що головний внутрішній конфлікт образотворчо обдарованих підлітків зумовленим фрустрацією потреби в дружніх стосунках та любові. Дефіцит близьких стосунків обумовлений специфікої їхньої усамітненої та наполеглевої праці а також конкурентними взаєминами у творчому середовищі, потребою у визнанні членами референтної групи і всього творчого навчального середовища-учнів та викладачів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
153/154
П 86


   
    Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: навчально-методичний комплекс спецкурсу для слухачів інституту післядипломної педагагічної освіти [Текст] : методический материал / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України ; за наук. ред. П. П. Горностай. - Київ : Міленіум, 2017. - 48 с. - ISBN 978-966-8063-79-56 : 8.00 грн.
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Соціальна психологія
   Педагогічна психологія

фывфывфыв:
соціально-психологічний клімат -- колектив -- освітнє середовище -- групова взаємодія -- групові конфлікти

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Горностай, Павел Петрович \за наук. ред.\; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : [навчальний посібник] / [О. В. Винославська, О. А. Бреусенко-Кузнєцов, В. Л. Зливков та ін.] ; за наук.ред. О. В. Винославської ; Міністерство освіти і науки України, НТУУ "Київський політехнічний інститут". - Київ : Инкос, 2005. - 352 с. - ISBN 966-8347-13-7 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
предмет психології -- етапи розвитку психології -- методи психології -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- мислення -- уява -- емоції -- почуття -- воля -- структура особистості -- особистість -- спрямованість особистості -- темперамент -- характер -- здібності -- самосвідомість -- психологічний захист -- психологія групи -- спілкування -- міжособистісні стосунки -- конфлікти


Доп.точки доступа:
Винославська, [О. В.; Бреусенко-Кузнєцов, О. А.; Зливков та ін.], В. Л.; Винославської, О. В. \за наук.ред.\; Міністерство освіти і науки України; НТУУ "Київський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
153(06)
А 43


    Павлюк, М. М.
    Особливості подружніх конфліктів та їх наслідки [Текст] / М. М. Павлюк, Н. М. Архипенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 209-226. - Бібліогр.: С. 223-225 (12 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
подружні конфлікти -- сімейні стосунки -- інтереси -- причина -- творчість
Аннотация: У статті описано загальні тенденції та специфічні особливості подружніх конфліктів. Розкрито сучасні підходи до вивчення подружніх конфліктів в умовах системних змін у суспільстві; з‘ясовано ключову роль розширених сімейних стосунків; визначено найважливіші причини подружніх конфліктів виникають, а також конфліктів у сім’ї загалом; виявлено негативні емоційні наслідки у вигляді дискомфорту, стресів, депресій, які несуть в собі сімейні конфлікти. Представлено аналіз механізму виникнення і розвитку подружніх конфліктів. Даються основні відомості про структурні теорії особистості, механізми психологічного захисту та їх роль у подружніх конфліктах. Розглядаються також конфлікти, причиною яких є дисгармонія в сімейних відносинах. Зроблено висновок про те, що сутність подружніх конфліктів полягає в загостренні протиріч при неузгодженості поглядів, розбіжності мотивів поведінки подружжя. Зіткнення незбіжних поглядів та інтересів, цілей тощо, що проявляються в ситуації подружнього конфлікту. Підкреслено, що в залежності від ступеня вирішення конфлікту, адекватності обраних способів його вирішення і мотивації можуть бути як руйнівні (деструктивні), так і творчі (конструктивні) наслідки розв’язання поджружніх конфліктів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Архипенко, Н. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.964.21+316.62:378-057.875
Г 37


    Герасімова, Наталія Євгеніївна.
    Внутрішньособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Герасімова Наталія Євгеніївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 227 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Адаптація--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
внутрішньособистісні конфлікти -- адаптація -- студенти -- навчання -- психологічний захист
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистих конфліктів в процесі соціальної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладах (ВНЗ). У роботі виокремлено основні різновиди внутрішньоособистих конфліктів в процесі соціальної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладів (ВНЗ). У роботі виокремлено основні різновиди внутрішньоособистісних конфліктів, що дозволяє розглядати їх в якості інформативних для оцінки фазового перебігу адаптації до навчання у ВНЗ. Запропоновано комплекс психодіагностичих заходів, які диференційовано виявляють різні типи і причини зазначеного конфлікту, шляхи його розв`язання. Наводяться дані про дезадаптаційні чинники, які зумовлюють внутрішньоособистісні конфлікти. Одним із головних зовнішніх чинників труднощів адаптації до нових умов навчання студентів у ВНЗ є стресогенні ситуації, що спричиняють стани емоційного напруження. Для подолання конфліктів внутрішнього плану студенти, зазвичай, використовують механізми психологічного захисту. Запропоновано засоби подолання внутрішньоособистісних конфліктів у процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів у вигляді психокорекції під час проходження груп активного соціально-психологічного навчання (АСПН), що вцілому успішно впливає на формування адекватного "образу Я" у студентів, оптимізує зовнішні форми їх поведінки й реагування за складних ситуацій та активізує і прискорює процес їх соціально-психологічної адаптації до умов ВНЗ. Обгрунтовується теза про можливість використання отриманих даних у змісті програми підготовки майбутніх спеціалістів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
378-057.875:159.9-051:316.485.6
В 18


    Варлакова, Євгенія Олегівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Варлакова Євгенія Олегівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 238-261. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
міжособистісні конфлікти -- майбутні психологи -- емоції
Аннотация: У роботі виявлено аналіз науково-теоретичних концепцій та підходів до вивчення проблеми гтоовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів. Визначено зміст і показники готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів: 1)мотиваційну; 2) когнітивну; 3) операційну; 4)комунікативну; 5) емоційну. Виявлено психологічні особливості, організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники розвитку готовності майбутніх психологівдо розв`язання міжособистісних конфліктів. Розроблено та апробовано програму формування готовності майбутніх психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів, результати впровадження якої в процесі підготовки майбутніх психологів довели її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.922.8-057.875+316.48
Д 79


    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Внутрішньоособистісні конфлікти студентів у період навчання у ВУЗі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Дубчак Галина Михайлівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Чернів. дер. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2000. - 244 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-225. -
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Внутрішньоособистісні конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
Внутрішньоособистісні конфлікти -- КОНФЛІКТИ -- СТУДЕНТИ -- НАВЧАННЯ у вузі -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі внутрішньоособистісних конфліктів студентів у період навчання у ВУЗі. В роботі дослідженно зміст, суть, особливості та причини виникнення внутрішньоособистісних конфліктів. Проаналізовано прояви та протікання, типологію внутрішноьоособистісних конфліктів. Охарактеризовано види внутрішноьоособистісних конфліктів на основі аналізу суперечностей, що лежать в їх основі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-34 
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 12312
Число посетителей 658
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя