Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (390)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=КОНФЛІКТИ<.>
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-34 
1.
159.922.27+316.48:364-43
К 91


    Кунцевська, Анастасія Володимирівна.
    Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кунцевська Анастасія Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 209 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Психологія соціальної роботи--Соціальні працівники--Дисертації

фывфывфыв:
СОЦІАЛЬНИЙ ПРАЦІВНИК -- ІНТРАПЕРСОНАЛЬНий конфлікт -- професійна свідомість -- професійна ситуація -- РЕФЛЕКСІЯ -- ПЕРЕЖИВАННЯ
Аннотация: Дисертація присвячено дослідженню психологічної структури інтраперсональних корнфліутів у соціальних працівників та розробці психологічних засобів їх діагностики, профілактики та подолання. В роботі проаналізовано теоретичні моделі інтраперсональних конфліктів в рамках професіогенезу особистості. Визначено основні чинники виникнення інтраперсональних конфліктів у практичній діяльності соціальних працівників. Показано, що такими чинниками виступають протиріччя в системі професійної діяльності та структурі професійної свідомості. Показано, що подолання інтраперсональних конфліктів передбачає проходження суб'єктом низки етапів особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 423 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 2072-4772 : 25.00 грн.
    Содержание:
Бабатенко, О. В. Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості / О. В. Бабатенко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва)
Близнюкова, О. М. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. - С .15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв)
Бугайова, Н. М. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій / Н. М. Бугайова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 35 (1 назва)
Бурлакова, І. А. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 45 (8 назв)
Вернік, О. Л. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми / О. Л. Вернік. - С .47-57. - Бібліогр.: с. 54-56 (18 назв)
Вітомський, Ю. Л. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв)
Гейко, Є. В. Цілісність особистості у вимірі системного підходу / Є. В. Гейко. - С .69-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (12 назв)
Гуд, Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів / Г. О. Гуд. - С .83-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (11 назв)
Добровольська, Н. А. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі / Н. А. Добровольська. - С .97-103. - Бібліогр.: с. 102-103 (12 назв)
Іванова, В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова, Т. В. Палько. - С .104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Іванцанич, В. І. Психологічні складові стресостійкості школярів / В. І. Іванцанич. - С .115-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (14 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ / Є. В. Кіричевська. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (13 назв)
Купрєєва, О. І. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. - С .134-146. - Бібліогр.: с. 143-146 (21 назва)
Мамчур, І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників / І. В. Мамчур. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Марусинець, М. М. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .156-163. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Маценко, Ж. М. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький) / Ж. М. Маценко. - С .164-176. - Бібліогр.: с. 175 (15 назв)
Мельничук, І. Я. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах / І. Я. Мельничук. - С .177-185. - Бібліогр.: с. 184 (5 назв)
Міненко, О. О. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин / О. О. Міненко. - С .186-195. - Бібліогр.: с. 194 (12 назв)
Москаленко, В. В. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу / В. В. Москаленко. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 207-209 (28 назв)
Музика, О. Л. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / О. Л. Музика, Є. В. Загурська. - С .211-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
Мул, С. А. Психологічні особливості процесу прийняття рішень / С. А. Мул. - С .225-232. - Бібліогр.: с. 231 (8 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів / С. М. Омелянюк. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (7 назв)
Ортікова, Н. В. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 255-257 (10 назв)
Поклад, І. М. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .258-267. - Бібліогр.: с. 265-267 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя / Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв)
Терещук, А. М. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації / А. М. Терещук. - С .278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв)
Турбан, В. В. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості / В. В. Турбан. - С .288-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (9 назв)
Чегі, Т. Т. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України / Т. Т. Чегі. - С .307-314. - Бібліогр.: с. 313 (6 назв)
Чорна, Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору / Н. В. Чорна. - С .315-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (11 назв)
Шамич, О. М. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців / О. М. Шамич. - С .327-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (13 назв)
Солодчук, С. Є. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі / С. Є. Солодчук. - С .336-342. - Бібліогр.: с. 341-342 (8 назв)
Ахтирська, Ю. І. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів / Ю. І. Ахтирська. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
Білецький, П. С. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму / П. С. Білецький. - С .352-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Завацька, Н. Є. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації / Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. - С .361-367. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Шевченко, Р. П. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців / Р. П. Шевченко. - С .368-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (5 назв)
Євланова, Е. М. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості / Е. М. Євланова. - С .376-388. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Ведмідь, В. А. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів) / В. А. Ведмідь. - С .389-402. - Бібліогр.: с. 400 (6 назв)
Мамко, В. П. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі / В. П. Мамко. - С .402-414. - Бібліогр.: с. 412 (9 назв)
Михайлошина, І. О. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра / І. О. Михайлошина. - С .414-423. - Бібліогр.: с. 421-423 (53 назви)
Турбан, В. В. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять / В. В. Турбан. - С .298-306. - Бібліогр. с. 305-306 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сніжна, М. А.
    Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 396-402
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
образотворчо обдаровані підлітки -- особистісні цінності -- внутрішні конфлікти ціннісної сфери
Аннотация: В статті розглянуто вікові особливості аксіогенезу підлітків та особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків. Найбільшу вагу для них мають цінності пізнання, саморозвитку і творчості, а також вони відчувають особливо гостру потребу в дружніх стосунках. Проте їхні індивідуалістичні цінності самоствердження стають на заваді реалізації потреби прийняття і щирого спілкування. Ці обдаровані підлітки надають перевагу розвитку, творчості, пізнанню, цікавій роботі, продуктивному життю, не зважаючи на шкоду своєму здоров'ю та сумніви щодо можливості матеріально забезпеченого життя. Встановлено, що головний внутрішній конфлікт образотворчо обдарованих підлітків зумовленим фрустрацією потреби в дружніх стосунках та любові. Дефіцит близьких стосунків обумовлений специфікої їхньої усамітненої та наполеглевої праці а також конкурентними взаєминами у творчому середовищі, потребою у визнанні членами референтної групи і всього творчого навчального середовища-учнів та викладачів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.922.8-057.875+316.48
Д 79


    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Внутрішньоособистісні конфлікти студентів у період навчання у ВУЗі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Дубчак Галина Михайлівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Чернів. дер. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2000. - 244 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-225. -
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Внутрішньоособистісні конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
Внутрішньоособистісні конфлікти -- КОНФЛІКТИ -- СТУДЕНТИ -- НАВЧАННЯ у вузі -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі внутрішньоособистісних конфліктів студентів у період навчання у ВУЗі. В роботі дослідженно зміст, суть, особливості та причини виникнення внутрішньоособистісних конфліктів. Проаналізовано прояви та протікання, типологію внутрішноьоособистісних конфліктів. Охарактеризовано види внутрішноьоособистісних конфліктів на основі аналізу суперечностей, що лежать в їх основі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.9:61
В 68


    Волошко, Наталія Іванівна.
    Внутрішньоособистісні конфлікти у хворих на артеріальну гіпертензію [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Волошко Наталія Іванівна ; наук. кер. Бурлачук Л. Ф. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2006. - 210 с. : табл. - Бібліогр.: с. 176-199. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Артеріальна гіпертензія--Дисертації
фывфывфыв:
внутрішньоособистісні конфлікти -- психологічна дезадаптація -- психоемоційна напруга -- психологічні комплекси -- психосоматичні розлади
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню внутрішньоособистісних конфліктів у хворих на гіпертензію. проаналізовано основні аспекти внутрішньоособистісних конфліктів. В якості загальних внутрішньоконфліктних факторів було досліджено розузгодження між "цінностями" та їх "наявністю" в 12-ти життєвих сферах. Досліджено специфіку емоційних проявів внутрішньоособистісних конфліктів та психологічні риси-комплекси, що зумовлюють вразливість хворих до дій загальних стресогенних чинників і породжують внутрішньоособистісні конфлікти в різних сферах життя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бурлачук, Леонід Фокович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.964.21+316.62:378-057.875
Г 37


    Герасімова, Наталія Євгеніївна.
    Внутрішньособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Герасімова Наталія Євгеніївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 227 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Адаптація--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
внутрішньособистісні конфлікти -- адаптація -- студенти -- навчання -- психологічний захист
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистих конфліктів в процесі соціальної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладах (ВНЗ). У роботі виокремлено основні різновиди внутрішньоособистих конфліктів в процесі соціальної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладів (ВНЗ). У роботі виокремлено основні різновиди внутрішньоособистісних конфліктів, що дозволяє розглядати їх в якості інформативних для оцінки фазового перебігу адаптації до навчання у ВНЗ. Запропоновано комплекс психодіагностичих заходів, які диференційовано виявляють різні типи і причини зазначеного конфлікту, шляхи його розв`язання. Наводяться дані про дезадаптаційні чинники, які зумовлюють внутрішньоособистісні конфлікти. Одним із головних зовнішніх чинників труднощів адаптації до нових умов навчання студентів у ВНЗ є стресогенні ситуації, що спричиняють стани емоційного напруження. Для подолання конфліктів внутрішнього плану студенти, зазвичай, використовують механізми психологічного захисту. Запропоновано засоби подолання внутрішньоособистісних конфліктів у процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів у вигляді психокорекції під час проходження груп активного соціально-психологічного навчання (АСПН), що вцілому успішно впливає на формування адекватного "образу Я" у студентів, оптимізує зовнішні форми їх поведінки й реагування за складних ситуацій та активізує і прискорює процес їх соціально-психологічної адаптації до умов ВНЗ. Обгрунтовується теза про можливість використання отриманих даних у змісті програми підготовки майбутніх спеціалістів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
37.011.3-051+37.013+37.064.2
Ч-49


    Черненький, Юрій Петрович.
    Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черненький Юрій Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації

   Вікова психологія--Учні--Дисертації

фывфывфыв:
міжособистісний конфлікт -- когнітивний стиль -- конфліктогенний вчитель -- стильова сфера особистості -- тип реакції -- когнітивна диференційованість -- полезалежність
Аннотация: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
371.015
А 43


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій [Текст] / З. Я. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
педагогічна взаємодія -- стиль управління -- ефективність керівництва -- конфлікти -- мотивація
Аннотация: Проведено дослідження щодо визначення стилю керівництва педагогічним колективом, мотивації до роботи, способів та методів поведінки в конфліктній ситуації з учнівським колективом, детермінант ефективності діяльності керівництва та ставлення керівника до колективу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

9.
159.922.1:305]:316.48
Д 69


    Дорошенко, Наталія Миколаївна.
    Гендерна детермінація вибору студентами стратегії поведінки в конфлікті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорошенко Наталія Миколаївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Нац. техн. ун-т України (КПІ). - Київ, 2003. - 205, [20] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Гендер--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
ГЕНДЕР -- СТАТЕВОРОЛЬОВА ідентичність -- симптомокомплекс маскумінності/фемінності -- андрогонія -- ГЕНДЕРНА просвіта
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню гендерної детермінації вибору особами юнацького віку стратегій поведінки в конфлікті. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що статеворольові настанови особистості визначають сталі поведінкові тенденції в конфлікті, зміна яких можлива лише в разі загрози порушення значущих персональних транзакцій. Розроблено та апробовано спеціальний курс для вищих та середніх навчальних закладів, спрямований на загальну гендерну просвіту та формування практичних навичок використання повного спектру стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях через корекцію гендерних стереотипів та статеворольвих настановлень щодо власної поведінки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
37.064.2-027.22:130.12+316.47
К 96


    Кушнірюк, Володимир Михайлович.
    Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кушнірюк Володимир Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 2000. - 186, [29] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
ВЗАЄМОДІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ КОНФЛІКТИ -- ГУМАНІЗАЦІЯ -- гуманістичні цінності -- ЗАПОБІГАННЯ конфліктів
Аннотация: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
15(902.7)
Д 18


    Данилюк, Іван Васильович.
    Етнічна психологія як галузь наукового знання: історико-теоретичний вимір [Текст] : монографія / І. В. Данилюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Самміт-Книга, 2010. - 430 с. - ISBN 978-966-7889-48-7 : 26.00 грн
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Етнічна психологія
фывфывфыв:
етнічна психологія -- культура -- етнічна спільнота -- міжетніні відносини -- міжгрупове сприйняття -- міжетнічні конфлікти

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

12.
316.48+159.9:355
В 12


    Ващенко , Ірина Володимирівна.
    Конфлікти у діяльності працівників органів внутрішніх справ і шляхи їх подолання (соціально-психологічний аспект) [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Ващенко Ірина Володимирівна ; наук. конс. Бандурка О. М. ; Нац. ун-т внутр. справ МВС України. - Харків, 2002. - 498 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 422-470. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
КОНФЛІКТ -- ПРОФЕСІЙНА діяльність -- КОНФЛІКТНА компетентність -- МІЖОСОБИСТІСНІ КОНФЛІКТИ -- ПСИХІЧНІ СТАНИ -- КОНФЛІКТОстійкість -- ПРАВООХОРОНЦІ
Аннотация: Дослідження присвячене виявленню ролі соціально-психологічного компоненту в системі конфліктологічного знання через теоретичний аналіз наукових даних із різних галузей знань відносно впливу конфлікту на особистість. Упорядковані етапи генезису, варіанти динаміки конфліктів, учасниками яких є працівники органів внутрішніх справ. Визначено коло конфліктологічних проблем, істотних для вдосконалення діяльності працівників ОВС, уточнено зміст основних наукових понять, потрібних для розробки цих проблем. Виділено типи конфліктів, які розв'язують працівники ОВС у своїй професійній діяльності, причини і фактори, що зумовлюють їх виникнення і перебіг. Розкрито залежність між взаємодією працівників різних підрозділів ОВС в умовах конфлікту та якістю виконання поставлених перед ними завдань. З'ясовані психологічні характеристики конфліктної компетентності, її рівень та шляхи підвищення у працівників ОВС.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бандурка, Олександр Маркович \наук. консультант.\; (Харків)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.9:316.7(075.8)
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максимов, Микола Володимирович.
    Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу [Текстььь] / М. В. Максимов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
міжкультурна комунікація -- мегаполіс -- глобалізація -- конфлікти -- соціальна група -- інформатизація


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савицька, Ольга Вікторівна.
    Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів [Текстььь] / О. В. Савицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 435-444. - Бібліогр.: с. 442-443 (10 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- психологічна готовність психолога до професійної діяльності -- сімейні конфлікти -- модель формування психологічної готовності
Аннотация: У статті здійснено теоретичний аналіз сутності психологічної готовності до професійної діяльності. Психологічна готовність до професійної діяльності розглядається як мета та результат професійної підготовки майбутнього психолога. Автор визначив основні труднощі підготовки майбутніх психологів до роботи з сім’єю та визначив один із шляхів розв’язання проблеми формування психологічної готовності психологів до розв’язання сімейних конфліктів. У статті описано модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв’язання сімейних конфліктів. Вона включає всі основні компоненти: мету, завдання, психолого-педагогічні умови та етапи формування, а також визначено критерії та рівні сформованості психологічної готовності до розв’язання сімейних конфліктів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Вітомський, Ю. Л.
    Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання [Текст] / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
організаційний конфлікт -- психологічне середовище конфлікту -- причини організаційних конфліктів -- управління конфліктом -- розв'язання конфлікту -- профілактика запобіганню конфліктам
Аннотация: В статті розглянуто сутність та основні причини організаційних конфліктів, а також визначено особливості їх розв'язання. Однією з головних причин соціальної напруги, що існує у нашому суспільстві, є невміння конструктивно вирішувати конфлікти, в тому числі й організаційні. Конфлікт - це важлива сторона взаємодії людей у суспільстві, він існує стільки, скільки існує сама людина. Це форма відносин між суб'єктами соціальної дії, мотивація яких обумовлена протилежними цінностями, інтересами і потребами. І хоча за частіше конфлікт сприймається як порушення взаємовідносин, втрата психологічної рівноваги, емоційний дисбаланс, він може бути корисним для конфліктуючих сторін. Головним є розуміння його суті, вчасна діагностика та ефективне управління його протіканням. Проблема профілактики й запобігання конфліктам дуже актуальна і має велике практичне значення, у зв'язку з тим, що дає змогу зберегти психологічні, моральні й матеріальні ресурси, які витрачаються на їх розв'язання й урегулювання. В статті розглянуті поняття та роль соціально-психологічного середовища, в якому розгортається конфлікт, види середовища, як з огляду на рівні соціальної системи, так і по природі складових компонентів. У викладеному матеріалі надана класифікація конфліктів за спрямованістю і розподілом повноважень, за критерієм результативності, за ступенем виразності, а також залежно від порушених потреб, визначено причини організаційних конфліктіцв за об'єктивним та суб'єктивним характером, надано аналіз умов ефективного здійснення процесу управління конфліктом, основних правил розв'язання конфліктів. Новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні системи підготовки керівних кадрів для приватних охоронних підприємств, сформульовані в роботі висновки та пропозиції можуть використовуватись в професійному навчанні за програмами курсової чи індивідуальної підготовки підвищення кваліфікації за напрямком "Управління фінансово-економічною безпекою".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Паращенко, Л. І.; Наконечна, Н. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

16.
153(06)
А 43


    Павлюк, М. М.
    Особливості подружніх конфліктів та їх наслідки [Текст] / М. М. Павлюк, Н. М. Архипенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 209-226. - Бібліогр.: С. 223-225 (12 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
подружні конфлікти -- сімейні стосунки -- інтереси -- причина -- творчість
Аннотация: У статті описано загальні тенденції та специфічні особливості подружніх конфліктів. Розкрито сучасні підходи до вивчення подружніх конфліктів в умовах системних змін у суспільстві; з‘ясовано ключову роль розширених сімейних стосунків; визначено найважливіші причини подружніх конфліктів виникають, а також конфліктів у сім’ї загалом; виявлено негативні емоційні наслідки у вигляді дискомфорту, стресів, депресій, які несуть в собі сімейні конфлікти. Представлено аналіз механізму виникнення і розвитку подружніх конфліктів. Даються основні відомості про структурні теорії особистості, механізми психологічного захисту та їх роль у подружніх конфліктах. Розглядаються також конфлікти, причиною яких є дисгармонія в сімейних відносинах. Зроблено висновок про те, що сутність подружніх конфліктів полягає в загостренні протиріч при неузгодженості поглядів, розбіжності мотивів поведінки подружжя. Зіткнення незбіжних поглядів та інтересів, цілей тощо, що проявляються в ситуації подружнього конфлікту. Підкреслено, що в залежності від ступеня вирішення конфлікту, адекватності обраних способів його вирішення і мотивації можуть бути як руйнівні (деструктивні), так і творчі (конструктивні) наслідки розв’язання поджружніх конфліктів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Архипенко, Н. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Михайлів, С. В.
    Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості [Текст] / С. В. Михайлів // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
наркозалежна особистість -- узалежнення -- чинники залежної поведінки -- конфігурація сімейної взаємодії -- дисфункціональні внутрішньоособистісні конфлікти -- патерни поведінки наркозалежної особистості
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню особливостей сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості. Представлено узагальнений теоретичний аналіз актуальних досліджень ролі раннього досвіду сімейної взаємодії у становленні схильності до хімічної залежності. Описано роль конфігурацій сімейної взаємодії та дисфункціональних внутрішньоособистісних конфліктів у становленні хімічної адикції. Проаналізовані результати емпіричного дослідження вираженості типів конфігурацій сімейної взаємодії та дисфункціональних внутрішньоособистісних конфліктів наркозалежних особистостей. Узагальнені тенденції впливу досвіду ранньої сімейної взаємодії на формування хімічного узалежнення - порушення балансу відкритості особистості оточуючому світу та дистанціювання від нього, спроможності довіряти чи не довіряти оточуючим, можливості приймати відповідальність на себе чи слідувати патернам психологічно незрілої поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.9.015
К 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Комар, Тетяна Олександрівна.
    Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України [Текстььь] / Т. В. Комар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 127-138 : рис. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
ціннісні орієнтації -- термінальні цінності -- інструментальні цінності -- внутрішній конфлікт -- життєві конфлікти -- внутрішньоособистісний конфлікт
Аннотация: Розглядається ряд соціально-психологічних феноменів, що породжені перебуванням особистості в оточуючому середовищі. Зроблено порівняльний аналіз ціннісно-потребової сфери старшокласників України та Росії. Визначено ієрархію, а також відмінності між ціннісною сферою старшокласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
15(08)
А 43


    Ахтирська, Ю. І.
    Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів [Текст] / Ю. І. Ахтирська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
молодь -- організаційна культура -- міжособистісні конфлікти -- психопрофілактика -- заклад вищої освіти
Аннотация: Стаття присвячена аналізу специфіки та принципів побудови програми формування організаційної культури молоді як засобу психопрофілактики міжособистісних конфліктів. Доведено, що основними принципами побудови програми з підвищення організаційної культури у здобувачів вищої освіти мають стати: принцип системності, який полягає у тому, що програма психологічного впливу спрямовується не лише на корекцію низьких показників за складовими організаційної культури здобувачів вищої освіти, а й на створення умов для найбільш повної реалізації потенційних можливостей їх гармонійного розвитку та підвищення їхньої організаційної культури; принцип диференційованого прогнозування, який передбачає наповнення програми відповідно до однорідних показників рівня вираженості організаційної культури у здобувачів вищої освіти; принцип динамічності, згідно з яким вся процедура формування організаційної культури у здобувачів вищої освіти розглядається як поетапний пролонгований процес, що передбачає раціональну послідовність заходів психокорекційного впливу та моніторинг динаміки змін з метою визначення того, як складові організаційної культури потребують першочергового впливу; принцип комплексності, що вимагає поетапних психологічних дій з використанням відповідних методичних засобів, консультативних та організаційних прийомів, зокрема з метою психопрофілактики міжособистісних конфліктів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
005.32+316.485+377.07
Р 15


    Радченко, Ольга Борисівна.
    Причини виникнення та психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / О. Б. Радченко ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 310 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-202. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Організаційні конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
конфлікт -- професійно-технічніІ навчальні заклади -- організаційний конфлікт -- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА -- чинники мезорівня -- чинники мікрорівня -- педагогічні працівники
Аннотация: У дослідженні проаналізовано психологічні особливості організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено види та причини виникнення організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Визначено психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено та апробовано тренінгову програму для підготовки інженерно-педагогічних працівників до подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-34 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 60703
Число посетителей 1088
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя